Od začátku prodejů koncem roku 2013 až do června 2015 se celosvětově prodalo podle různých odhadů 25 544 nebo 27 735 elektromobilů BMW i3. A k tomu dalších minimálně 4456 plug-in hybridů BMW i8.
foto: Hybrid.cz
Podle našeho testu elektromobilu BMW i3 jde o skvělé auto do města. To samé si myslí přes 25 000 lidí na celém světě. Minimálně tolik totiž činí celosvětové prodeje tohoto elektroauta do června 2015.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla by mohla prodat až 19 milionů aut, tvrdí analytici
K tomu je třeba připočíst dalších minimálně 4456 prodaných plug-in hybridů BMW i8. Ten je pro BMW obrovským úspěchem a auto je permanentně vyprodáno, čekací doba dosahuje měsíců. A to i přesto, že mnozí jej zejména ve srovnání s Tesla Model S spíše zatracují.
Pro srovnání, celosvětové prodeje elektromobilu Nissan Leaf se blíží 200 000 kusů. Auto však bylo uvedeno na trh koncem roku 2010, tedy o tři roky dříve. Také je asi o čtvrtinu levnější proti BMW i3.
Komentující mají problém
Komentující mají problém že lepší než i3 +900.000 CZK je LEAF +750.000 CZK :))
i3 je čistý elektromobil
i3 je čistý elektromobil se vším všudy, žádný hybrid. Tož nechápu, co tu mají komentující za problém? Že je to BMW a ne Tesla? Bože… Nebylo by možné tyto anonymy redakčně odstranit a zavést tu normální registraci? Ten magor, co tu pořád hází odkazy na svoji stránku a uráží všechny okolo je totiž pěkně otravný.
Problém??
1) kousavá deka
Problém??
1) kousavá deka jako čalounění
2) mimozemský interiér
3) přepal cena 900.000 až 1.200.000 Kč
4) malý kufr
5) hlučný extender
——————
pokus o BME-MOBIL aby se neprodával ve velkým :))))))
ČISTÁ PRAVDA NIC VÍC NEŽ
ČISTÁ PRAVDA NIC VÍC NEŽ PRAVDA ŽE BOLÍ ??
bez čárek oddělující
bez čárek oddělující věty je váš výplod zcela nesrozumitelný
5) Hlučný a žíznivý
5) Hlučný a žíznivý rex
6) Systém otvíráni dveří, který v malém prostoru zhoršuje znemožňuje na zadní dvoumístnou lavici nastup/vystup
7) Jen 4 místný interiér
8) Jediný výrobce Pneu. (zatím ? Made in Poland ) není možnost volby . ( první modely ? Měly ve verzi Rex rozdílné pneu na zadní a přední napravě )
http://www.bmw.cz/cz/cs/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html#m=i3_range_extender
Osobně jsem se setkal s Rex, a ten měl identické pneu. na přední i zadní nápravě .Tak nevím jestli v BMW jen neaktualizovali tech. info. Pokud mám identické pneu. na nápravách. Mohu po částečném opotřebení provést záměnu, a pak časem vyměnit celou sadu, za nové pneu. stejného stáří.
1
no tak s těma pneu to je
1
no tak s těma pneu to je už neúnosný, zlatej Leaf
oboje musí koupit jen
oboje musí koupit jen zarytí BMWčkáři, mozek totiž při nákupu nepoužívají, asi mají také iPhone
Zato ty ho používáš
Zato ty ho používáš naplno a je to hovno platné….
HYBRIDE HYBRIDE todle už je
HYBRIDE HYBRIDE todle už je snad diagnóza :)))
i3 přifouklý bmw 1 s KOUSAVOU DEKOU JAKO ČALOUNĚNÍ NENÍ ŽÁDNÝ ZÁZRAK !!
a 5.000 i8 to by chtělo vidět :)))))) a na silnici !!