Tesla už nebude v Tilburgu skládat elektromobily Model S/X

Jan Horčík - 23 Březen 2021

Tesla v nizozemském Tilburgu dokončovala montáž importovaných elektromobilů Tesla Model S. Tesla Model X. S novým refreshem už to ale nebude potřeba.auto elektromobil výroba elektromobilů Tesla Model S Model XY

V nizozemském Tilburgu probíhalo dosud skládání dovezených elektromobilů Tesla Model S a Model X. Díky nové verzi obou aut už to nebude potřeba a provoz tak nejspíš najde jiný účel.
foto: Tesla

Tesla momentálně vynakládá maximum sil na dokončení nové Gigafactory Berlín (Gigatovárna Berlín). Tam bude vyrábět elektromobily Tesla Model Y a Tesla Model 3.

Zároveň nejnovější refresh elektromobilů Tesla Model S/X upravil jejich výrobní proces tak, že už nebude potřeba kusy importované do Evropy dokončovat a testovat.

Továrna v Tilburgu tak bude uzavřena. Tamních 96 zaměstnanců dostane příležitost v jiných tamních provozech Tesla. Je možné, že továrna samotná bude upravena a využita pro jiné účely.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele runner42

Únava z Tesly?

Zaujala mě věc, kterou jsem poprvé zaznamenal zhruba na konci minulého roku a která evidentně graduje. Nazval bych to únavou z Tesly.

Média už Tesla moc nezajímá, mají mnohem zajímavější témata. Veřejnost už bombastické titulky a neustále lhaní taky omrzelo. Skalní příznivci si jedou stále svojí písničku, ale ti méně skalní už pociťují, co znamená nedostatečné servisní zázemí stárnoucích aut.

Když bych si teď chtěl jít koupit Teslu, tak na mě čekají stejně nekvalitní šunty jako před lety, stejné sliby o FSD... už to fakt začíná být nudné...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Jolinar

nevim s jakou Teslo mate zkusenost, ale my mame 2017 a rozhodne to neni nekvalitni sunt... mame najeto 110k a jezdi jako nova... Dokonce ted po poslednim updatu opet nabiji 145kW zase.

Obrázek uživatele Cipísek D

TMS 5let / 110kkm výborně, takže:
co tlumiče?? čepy?? ramena??
Kolik vydrželi mišelinky a jaký ste pořídili další??
Kolik stojí havaryjko?? Pojistili i čelní sklo??
Porouchalo se vůbec něco??
Co maladysplej, zežloutl?? zdechnul už ta emmc??

zajímají nás úplně všechny praktický zkušenosti krom propagandy a teslích brejlí samozřejmě ;)

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Ze jste z Tesly unaveny, me vubec neprekvapuje. Aktivne bojujete uz nekolik let a ona je porad silnejsi. Tytam jsou vase hlasky o krachu, tytam hlasky ze hori, ze baterky vydrzi jen 3 roky atd. Chapu ze to nase..., kdy se snazite a vse se vyvyji presne obracene. Dejte si pauzu a oddych. Vase marna snaha vas uplne zahubi.

Vadí vám, že Tesla existuje? Nějak mi to nesedí dohromady s tím, že vás považuji za člověka co dokáže ocenit svobodu. Přece poptávku určuje trh. A poptávka viditelně je. Únava z Tesly možná. Ale není to spíše tím, že se o ní pořád píše? Kvalita třeba není super, o tom se přít ani nechci. Ale bez statistických údajů je to jen plácání.

Myslím si,že Giga továrna v Berlíně už moc Tesle nepomůže. Přichází pozdě. Nejsem ani fanoušek Tesly a ani proti ní nic nemám,ale Y/3 by musela být hoooodně cenově zajímavá,aby v Evropě ještě uspěla. Myslím si,že dnes už bude evropský zákazník upřednostňovat jiné značky jako Teslu. Tesla kromě sítě superchargerů nemá nic,čím by ještě zaujala. Audi a VW ztrátu rychle doženou a Hyundai se svým Ioniqem 5 už je mnohem blíž k zákazníkovi jako Tesla. A bude pro Teslu hůř. V nejbližších 3 letech nepříjde s ničím natolik převratným,aby udržela krok s rostoucí konkurencí.Pro mě je sice Tesla stále etalon,ale díky špatnému servisnímu zázemí v ČR si ji nekoupím,byť bych na ni měl.Nebudu s každou prkotinou čekat měsíce na opravu a jezdit desítky,či stovky km do servisu.

