Henrik Fisker se chce vrátit na přední stránky automobilových magazínů. Odhalil v celé kráse svůj nový elektromobil EMotion a nejspíš se mu to podaří!
foto: Fisker, Inc.
Pět let starý plug-in hybrid Fisker Karma je opravdu krásné auto – bohužel poněkud nepraktické a drahé. Tentokrát to Henrik Fisker zkouší znovu s elektromobilem EMotion.
NEPŘEHLÉDNĚTE Fisker Orbit – nový robotický elektromobil pro Čínu
Představil ho na veletrhu spotřební elektroniky CES 2018 v Las Vegas. To je výmluvné samo o sobě. I samotný Fisker si myslí, že vstupujeme do nové éry automobilismu.
Fisker u svého elektromobilu stále pracuje s třemi kritickými čísly: dojezd přes 640 km, dobití během 9 minut a cena $130 000. Slibuje superluxusní interiér
Souběžně s odhalením nové vozu oznámil Henrik Fisker zásadní průlom v oblasti solid-state baterií. Přesné technické detaily ale nesdělil a spíš to vypadá na povedené chvástání.
I proto, že původně měla být baterie připravena pro autoprůmysl až v roce 2023. Teď je to podle Fisker už rok 2020 a ve spotřební elektronice dost možná už letos. Tak uvidíme!
foto: Fisker
Samotný elektromobil EMotion původně ohlašoval na rok 2019. S představením na CES se ale plány opět změnily – netradičně k lepšímu, a tak se možná auta dočkáme už ve druhé polovině letošního roku.
Auto na nic. Všichni přece víme, že správný elektromobil
Auto na nic. Všichni přece víme, že správný elektromobil má mít 10.000Nm, má být vyroben z ultra-vysokopevnostní oceli v gigatovárně, být plný megabaterií a nabíjet se v superchargerech 🙂
Bankrotář zase slibuje.
Bankrotář zase slibuje.
To už musí mít člověk hodně velkou představivost, aby v
To už musí mít člověk hodně velkou představivost, aby v tom viděl křídla vážky.
Pokuď by se to dotáhlo do reálné výroby, tak skutečná
Pokuď by se to dotáhlo do reálné výroby, tak skutečná konkurence pro Teslu roadster. Dizajn bere dech ….(a navíc 4-místné…:-)
Spíš slušná ptákovina, speciálně ty zadní dveře.
Spíš slušná ptákovina, speciálně ty zadní dveře.
omluva samozdreejme preklep – vykon v kW nikoliv kWh
omluva samozdreejme preklep – vykon v kW nikoliv kWh
9 minut nabijeni – proud priblizne 7C
640 km dojezd spotreba
9 minut nabijeni – proud priblizne 7C
640 km dojezd spotreba 20kWh/100km – baterie min 128 kWh
nabijeci vykon – 128 * 7 = 896 kWh
hmmm na to si pockam
Teslácká nabíječka pro kamiony za podobnou cenu jako
Teslácká nabíječka pro kamiony za podobnou cenu jako tenhle luxusní sporťák.
Mě by spíš zajímalo, kde leží ta továrna, která to má pro toho Fiskera už za rok vyrábět.
Podle mě už končí období start-upů ve výrobě, kteří si nechávali pod svou novou značkou všechno vyrábět od neznámých čínských továrních obrů.
Kde leží ta továrna, která to má pro toho Fiskera už za
Kde leží ta továrna, která to má pro toho Fiskera už za rok vyrábět? No to víme náhodou úplně přesně. Leží mezi jelitem a jitrnicí, jaké svět neviděl :-)))