Volkswagen jen těsně nesplnil emisní limity, zaplatí pokutu přes €100 mil.

Jan Horčík - 22 Leden 2021

Koncernu Volkswagen se podařilo meziročně snížit flotilové emise o pětinu ze 124 g/km v roce 2019 na 99,8 g/km v roce 2020. Není to ale dost.auto Volkswagen do zásuvky elektromobily emise pokuta

Koncernu Volkswagen se podařilo snížit průměrné emise celé své flotily na 99,8 g/km. Pokud by se počítala pouze osobní auta, je to dokonce ještě méně - 92 g/km.
foto: Volkswagen

Předběžné výpočty ukazují, že Volkswagen by potřeboval snížit průměrné emise ještě o 0,5 g/km. Takhle ho čeká pokuta ve výši přes €100 mil. (podle Schmidt Automotive Research to bude dokonce €140 mil.).

To nakonec není tak špatný výsledek, jak mnoho lidí očekávalo. Volkswagenu se nakonec podařilo významně navýšit odbyt aut do zásuvky - meziročně o 335 % na 315 400 jen v Evropě a 422 100 po celém světě.

V Evropě tak měla v roce 2020 auta do zásuvky na celkovém objemu prodaných aut koncernu Volkswagen podíl 9,7 %. Celosvětově to bylo 4,5 %. Očekáváme, že letos tento podíl opět výrazně poroste a VW se už pokutě zcela vyhne.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele ElectricCarsTV

Tomuto mohli zabrániť. Stačilo viac reklami na internete, osloviť všetkých YouTuberov aj tých menších a robiť čo najviac halooo okolo auta a predalo by sa ich podstatne viac. Mne osobne sa dizajnov ID3 aj ID4 moc páči.

---

Jazdím na Tesle Model 3 Performance
YouTube - Electric Cars TV

Nevím, jestli zaznělo, že Volkswagen limity splinl... VAG je nesplnil.

Obrázek uživatele runner42

To se to snižuje, když emise a odpady přenášíme na jiné.

Německá špína zaplavuje Polsko aneb Zelený dýl po dojčbolševicku

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

V tom článku se píše, že polské úřady vystavují povolení pro recyklaci firmám, které to nahrnou na hromadu a zapálí. V principu nemám nic proti tomu, převézt odpad přes hranici, pokud se tím zajistí opravdová recyklace. Ze šlendriánu a podvodů v odkazovaném článku bych primárně vinil Polsko, ne Německo.

Obrázek uživatele runner42

Němci vědí, že k žádné ekologické recyklaci nedojde. Stejně jako při exportu odpadu do Číny.
Jde jen o to lejstro.

rm -rf /dev/EU &>/dev/null

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Kdyz probehne vyberove rizeni, tak nemuzete Polaky, Cechy a celou vychodni Evropu vyskrtnout. Ale mate pravdu, postkomunistecke staty nesou porad jeste to komunisticke bremeno, ktere jim vrostlo do DNA. Kazdeho okrast a podvest. Nemci asi dokonce veri v presumpci neviny. V Cesku na to nikdo neveri, ale vsichni to strategicky vyuzivaji. Viz zeman s mynarem bez proverky.

Škoda, že to zatím nevyšlo, ale návrh na dálkové odpojení nabíjení elektromobilů mi připadá rozumný:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/navrh-zakona-o-vyhlazeni-spicek-ukazuje-co-nemci-chystaji-na-majitele-elektromobilu/

Kokot forum rozklikavat nebudu. Ale odpojovani nejenom aut od spicek resi HDO uz roky. A pocitaji s tim i chytre site ala V2G...
A kdo hold nebude chit bejt odpojenej, zaplati si za VT

---

CNG Golf VII 2015 - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3 a 1500 km v TESLE S P75. Hned jak bude možnost kupuju ojetou Teslu pro sebe a Fiátka 500e pro přítelkyni. Dešťovka ve fáz ...

-

---

CNG Golf VII 2015 - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3 a 1500 km v TESLE S P75. Hned jak bude možnost kupuju ojetou Teslu pro sebe a Fiátka 500e pro přítelkyni. Dešťovka ve fáz ...