Ano nejvetsim konkurentem a pocitam s lepsima prodejema bude asi Ioniq5 a EV6, ale sve zakazniky v Evrope si jiste najde i spousta Enyaq a ID4, tedy vsechny 4 auta konkurujici prave Tesle Y

me osobne by take mnohem vice vyhovoval jeden ze zminenych konkurentu, aneb do Prahy to mam 2 hodiny, nehlede na propastny rozdil v pojisteny danych aut, coz bude rocne asi nejvetsi naklad na dana auta, kdy na Tesly Y me pojistovna zdelila rocni pojistku cca 48 tisic, co zje silenost, naopak na Konu ktera je cenikove levnejsi asi o 200-300 tisic byla od prodejce nabidnuta pojistka za 16 tisic, to je proste propastnej rozdil v rocnich nakladech a nemyslim ze se na tom neco vyrzne zmeni s oficialnim uvedenim Y v Evrope, protoze pojistovny resi i dostupnost servisu a nutnost platit treba nahradni vozidlo po dobu servisu

Obrázek uživatele Cipísek D

no sláva konečně data :)
TMX 60kkč ročně
TMS 55kkč ročně
TMY 48kkč ročně
TM3 ???
pak dlooouho nic...
HYUNDAI KONA 16kkč ročně ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

TESLA 3 Performance - pojistka 19.400 Kč spoluúčast 3% nebo 3.000 Kč :) A máte tabulku kompletní !!!

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, VW e-Golf
Přes 35.000 elektrických km a TESLA jedí a baterie nehoří :)

Obrázek uživatele Cipísek D

jenom 20cku za TM3 ?? taky s jediným teslím servise v čr ??? a taky s povinnou sklenenou střechou ??? to se mi nejak nezdá, dokud to nebude cerny na bílý nedá se tomu věřit ;)

Je v tom i pojistka sklenený střechy ??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Troubové neví, že je to také podle výkonu vozidla, tedy srovnatelná spalovací auta jsou ještě dražší .... Ale někdo si to umí zařídit a performance má za 25 tis. troubo :)

Obrázek uživatele Cipísek D

:)) jo to vižejo, copák šlápnul sem ti na teslí woko :)))

tak shrnme si to, TESLÍ PŘEPAL POJIŠTĚNÍ:

havaryjko 10x dražší jak standart fosil, páč nehorázný tesla přepal servisy pod 2k/hod nejedou a povinný komponenty jako čelní sklo zasahující jen pár milimetrů do střechy v kombinaci s tou střešní skleněnou kravinou tomu moc nepřidávají :))

https://www.youtube.com/watch?v=KW-6Klu4rnQ&t=1624s

ANO na povinným stejně jako na všech elektromobilech oproti fosilu pruměrný řidič nějakou tu tisicovku ušetří, ale ruku na srdce, je to prdeček a bez havaryjka to prostě nejede :))

PS: čelní sklo do TMX stojí 35.000 Kč včetně práce soudluzi ;)

... a to ještě nás čekají neopravitelný celokostry gigapress IDRA ;))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

v CR ten vykon na cene pojisteni mnoho neudela, mnohem vice s cenou zavybe treba to kde clovek "bydli" , kolik mu je let, nebo jakou ma pojistovaci minulost

Obrázek uživatele Anonym123

to, čo píšete tu (sk) začalo pred viac ako desaťročím, vtedy som ako brigádnik za dva týždne zarobil desaťtisíce (vtedy skk). dnes to síce je základ tvorby ceny, ale úplne najpodstatnejšie je nájsť si človeka, ktorý je fakt dobrý - ten sa nemusí obávať pustiť celý svoj rabat na poistke! stále bude silne ziskový.

Neplánovala Tesla vlastní pojišťování aut, ví někdo, jestli to už v evropě funguje?

vlastni pojistovani natom mnoho nezmeni, i pojistovna musi fungovat a minimalne bejt finance treba na nule, a nejde aby prodelavala, to by asi dlouho nevydrzeli s fungovanim kdyby museli dotovat

jednoduse Tesla ma drahej servis a je jich malo a pro spousty zakazniku daleko, coz takovou pojistku silne prodrazuje, nabidka od Hyundai taky nebyla jejich pojistovna, ale Unika nebo neco takoveho se kterou maj proste smlouvu

Otázkou zůstává, jak se do toho promítne rozjetí Berlína, podle mě by se cena auta, nahr. dílů a tím pádem pojištění mohly snížit, o kolik to uvidíme.Pokud se chtějí udržet v masovějším měřítku, tak s tím budou muset něco udělat.

Tesla docela silně investuje do servisní sítě, ale samozřejmě nemůžeme očekávat že nová automobilka bude mít stejnou síť jako automobilky s desítky let dlouhou tradicí. Naštěstí boháči ten rozdíl zaplatí.

Minulá rok zvýšili počet servisních středisek z 433 na 523 a počet mobilních servisních operátorů z 743 na 823. Ale u nás je to stále bída a ještě nějakou dobu bude.

Nedostupnost servisů na Moravě je hlavní důvod proč si nekoupím Teslu.

Obrázek uživatele Cipísek D

no tak víš co povinná teslí skleněná střecha a čelní sklo co zasahuje do střechy a tudíž ho pojištovna standartně nepojištuje dělá taky svý že :) Co ti naň u TMY pojistováci pověděli ??

PS: čelní sklo do TMX stojí 35.000 Kč včetně práce ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Cipisku, kdo ma opici, musi mit i na banany..

---

heros

Obrázek uživatele Jan Horčík

V Evropě zatím ne, postupně se teprve z Kalifornie šíří do dalších amerických států.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Z Kalifornie se hlavně šíří socialismus. Čeká nás to taky. Co tu máme ještě někomu není dost.

A brzo by měli otevřít pobočku v Británii.

Děkuji za odkaz.

Tesla nebude mít konkurenci už jen kvůli bateriím, jelikož patří největším výrobcům baterií na světě. Do roku 2030 bude vyrábět baterie v řádech TWh až pro 20mil aut ročně, VW plánuje od roku 2025 do roku 2030 postavit 6 továren po 40GWh. Navíc efektivita je taky někde jinde. Třeba na dálnici při 130kmh ID.4 bere téměř 30kWh, Model Y spíš ke dvaceti.
To s Ioniqem bude mít asi problém, ale obecně jsou problém dostupné baterie.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

No může to nakonec dopadnout tak,že Tesla začne vyrábět místo aut jen baterie a elektroniku do nich a dodávat ji zavedeným automobilkám. Myslím si,že stavět prodeje Tesly na výrobě baterií do svých aut, jak píšete, je nesmysl.

Obrázek uživatele Cipísek D

no to určitě :)) a současný montovaný gigapresy za gigaprachy pošle do šrotu né? tak už nás to neba, nahrabali sme si, balíme necháme to konzervě :)) dokud budou moci a mít komu prodávat budou vyrábět jak diví ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

V Berlíně se má vyrábět Model Y, což je hatchback, nejprodávanější varianta aut v Evropě. Nezatížená clem a transportními náklady. O prodeje bych se opravdu nebál.

To že Tesla nebude mít monopol vůbec nevadí. Prodeje elektromobilů obecně rostou. Ikdyž bude mí Tesla nižší procentuální zastoupení v prodejích, v absolutních číslech to bude daleko více než co tu prodává dnes.

Obrázek uživatele Marek_

A model Y se začne v Berlíně vyrábět už letos nebo až v 2022? A pokud až v 2022, dojde zase u Tesly k poklesu prodaných aut v Evropě letos tak, jak to bylo v 2020 oproti 2019? Protože letos už nejsou takové problémy jak v roce covidu 2020, takže pokud by letos byl opět pokles, už by to znamenalo slábnoucí poptávku. A to už nevím, jestli by to zachránil model Y a měl bych obavu o to, jestli ta kapacita půl milionu aut ročně v GF Berlín je potřebná.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele ozana

S poptávkou to nemá nic společného.

Tesla teď nebude do Evropy dodávat téměř nic. Nové objednávky S/X z Evropy mají termín dodání listopad 2021. A model Y od půlky letošního roku.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Marek_

Ani model 3, kterého se loni prodalo skoro 100 tis.?

---

Lexus GS 450h Premium

Ty tu nově dovážejí z Číny.

Obrázek uživatele ozana

To uvidíme. O trojkách na Now You Know nemluvili.
https://youtu.be/J4I-tfejrtI?t=1469

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Anebo by to prostě znamenalo, že lidi se už těší a nové auto, které bude v Evropě určitě oblíbenější než sedan.

Každopádně Model Y by se měl prodávat ještě letos. Původní plán byl v létě, ale kvůli obstrukcím ze strany ekoteroristů bude Tesla ráda jak stihne zimu. Každopádně přestože budova ještě není kompletně hotová, tak Tesla už instaluje obří hydraulické licí stroje pro výrobu podvozku.

Model Y není hatchback, hatchback je golf, ID.3. Y je SUV o několik centimetrů delší než Enyaq.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

TMY fotkách docela klame tělem. Už jsem Vám chtěl psát, že nemáte pravdu, že od pohledu je to hatchback jako Octávka a ono fakt je TMY delší a vyšší než Enyaq, o kterém nikdo nepochybuje, že by to nebylo SUV/crossover... :-)

Opravte mě jestli se pletu, ale to dokončování v EU, bylo hlavně kvůli dovoznímu clu ne? Pokud totiž dovezete celý automobil, je clo výrazně vyšší než když dovezete jednotlivé díly a ty v EU sestavíte. Nicméně chápu, že když to byly jedinné modely v nabídce, tak to bylo důležité, s tím jak postupně klesá prodej modelů S/X, a naopak bude prodej Y/3 bude násobně větší po dokončení Giga Berlín, tak se to asi stává postupně zanedbatelné.

Stejne tak vozi nebo vozila Skodovka castecna auta do Indie a tam je kompletovali. Nevim jak to je aktualne, ale drive to tak delali.

Obrázek uživatele ePavel

Přesně tak. Tesly dokončené v Tilburgu jsou ofiko made in EU.

---

Tesla referral kód: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 340.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Přesně tak. Tesla staví v Evropě továrnu pro levnější vozy a profiluje S a X do vyšší cenové kategorie, kde se clo asi tak moc neprojeví na prodejích a asi nemá pro Teslu smysl si tu vydržovat továrnu.

Obrázek uživatele ozana

Tak nějak to bude.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-station