Toyota Yaris projde v průběhu léta 2014 výraznou modernizací. Cílem svěžího stylistického ztvárnění, modernizovaného interiéru a vylepšené dynamiky je opět postavit vůz mezi nejsilnější soupeře ve vysoce konkurenční třídě malých vozů (segment B).
foto: Toyota
TISKOVÁ ZPRÁVA
Yaris jde ve stopách nové Toyoty Aygo a svým atraktivním vzhledem chce vystoupit z davu ostatních vozů segmentu B. Model staví na designovém jazyku Toyoty „Under Priority“ a stylistických prvcích označovaných jako „Keen Look“ – zaujme nápadným motivem kříže soustředěného kolem loga na čele vozu, čímž odděluje horní a spodní část přepracované masky chladiče.
Stylistické změny se dotkly i sdružených zadních světel, nyní dostupné s technologií LED. K lepšímu celkovému postoji vozu přispělo začlenění difuzoru do nárazníku a přepracovaná část karoserie kolem registrační značky.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Toyota zvýší výrobu modelu Yaris Hybrid
TEST: Toyota Yaris Hybrid – hybridní revoluce konečně začíná!
MODERNIZACE V KABINĚ
Interiér Toyoty Yaris doznal kvalitativních vylepšení s cílem zvýšit atraktivitu tohoto modelu v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu trhu. Na základě zpětné vazby od zákazníků se změny soustředily na tři klíčové oblasti: v první řadě šlo o zlepšení pocitu prostornosti a dynamiky; dále zvýšení úrovně kvality vnímané zákazníkem; a za třetí o doplnění nabídky barev a prvků výbavy na přání.
Ohledně úprav, které nejsou na první pohled vidět, byl odlišně naladěn systém odpružení s cílem zvýšit cestovní pohodlí a současně zlepšit ovladatelnost vozu. Konstruktéři zapracovali i na potlačení nežádoucího hluku.
Nabídka motorizací i nadále zahrnuje zážehové jednotky 1,0 l a 1,3 l, dále vznětový agregát 1,4 D-4D a jedinečné hybridní hnací ústrojí pro verzi Yaris Hybrid.
Marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Europe Agustin Martin uvedl: „Model Yaris byl od první chvíle po svém uvedení jedním z hlavních pilířů naší produktové nabídky. V loňském roce byl dokonce desátým nejlépe prodávaným modelem v celé Evropě. Jeho jedinečnost spočívá i v možnosti zvolit si verzi s hybridním pohonem. Při dnešní hustotě dopravy je hybridní pohon po praktické stránce jednoduše bezkonkurenční především z pohledu pohodlí a efektivity, což zjišťuje stále vyšší počet našich zákazníků.“
mám již sedmou toyotu,
mám již sedmou toyotu, měl jsem dva aurisy a pět yarisů, všechny vozy byly zcela spolehlivé, u žádného se nevyskytla žádná provozní vada. Faktem je, že dřívější, konzervativnější design, byl nepochybně nadčasovější, nicméně i nový yaris je zajímavý a patrně bude mou osmou toyotou, preferuji spolehlivost a technickou dokonalost a tu mi toyota vždy zaručovala.
No tak 7x Toyota, to
No tak 7x Toyota, to vychází v průměru jedno auto za 2 roky. To vydrží každé auto i při nájezdu 50000 za rok.
Kdybych měnil auta tak často, tak si taky nestěžuju na poruchy
Tieto zvasty v tlacovych
Tieto zvasty v tlacovych spravach sa mi citaju fakt tazko. Nic podstatne sa tam clovek nedozvie.
A staci jeden pohlad na fotku a je jasne, ze dizajnovo isiel jaris o krok spat. No nepaci sa mi. Uz vacsi radiator sa dopredu nezmesil?
Mě se zase čte těžko
Mě se zase čte těžko takové hodnocení designu, když každý soudný člověk ví, že je to věc subjektivní. Kupříkladu já ho hodnotím o proti minulému jako velice povedený a zajímavý.
Toyota me nastvala, ze se
Toyota me nastvala, ze se vykaslala na EVs. (neberu RAV4 s TESLOU – to je z nouze ctnost). Prius plugin tady v nasem pasmu neni schopny ctvrt roku v zime fungovat pouze v EV modu, protoze porad startuje motor, aby se zahral, chcete si zatopit ze jo… Mam toyotu, ale pristi auto chci EV, takze to bude duvod, proc od znacky, u ktere jsem prakticky od narozeni, odejdu.