Misto nabijecek se budou vypinat rafinerie. Ty maji vetsi spotrebu nez vsechny nabijecky dohromady.

Obrázek uživatele ozana

škoda číst sračky z Autofora

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Tesla S cabrio.
https://www.motorauthority.com/news/1119780_ares-reveals-stunning-tesla-model-s-convertible-conversion

VW zaplatil za DieselGate 32 miliard Eur, hlavne v USA. Tak nejakych 100 melounu je uz nerozplaka. A pro odpurce EU, byly to hlavne USA, ktere to rozjely. Tak nadavejte na Donika.

Dieselgate byl v roce 2015. Trump byl prezidentem od roku 2017. Takže asi tak.

Pokuty a odsouzeni vrcholnych manageru VW Audi v USA bylo behem r. 2017. 2015 se na DieselGate prislo a vysetrovalo. Razne pokuty a vezeni padaly az v akci make America great again. To se Donikovi hrozne hodilo. Zaroven vyhrozoval Evrope zavedenim cla na auta. Ale EU muze i za vase neuspechy.

A v Americe podle tebe předsedá soudu prezident jo? Pravidla podle kterých byl VW v USA souzen, nevymyslel Trump a ani není za ně nijak zodpovědný. Zato EU je zodpovědná za pravidla a nařízení v EU.

Jeste jednou, v USA zaplatil VW prevaznou cast z 32 miliard pokut. Nejakych 100 milionu je nic. Pritom se tomu mohli par EV navic lehce vyhnout. A v Cine maji mnohem ostrejsi zzavazky, tam musi byt 10% aut EV. Evropa si autoprumysl protezuje, ale nekdo v tom vidi likvidaci a to uz nekolik desetileti. A porad se jim vede cim dal lepe. Tak likvidace nevypada.

A kde tam máš toho Trumpa, na kterého svádíš i svojí ranní stolici?

Ten je zalezly na Floride a horce place.

A kdo jiný by měl být v EU zodpovědný za pravidla a nařízení než EU? Indie?

Ale o tom debata vůbec není a taky to nikdo nerozporuje :)

Ne. Budeme nadávat speciálně tobě, protože ty s tím máš společného minimálně stejně jako Trump.

A už jsem ti říkal ať tu necpeš politiku.

Kdyz nekdo nadava na EU, tak je to v pohode a kdyz poupravim ty pitomosti, tak se to nehodi. Pitomce.

EU je instituce, která stanovuje pravidla. Pokud jsou nesmyslná, tak je kritika na místě. Trump s tím nemá vůbec ale vůbec nic společného. V době vypuknutí DieselGatu nebyl ani u moci ani nerozhodoval o výši trestu.

Pokud máš stále potřebu někomu nadávat, tak je problém na tvojí straně. Já ti nadávat nebudu. Nesnížím se k tomu.

pravidla stanovuje 705 volenych clenu Evropskeho parlamentu kteri dana pravidla odsouhlasi, a ty cleny si voli vsichni lide ve vsech clenskych statech EU ;)

takze pokud si lide zvolili co tam je, zrejme si vetsina lidi kteri volili v EU sve zastupce do evropskeho parlamentu nemysli ze jsou to nesmyslna pravidla, proc by jinak ty lidi volili?

Ano, a to je ten problém. Členové EK nejsou voleni lidmi, ale jsou stanovováni nepřímo přes politické zákulisní čachry. EK je díky tomu tak odtržená od reality běžného života lidí, že ze své slonovinové věže už ani nechápe co lidi chtějí. A likvidace evropského automobilového průmyslu, který živí v Evropě desítky miliónů lidí a fakticky drží Evropu nad vodou, si lidi rozhodně nepřejou.

Ale tak samozřejmě můžeme tvrdit, že ČR miluje Babiše, protože si ho zvolila. A ten byl aspoň zvolen přímo lidmi, narozdíl od členů EK.

EK pouze predklada to co ji predlozi zastupci danych odvetvi, pripadne upravuje ty predlohy, EK nic neschvaluje a tak cokoliv od ni nema zadnaou vahu dokud to neschvali EP

navrhy na mnohem prisnejsi emisni limity predkladali samy zastupci automobilek coby hlavni zastupci daneho prumyslu v EU, EK ty jima predkladane emisni limity zmirnila a predlozila ke schvaleni, tazke nakonec diky EK mame ty emisni limity mene prisne nez co pozadovali samotny vyrobci aut sidlici prvotne v EU ;)

mas tam jeste neco zajimaveho cemu nerozumis a nejsi schopen si to ani dohledat na strankach evropskeho parlamentu ?

dle dalsi diskuze mas na politiku hodne jednoduchej pohled a zrejme jsi doslova slepej k tomu co se v ni deje

Jo jasně :)

"Mluvčí Evropské komise se k těmto informacím odmítla vyjádřit, zatímco německý svaz automobilového průmyslu VDA zpřísnění limitů důrazně odmítl, píše Reuters."

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-automobilky-evropa-co2.A200911_220129_automoto_fdv

aha, a proto jsou veskere dokumenty tech navrhu a podkladu k nim bverejne dostupne :D

jsi jen dalsi nouma v rade ktery je idelani na PR praktiky a veri kazde blbosti co ti automoibilky napisou do letacku co :D

ale jsem vlastne za tebe rad, diky tobe a tobe podobnym cilovkam automotove businessu mam vesmes dobre placene zakazky od koncernu :D

Tak proto můžeš zcela jasně doložit, že automobilky navrhovali zpřísnění limitů, proti kterým později protestovali, že? :D

Anebo skončíš u toho "někdo někdy mi řekl že"? :)

Ministri ve vlade CR jsou stanovováni nepřímo přes politické zákulisní čachry. Nikdo je nevolil.

Ministři neschvalují zákony. To dělá vláda, respektive parlament.
Taky v zemi vládne přímo volená vláda. V Evropě vládne komisariát a ne parlament.

Hochu, vlada v CR jsou ministri plus premier.

A proto je tam napsaný ten parlament.

Europarlament je legislativni organ EU. Poslanecka snemovna CR je legislativni organ CR. Eurokomisari maji funkci ministru. EU ma uplne stejnou demokratickou strukturu jako bezna parlamentni demokracie.

A to je právě ten tvůj omyl. Legislativní orgán EU není parlament, ale komise. jenom ta může překdládat nové zákony.

EK predlozi navrh a EP (parlament) to odhlasuje. Zkuste si zjistit, jak to funguje v CR. Je to uplne stejny postup. Mudrlante.

O to přesně jde. Zákony předkládá komise a tedy parlament jako volený orgán to nemůže. Zatímco u nás předkládají zákony volení poslanci.

EP muze jakykoliv navrh EK pozmenit. EP muze vyzvat EK aby urcity zakon navrhla. Bez EP si EK zakony neprosadi.
Žádná směrnice či nařízení, jak se jmenují dva typy unijních „zákonů“, proto nemůže vzniknout bez souhlasu Evropského parlamentu, protože ho Rada, která zastupuje členské státy, nemůže v rámci tohoto postupu přehlasovat.

To že volený orgán nemá ŽÁDNÝ prostředek jak vytvářet zákony je ten problém.

Jo, to je diktatura jako remen.

Porušuje to základní principy demokracie. A tedy ano. Je to diktatura. I proto mezi lidmi roste odpor vůči EU.

Staty v EU maji nejsvobodnejsi system na svete. Ale nejaky priznivci nevimceho touzi po obusku v zadech.

EU postrádá demokratické principy a potlačuje národní státy. Role národních států se neustále zmenšuje ve prospěch Eurobolševismu. I proto ten stále rostoucí odpor.

Evropská unie do které jsme vstupovali už neexistuje. To v čem žijeme teď má mnohem blíže k Sovětskému Svazu.

Že EU má blíže k Sovětskému svazu psali prosím na kterém ruském serveru?

Já nečtu Ruské servery, nejsem Rusofil, Ruskem pohrdám a věř nebo ne, tak já jsem vždy byl a stále jsem fanda Evropské unie. Spíše toho jaká byla a co bylo její samotnou podstatou na základě které vznikla - unie nezávislých států spolupracujících na základě společných zájmů a kulturního dědictví. Bohužel dnešní EU je více vězením národů než čímkoliv jiným.

Poslední kapkou pro mě se staly perzekuce a sankce pro státy, které odmítly integraci nelegálních migrantů. Protože to napadá samotné základy nezávislosti národnostních států a jejich demografické a kulturní identity. Od tohoto okamžiku již pro mě EU není unií, ale vězením.

Svět není černobílý. Není to Rusko vs EU. To že jsou zmrdi v Rusku ještě neznamená, že nebudou v EU. Jsou to úplně stejní zmrdi.

Súhlasím.

---

http://ts.la/tefan7761
130 000 elektrických km
nabíjam z FVE

Obrázek uživatele runner42

Toto podepisuji od A do Z.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

To abychom reinkarnovali Masarykovu Mafii a vrázili nůž do zad tomu vězení národů.

---

Citigoe se nedočkal, taxem koupil ZOE.

Obrázek uživatele runner42

Má naprostou pravdu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Hele rusaku, tebe napichnou tou ruskou vakcinou a poletis do nebe jako Sputnik. Ja bych ruskej sajrajt nevzal za nic. Ale rusofily bych tim nakrmil a byl by klid.

Obrázek uživatele runner42

Leošku uvědom si, že jak lipidové, tak adenovirové vakcíny jsou to nejmodernější, čím lidstvo disponuje. Divím se, že ti vakcíny první generace, kterými jsi propíchán od zhora až dolů, a které se vyrábí často v Číně, nevadí.

Pokud máš obavy o cíleném zanesení škodlivé DNA do tvého organismu, zamysli se nad tím, jestli běloch slovanského typu je ideologickým nepřítelem na východě, nebo na západě.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ze si zeman nezaletel dat pichnout tu vasi rasove odpovidajici vakcinu ke kamosovi do moskvy? Pro nej to nejlepsi, hezdy od Biontech/Pfizer.

pritom ale Cisnka a Ruska vakcina jsou podle svetovich odborniku jedny z nejlepsich ;) mimo jine i proto ze maji mnehem laksnejsi pristupy k predpisum ohldne testovani

svetove uznavani odbornici radi vyuzivat vsechny dostupne vakciny a ne se spolehat jen na nejake z politicky korektnich oblasti, a Izrael ma zatim se Sputnikem taky jen dobre zkusenosti

hadate se daty chlapci jak mrnousove nekde na piskovisti a borite si jen navzajem babovicky a pripominate klasicne stado urvanych jelimanku

Obrázek uživatele runner42

Rusové navrhli RNA skvěle a použili adenovir jako svělý nosič.

Biontech/Pfizer to navrhli skvěle, ale použili jednodušší a nestabilní lipidový nosič.

AstraZeneca to navrhli blbě, a ani skvělý nosič to nezachrání.

Moderna zatím nemá pořádná data. Ale nosič je evidentně taky nějaká forma nestabilních lipidů, když se musí tak moc podchlazovat.

Čínu neznám.

Mně se zdá, že je vítězem Sputnik, protože kombinuje vysokou účinnost se stabilním adenovirovým transportem, takže se dobře distribuuje i skladuje.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Rusove navrhuji vsechno skvele, uz pres 100 let maji navrzeny stat, kde jsou vsichni stastny. Ale s realizaci maji jakesi problemy. Tu vakcinu se jim mozna za deset let podari i vyrobit. Zatim nic moc.

Obrázek uživatele ozana

Jedna jediná věc tam funguje na jedničku. Celostátní mafie, největší na celém světě https://youtu.be/ipAnwilMncI

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Ta putinova rezidence je na skale. Ve skale ma minimalne protiatomovy kryt a rozsahle prostory se vsim vsudy aby jeho geny prezily i armagedon. Co by si svet pocal, kdyby o jeho vysostne schopnosti prisel.

Uz staci, mas horecku a blouznis. A necpi sem politiku.

Kdybych blouznil, tak nebude počet občanů EU, kteří ji nedůvěřují vyšší než těch co ji důvěřují (48% vs 44%), viď? A důvěra klesá. Nemá-li organizace důvěru svých členů, pak by asi neměla existovat.

Ale jsem rád, že už i ty jsi dospěl k názoru, že tu politika nepatří a už ji sem snad nebudeš cpát.

A proto ma EU Europarlament ktery kontroluje EK (Komisi-komisare).

Obrázek uživatele Kuk

Čili ten starej dinosaur vyrobil co nejvíc srachkometů co jen ještě moh.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ta výše pokut je absurdní.

Místo pokutování a nějakých limitů by měli emise pouze prezentovat a zákazníci se pak rozhodnou co chcou. Ušetřilo by se na dotacích, které udržují vysoké ceny elektromobilů, serou lidi a kazí elektromobilům pověst.

Bohužel kdysi se prostě někdo rozhodl že zlikviduje evropskou ekonomiku a že na to půjde přes auta a pevně si za tím jde. Nejhorší jsou ti, kteří tě zlikvidují pro "tvoje vlastní dobro". Centrální plánování jako vyšité.

ma to i druhou rovinu, treba tu, ze Evropske automobilky se tema emisema celkem slusne zbavuji mensi konkurence na Evropskem trhu, a to hlavne te Aisjske, nejvetsi problemy s emisema a pomale stahovani z trhu vesmes zazivaji Suzuky, Subaru, Nissan a castecne Mazda a Honda, ackoli prvni vlna se Toyote/Lexusu darila diky Hybridum, tak s dalsi vlnou se ocekava ze budou mit mozna take problem, protoze v plug-in hybridech to neumi a maji nesmyslne ceny v tomto segmentu a do elektromobilu se jim moc nechce, vodik se pocitat neda, ten ma tak smesnej podil na prodejich ze kdyby ho tady nenabizeli tak to nikdo ani nepozna

ostatne i proto za prosazovanim prisnejsich emisnich limitu v EU jdou najit zastupci prave Evropskych automobilek krome FCA

nesmis verit veskeremu PR a prohlasenim ktere na tebe jako mozneho zakaznika ty automobilky chrlej, protoze automotive je proste business a co zakaznik nevi to ho nerozcili a co vi to ho musi potesit :)

Podobne to funguje u agrarni politiky. Nizke spotrebni ceny pro zakazniky a vysoke dotace pro zemedelce. S tim je konkurence mimo EU bez sance. Tim si udrzuje EU sobestacnost a pracovni mista pro miliony lidi. Bez teto ochrany trhu bysme kupovali jidlo vypestovane vsude po svete a cesky a evropsky zemedelci by neexistovali. EU vadi akoram pitomcum kteri maji hlavu plnou pitomosti, jen ne rozumu.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Evropské zemědělství by nezaniklo, ale transformovalo by se do ještě většího zprůmyslnění celého oboru. Mohlo by se třeba z fleku zapomenout na české mléko, protože by nemělo naději konkurovat mlíku z širokého území od Normandie do Dánska, kde se dobytek může celoročně pást venku a tráva tam roste, díky ideálnímu klimatu, celoročně jak blbá. A díky blízkosti moře, mají i případnou dopravu jiného futra pekelně levnou, odkudkoliv.

Likvidačně míří správně - automotive je jeden z největších tahounů ekonomiky EU. Celý emisní princip jak je prosazován, je jedna velká podvodná taškařice, co v důsledku žádný extra progres ve snížení emisí nepřinese, akorát to bude třikrát drahé.
poprvé - zavést to
podruhé - napravit škody
potřetí - skutečně emise snížit

---

Celé je to jeden velký podvod jako DieselGate. A teď tím nemyslím podvod na straně VW, ale na straně uživatelů. Ti si pohodlně užívali svoje auta, pak zjistili, že ty jejich autíčka generujou o pár gramů CO2 na kilometr více a cítili se tím strašně uraženi a pohoršeni. A to tak moc, že si nechali automobilkou vykoupit auta za plnou cenu a pak šli a koupili si nové auta. Teď někde v poušti rezne pár miliónů VW, bylo vyprodukováno tak miliardkrát více škodlivin při produkci nových vozů a právníci se napakovali. Příroda si zabrečí a jede se dále.

Obrázek uživatele Anonym123

cítili se tím strašně uraženi a pohoršeni
nie si v obraze!
pred pár rokmi ma požiadali o účasť na prieskume (tam sa politika nepreberá).
bol to o fauwé a základná otázka bola kedy by som si koncernový výrobol kúpil. od navýšenej ceny až po parafrázujuem - ak by ma v mojom meste nevpustili do centra, koncern odo mňa VYKÚPI "dnešné" vozidlo a dodá (zrejme predá) také, s ktorým do centra vojdem bez sankcií.
to pred viac rokmi, kedy nejaké škandály a reči o bezemisných zónach blúdili iba v hlavách pošahaných aktivistov.
a zrejme si prečítali aj moju poznámku o BEV.

Byt to v CR, tak by podvodnik VW dopadnul jako podvodnik Babis. A jeste by dostali dotace.

Však taky o nic nešlo. Lidi si koupily auta, které sice měly trochu horší splodiny než na papíře, ale určitě stále lepší než jejich stará auta.

Obrázek uživatele Anonym123

ďalší omyl - to auto môžu vyradiť, pretože nespĺňa hodnoty, s akými bolo schválené.
niečo podobné je predpísané hustenie pneu - pôvodne sa tlak menil v závislosto od zaťaženia, dnes je pevne stanovený ten, ktorý malo schvašované auto.

A když se podíváte, tak se stále mění se zatížením kouzlo co ? ;)
Ale to auto v režimu měření naměřené hodnoty splnilo...
je to hnusný a nelíbí se mi to, ale právo a spravedlnost jsou rozdílné veličiny.

---

Ten most ve Studence byl take novejsi nez ty stare zrezavele. Ale jak videt, neni dobre podvadet.

Pane bože. Most ve Studénce nevypouštěl o pár gramů CO2 na kilometr více.

Zda vypoustel CO2 nebo jen byl spatne navrzen, nebo jen spatne postaven je fuk. Nekdo to odflaknul a nekdo to schvalil i kdyz to bylo nebezpecne. Tak je to podobny pripad jako DieselGate. Bohuzel zemrelo hodne lidi a nijak se to neresi. Byt to jinde, uz by to bylo vyresene. Svejk se nezapre.

Ty auta nebyly v ničem nebezpečná. Jak můžete proboha srovnávat pár gramů emisí na km a smrt mnoha lidí během nehody. Tohle je přesně ten fanatismus, který dělá elektromobilům medvědí službu.

Obrázek uživatele Anonym123

fakt ti to leze ...
na slovensku zomrelo za rok 2019 o päť tisíc ľudí viac pre/v dôsledku nezdravé obzdušie.
povedala to v česku obdivovaná prezidentka Tejto krajiny čaputová, takže je to pravda.

Vedle co2 tam jsou i jedovate slozky. Podle ruznych studii zemre diky autoemisim obrovske mnozstvi predcasne. Chapu vas, ze ty doktori v porovnani s vami jsou hloupy zabari.

Co vím, je to ještě trochu horší. Jsou experti, co si nechali auta vykoupit za plnou cenu a pak si opravená auta se slevou znova koupili.

---

A co byste navrhoval? Nechat podvodníkům, aby jim to prošlo?
Ikdyž samozřejmě vlastníci využili situace, tak VW nepolituji ani omylem. To by Vám příště mohly chybět třeba airbagy.

Tak v první řadě žádné zpětné výkupy. To byla totální kravina a úplně to nejblbější co se mohlo z pohledu ochrany přírody stát.

Měli úplně normálně zaplatit nějakou rozumnou pokutu.

+1 a auta opravit

---

Nic neopravovat. O žádné emise nikdy nešlo. Cílem bylo získat nové auto za cenu starého na účet automobilky.

Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby si polovina těch lidí za vrácené peníze koupila místo toho jejich Golfu, nějaké pořádné SUV nebo pickup od Forda.

Obrázek uživatele Anonym123

a znova
čo s tými tisíckami odstavených v púšti - tie sa NESMÚ predávať, ani vyviezť. iba zošrotovať.

O emise a přírodu jde minimu lidí, paradoxně těm, kterým o to jde, tak často jezdí se spalováky a to ještě staršími, protože to berou jako své zbytkové peníze, které je zatím neekonomické nahradit a auto potřebují

---

Nepsal jste nekdy, ze chcete setrit zdroje a prirodu?

Jistě a taky jsem mnohokrát napsal, že auto je až třešnička na dortu chovám se k přírodě šetrně - tedy pro lidi s nájezdem v jednotkách tisíc km ročně až jako poslední.
První je samozřejmě omezit nadspotřebu, pak řešit bydlení, aby mělo co nejmenší otisk (a tím nemyslím jít stavět nové, ale jednoduše současné vylepšit)........a na konci je to BEV.
Jo apardon místo peníze, tam mělo být zbytkové emise

---

Auto spalovak je ve mestech celorocne nejhorsi skudce. Ale pro nekoho to je jaksi tolerovatelne. Zkuste ten garazovy test, at mate tresnicku na dortu. Ale bude to smutecni dort.

Ok, takže po městě ročně najezdím ca 1500 km - je lepší vyměnit auto, nebo docílit, aby barák je 3/4 roku bezemisně
povídačky si nechte auto nebo barák - jedno jediný slovo

---

Vy 1500km a nekdo jiny 30.000km. Budeme se ridit podle PeaKa, to je nas vzor.

No takže jste nepřekvapil nejste schopen odpovědi na konkrétní dotaz s konkrétními podmínkami
jste trol NEKRMIT!!!!

---

Copak ja vim cim topite a v cem bydlite? Kdyz mate pasivni dum, tak tam tezko neco vylepsite. Pokud mate dirava okna a topite PET lahvemi, tak je to zase jiny extrem. Jen hlupak muze rict taxativne to nebo to. Co je lepsi leva strana nebo prava strana. Reknete jedno slovo.

Měl jste jasné podmínky je lepší zpasivnit barák nebo vynechat 1500 km autem..nedokázal jste odpovědět, tak aspoň netrolte

---
Obrázek uživatele napalmm

Já nechci.....

---

100.000km Leafem 2013

Stacilo, aby nezarizli eCitigo a mohli byt v klidu. Za tech 100 milionu Eur by bylo baterek plna fabrika. Ale kdyz tam sedi troubove, tak at plati. Aspon si priste pospisi.

Mě jde o samotný nesmyslný princip pokutování za nesplnění centrálně ustanovených norem, které nemají nic společného komerčním businessem. Jako když úředník nařídí pekaři kolik musí prodat grahamového chleba jinka bude muset platit pokuty a pak začnou udělovat dotace na grahamový chleba, čímž jeho celkovou cenu (cena včetně dotace) logicky zvýší.

Obrázek uživatele Marek_

To bylo přesně vidět na eCitigo a eUp v CZ a DE. V DE jsou dotace, takže cena byla přesně o tu dotaci vyšší než v CZ :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Copak byly v DE o 9000 Eur drazsi? Zkuste to znovu napsat a predem si nastudujte trojclenu.

Obrázek uživatele Marek_

Když vyšla info o ceně eCitigo v CZ těch 429 tis., tak pak vyšla i cena eUp v DE a byla myslím 16 tis. eur už po dotacích, takže cca. stejně jako eCitigo v CZ bez dotací. Ale už ten článek nenajdu., myslím fdrive?

---

Lexus GS 450h Premium

Ve VW by byli blázni aby dělali cokoliv jiného. Prostě si úředník vymyslí pičovinu, tak ho aspoň pumpneme. To že se tak do systému zavádí neefektivita a plýtvání s prostředky daňových poplatníků, je úředníkovi buřt.

"Pohled vlády na ekonomiku by se dal shrnout do několika krátkých frází: Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to." - Ronald Reagan

Tak ti už pumpli jednou. To když prožrali těch 1,6mld EUR, co dostali od Německé vlády na vývoj ekologičtějších vozidel :-)

Obrázek uživatele Kuk

Stačilo si postavit vlastní baterkárnu jak zde již minimálně 5 let doporučejeme, ale oni řekli NE. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Cipísek D

jj budou muset fšici přidat, jinak budou lítat pokuty = nejsnažší způsob jak se napakovat ;))
https://teslaczech.com/tesla-slozila-zalohu-ve-vysi-100-milionu-eur-pro-vystavbu-giga-berlin/

---

3.svhv TEZLATREJTRS za BTC MLASK kumpáni=MSTR+PYPL... pohlavný nepriateľ !! https://youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE dyž GERMAN drbe ČEZKÝ ;) NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) 3seperou 4týbaterky 5týQuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil