Volkswagen nabízí cenové zvýhodnění modelů Polo a Golf s pohonem na CNG

redakce - 26 Únor 2018

Volkswagen spouští pro své zákazníky akci Modrý bonus na modely s alternativním ekologickým pohonem na stlačený zemní plyn. Zvýhodněná nabídka se vztahuje na modely Polo TGI, Golf TGI a Golf Variant TGI. Polo TGI nabízí pozoruhodnou jízdní dynamiku ve spojení s mimořádně nízkými provozními náklady.

Polo TGI nabízí pozoruhodnou jízdní dynamiku ve spojení s mimořádně nízkými provozními náklady. Nově konstruované palivové nádrže na zemní plyn jsou bezpečně uloženy v zadní části vozu.
foto: Volkswagen

Modrý bonus ušetří zákazníkům až 70 000 Kč z pořizovací ceny vozu. Přeplňované motory TGI poskytují výbornou dynamiku, zároveň však svou nízkou spotřebou paliva a emisemi snižují provozní náklady a jsou šetrné k životnímu prostředí.

„Volkswagen je jedním z průkopníků pohonu na stlačený zemní plyn a naše mnoholeté zkušenosti se odráží ve vyspělé konstrukci inovativních motorů TGI, které pohání naše modely Polo, Golf a Golf Variant,“ říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Nádrže na stlačený zemní plyn

Nádrže na stlačený zemní plyn
foto: Volkswagen

„S Modrým bonusem nyní nabízíme českým zákazníkům jedinečnou příležitost k pořízení našich modelů na CNG za mimořádně výhodných podmínek. Díky neustále rozšiřované síti plnicích stanic lze výhody našich vozů na CNG využívat po celé České republice i při cestování v zahraničí.“

Do akce Modrý bonus byly zařazeny modely Polo TGI, Golf TGI a Golf TGI Variant. Polo na CNG lze nyní pořídit se zvýhodněním 20 000 Kč. Pro modely Golf a Golf Variant s motorem TGI platí cenové zvýhodnění 70 000 Kč. Zákazníci však ušetří nejen na pořizovací ceně, ale také na provozních nákladech.

V porovnání s konvenčními palivy – benzinem a naftou – jsou provozní náklady o 30 až 50 % nižší. Úspory vyplývají nejen z nižší spotřeby paliva díky vyšší účinnosti motoru spalujícího CNG, ale také z nižší spotřební daně a tím nižší koncové ceny paliva a nulové silniční daně. S vozem Volkswagen Polo TGI tak ujetý kilometr vyjde v průměru na 1,20 Kč.

Spalovací motor TGI přizpůsobený pro stlačený zemní plyn

Spalovací motor TGI přizpůsobený pro stlačený zemní plyn
foto: Volkswagen

Zemní plyn je v současnosti nejčistějším palivem pro spalovací motory. Modely Volkswagen na CNG patří díky tomu mezi nejekologičtější automobily na současném trhu, a to jak z hlediska produkce oxidů dusíku a oxidu uhličitého, tak pevných částic. Motory TGI disponují přeplňováním turbodmychadlem a dvěma palivovými soustavami.

Kromě CNG jsou schopny spalovat také benzin, takže majitelé modelů na CNG mají jistotu bezproblémového provozu i v oblastech s horší dostupností plnicích stanic CNG. Tlakové nádrže na CNG jsou mimořádně odolné a jejich uložení v dobře chráněné zóně je zárukou nejvyšší úrovně bezpečnosti.

V neposlední řadě patří k výhodám CNG nižší usazování karbonových částic, které běžně vznikají při spalování fosilních paliv, vynikající odolnost vůči detonačnímu spalování a plynulejší chod motoru (díky vysokému oktanovému číslu 130), nižší hlučnost motoru a také bezpečnost.

Stlačený zemní plyn má na rozdíl od LPG nižší hustotu než vzduch, takže v nepravděpodobném případě jeho úniku se volně rozptýlí do atmosféry a nehrozí ani kontaminace půdy či spodních vod.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Doufám, že v tomto modelu už konečně vyřešili problém s odhlučněním, myslím konkrétně tyto možnosti. https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/

Obrázek uživatele Ourel

Opravdu je to pokrok ?

http://img24.cz/images/86183569931241040246.jpg

Navrhuji složit se na redakci hybrid aby nemusela na své stránky vkládat tyto ostudné reklamy.

Nechme to na čtenářích. Na mne tato reklama nemá onen žádoucí účinek. A to VW obecně nezatracuji. Zatím u mne ve srovnání s Fordem vede.

Á, tak tahle informace vysvětluje ten nesmysl z víkendu o hybridu Šáde na CNG. Centrála velí jasně: plnou parou do elektromobility, přes hybrid, CNG hybrid, pak se ještě vyvine další modrá technologe a ejhle: Bude rok 2050 a všude kolem budou hrčet super vyspělé a úplně ECO spalováky, na které ještě budou brát dotace. No HNUS VELEBNOSTI!

Váš Nick je jiný, ale písmo je povědomé. Ale jinak souhlas. Nikam nespěchají. Nechápu jejich motivaci.

Super technológia. Len tak 20 rokov dozadu. Teraz by sa to malo dať natankovať skoro na každej čerpačke, malo by to byť bezpečné a plne konkurenčné benzínu. Ako LPG.

Obrázek uživatele Radovan

Včera mi to přistálo v emailu. Nějak jsem si naivně myslel, že zlevňují svoje předražené elektromobily. Protože tam všude modrou barvu používají. Ale kdepak, plyn jim šel už za druhé světové války, jen v tom pokračují.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele PaRi

S tím plynem to bylo od tebe fakt hnusný (VW Cyklon Next Generation).

Obrázek uživatele Radovan

A jak víte, že jsem měl na mysli cyklon B a ne dřevoplyn, na který se z nedostatku pohonných hmot běžně jezdilo :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele PaRi

:-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter