Toyota v Česku spouští unikátní virtuální showroom

Automobilka Toyota na českém trhu spouští online prohlídku vozů přes unikátní virtuální showroom.

V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem.
foto: Toyota

Virtuální showroom funguje na homepage toyota.cz nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce.

Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.

„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR. Bezpečnost, zamezení rizika šíření epidemie a zdraví našich partnerů a zákazníků je v každém případě na prvním místě,“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Nadále pokračuje akční nabídka Best

Aktuální akční nabídka Best zahrnuje téměř celou modelovou řadu Toyoty od Ayga po RAV4. Zákazníci si mohou vybrat ze stovek skladových vozů za nejvýhodnější ceny. Například nejmenší městský model Aygo je k dostání za 209 900 Kč, s bonusem za výkup starého vozu se zákazník dostane dokonce na cenu 189 900 Kč.

Corolla Sedan je v nabídce za 444 900 Kč, tedy se slevou 110 000 Kč. Sleva na hybridní crossover C-HR dosahuje 55 000 Kč a u RAV4 je to dokonce 100 000 Kč. Zákazníci také mohou v rámci nabídky Best získat bonus při výkupu starého vozu ve výši až 35 000 Kč, výhodné financování a zvýhodněnou nabídku zimních kompletů. Akční nabídka je připravena i na užitkové vozy včetně zbrusu nového modelu Proace City a Proace City Verso.

Servisy fungují ve speciálním režimu

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota a Lexus bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě.

Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo.

Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

tisková zpráva

11 Comments on “Toyota v Česku spouští unikátní virtuální showroom”

  1. Já bych to dotáhl na vyšší level. On line virtuální
    Já bych to dotáhl na vyšší level. On line virtuální servis. Servisní prohlídku a výměnu oleje, pneumatik atd.udělejte v noci nebo v době kdy můj vůz stojí, ať se s tím nemusím zdržovat. Prostě si odvezte moje auto do servisu a ráno nechť ho najdu před domem. Že si to nedovedeme představit?? Zapojte trochu fantazii v Toyotě v době GPS, 4G sítí a stálého připojení není nic problém. 🙂
    Jezdit do autorizovaného servisu na výměnu oleje je prostě vopruz.

        1. Jsou firmy, třeba Unicorn, kde to díky sdíleným autům a
          Jsou firmy, třeba Unicorn, kde to díky sdíleným autům a samostatným divizím, které si mezi sebou prodávají produkty, funguje už dávno. Věc stará 8 let. Zadáte do PC služební cestu k zákazníkovi a firemní flotilový management zařídí přistavení komplet vybaveného vozidla s plnou nádrží na příslušných gumách, umyté, vysáté a po povinném servisu. Celou dobu ví kudy jedete a kolik asi dostanete pokut a i přibližnou dobu příjezdu, aby auto převzali a připravili pro dalšího zaměstnance, ideálně na ten samý den. Tam to ale opravdu přemístili na nejvyšší level, nejste zaměstnancem Unicornu, ale jejich vnitřní agentury práce, která Vás najímá a půjčuje na různé projekty do týmů tak, abyste byl co nejvíce vytížený.

          1. Jo, jo, Unicorn, Red Monster 🙂 Spolupracoval jsem rok s
            Jo, jo, Unicorn, Red Monster 🙂 Spolupracoval jsem rok s jejich 3 lidmi na jednom projektu, ale to už je tak 12 let? Kluci mladí, málo placeni, podle toho to vypadalo… to je asi výsledek toho body shopu i uvnitř firmy.

            Jinak to, co píšete o služebních autech (poolová auta, ne přidělená i na soukromé účely) přeci v normální firmě funfuje, to není žádná věda. Alespoň teda ve firmách, kde jsem působil. Interním IT systémem se zažádá o auto, to mi přidělí přesně na čas, který pořebuji. Auto je samozřejmě nezasviněné a v dobrém technickém stavu, o to se stará „garážmistr“, jak jsme mu říkali. A jasně, že ví, kde auto je, protože všechna auta už před více než 10 lety měli špehovací GPS. Dokonce i ta přidělení na soukromé účely, jen tam byl přepíbač soukromá/služební jízda a dle toho se platil soukromý benzín.

            1. Zapomněl jsem napsat to podstatné. Že u nich když to
              Zapomněl jsem napsat to podstatné. Že u nich když to nevyužíváte, tak jsou motivováni půjčovat ta auta nebo lidi i směrem ven z firmy. Tím se to liší od toho klasického garážmistra, plus že vše jede online přes vnitřní PC systém.
              A ano, před +-12 lety to byl v podstatě startup.

              1. Půjčování lidí směrem ven z firmy je běžná věc, to
                Půjčování lidí směrem ven z firmy je běžná věc, to není specialita Unicornu. Auta ne, ta jsou firemní nebo na operák, podle toho, co se vyplatí. A pokud to má firma dobře spočítané, tak není důvod půjčovat auta ven, auta jezdí ve firmě. Co vím, tak se nechávají pár let (4-5) a pak se prodají s nájezdem 150-200 tisíc. Nevím, jestli při takové nájezdu je prostor pro externí půjčování. Ano, o víkendu se i poolová auta pujčují, ale zaměstnancům za náklady. A samozřejmě, že vše jede online přes vnitřní IT systé, to opět není specialita Unicornu.

                Jo, bylo to 2007, kdy jsem s kluky od nich zpolupracoval.

                A teď jsem si vzpomněl, že někdy 2011, 2012 jsem dokonce uvažoval, že u nich budu pracovat. A přesně si vzpomínám na ty čachre kolem toho, u koho bych byl vlastně zaměstnaný, resp. jsme sa pak bavili i o právi na živnosťák a jak to „zamaskovat“, aby to nebyl švarcsystém 🙂 Nevyšlo to…

    1. Není to sice ještě úplně ono ale pracuje se na
      Není to sice ještě úplně ono ale pracuje se na tom

      https://www.tesla.com/cs_CZ/service

      viz- Mobile Service
      Our objective is that you enjoy every minute with your Tesla, and will not have to worry about anything else. If your service need can be met by a mobile technician, we will offer our Mobile Service option at no charge, based on availability. Our growing Mobile Service coverage means that in most instances we can come to you when and where you need it. 80% of repairs can be done outside of a Service Center

Napsat komentář