Tesla Model 3: rapidní nárůst výroby, naznačují dodavatelé

Jan Horčík - 18 Prosinec 2017

Tesla původně slibovala, že dokáže do konce letošního roku dosáhnout výroby 5000 kusů elektromobilu Model 3 týdně. To se nepodařilo, ale kusé informace od dodavatelů naznačují, že možná není daleko od cíle.auto Tesla Model 3 výroba továrna Fremont

Výroba elektromobilu Tesla Model 3 v továrně ve Fremontu jde stále lépe
foto: Tesla

Kolem výroby elektromobilu Tesla Model 3 panuje řada nejasností. Úplně jisté je zatím snad jen to, že se auto začalo vyrábět. V jakém objemu dnes ale výroba jede, to je předmětem spekulací.

Nedávné otevření konfigurace Modelu 3 běžným zájemcům a spekulace o brzkém zahájení dodávek i pro běžné smrtelníky dává tušit, že výrobní peklo se pomalu, ale jistě zmírňuje.

Podle magazínu Electrek.co už "řada" dodavatelů hlásí, že objem nárůstu výroby Tesla Model 3 je rapidní. Přitom Tesla minulý měsíc musela změnit svůj cíl - metu 5000 vyrobených aut týdně si vytyčila splnit až ke konci 1. čtvrtletí 2018.

Teď se ale zdá, že zejména v posledních týdnech se Tesle daří výrobu navyšovat. Taiwanský výrobce komponent Hota Industrial například ohlásil, že Tesla k prosinci 2017 změnila objednávky opět na 5000 kusů týdně.

Zdá se tedy, že Tesle by se mohlo podařit dostat na vysněných 5000 kusů Tesla Model 3 týdně už někdy koncem ledna 2018.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla nabízí druhou generaci nabíjecího kabelu. Je o 40 procent levnější

fdrive.cz/clanky/tesla-nabizi-druhou-generaci-nabijejiciho-kabelu-je-o-40-procent-levnejsi-1781

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak a ted nakope vsem perdelku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je tutovka a topení na zimu už máš? :)))
youtube.com/watch?v=ryInEJaiAHw
shop.bitmain.com/inner.htm
finance.google.com/finance?q=btc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No parada, tak snad uz se to v lepsi obraci s tou zakletou vyrobou modelu 3...jo a kdyby jste mel nekdo zajem o nabijecku k hotelu nebo restauraci/kavarne s vlastnim parkovanim, dejte vedet. Moho s tim zkusit pomoci.

Mam zájmem o instalaci nabíječky k hotylku, restauraci s parkováním.
Pavel 602 500 107
Ubytovani@rabbit.cz

Nejdrive bych prosil o pomoc s Teslou. Ta me jeste chybi. Klidne bych ji nabijel treba i ze Schuko zasuvky :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to můžu poradit s nákupem modelu s od 35 tis. €. Sice jeté ale pro letiště, kde měly perfektní údržbu a omezení výkonu a maximálky, takže nejsou nijak zhuntované.

allcarscompany.nl/aanbod/?vehicle=premium&brand=tesla&model&price_min&price_max&kilometer_min&kilometer_max&transmission&manufacture_year_min&manufacture_year_max&fuel#resultaten

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:-)
Sam nemam :-)
Ale nabijecku na TESLU uz ano.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na kolik to vyšlo a jaké jsou podmínky?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Reknu Vam vice rad, prosel jsem tim, nabijecky uz mam.
Poslete mi na see kontakt, dame o tom rec.
tesla@clavis-qs.com
Diky

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

taky by me zajimalo. Vcera jsem to studoval u tesly a zda se, ze kdyz se jim libi lokace, tak to daji zdarma. Dokonce dve pokud chcete. Lepsi lokace udajne dostanou zdarma i vice, ale to je jen jedna pani povidala a u superlokaci prispevek na vybudovani.

jinak hadam, ze u nas papirovani jak hrom. Jiz jsem sondoval u E.ONu a tam musim mit pro dobijeni EV extra hodiny. ;o) Fakt magori.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další článek k uklidnění investorů a klientů před definitivním krachem téhle letadlové hry.

Kéž by po každé letadlové hře zbylo tolik, co po Tesle.

Ještě byste měl doplnit, že už brzo krachne také Německo i s celou Energiewende. To už také čtu asi 10 let a zřejmě ještě asi tak 10 číst budu. :-)

Trochu mi to připomíná jednu historku. Ptali se Oscara Wilda, co na to říkají doktoři, že je vegetrián.
- Když jsm byl mladší, tak říkali, že když s tím nepřestanu, tak brzo umřu.
- A co říkají teď?
- Teď už nic. Všichni už umřeli.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je na 1*** s 3 hvězdičkami

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

lol :-D. +1

Apple krachuje non-stop co ho znám a teď maj největší hotovost a vynákladaj na vývoj těch svejch krámů tolik co 14 největších automobilek na světě :))))))
Amazon šel taky furt do kytek a ejhle :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jj. Dnes jsem se musel 3x podivat na tu fotku centraly BMW jestli me zrak neklame. ;o) Ty tri baterky jsou fakt u BMW vtipem dne. To jako .... ano, my na to EV fakt myslime a mluvime o nem a ted si i svitime na barak, aby to vypadalo, ze pro to EV neco delame. ;o)

Greenwashing.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele ozana

To už jsme slyšeli 100x a pořád žádný krach na obzoru.

---

Jezdím na proud, najeto 77 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 80 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jistě, ale priznejte si to, nervozita stoupa..

I když na tomhle sranda webu asi ne..

Jo šorterům už se doslova potěj prdele, páč už vo pár miliard už přišli :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celá historie Tesly je útěk před krachem. Nic nového. Buď vybudují úplně novou automobilku v čase, které jim poskytly standarní automobilky ignorováním nových elektrotechnologií, nebo skončí. Firma v rozjezdu, která dělá něco, co ostatní nedokáží a veškerý výdělek a peníze z burzy investuje do svého rozvoje, je vždy extrémně závislá na náladě investorů. Ale investoři chápou, že rozjezd výroby je vždy problematická věc. A to i u automobilek, které dělají naprosto konvenční modely. Nějaké 3 měsíce zpoždění není nic, co by mohlo vzrušit běžné investory. Jak je vidět, více to vzrušuje jen nepřátele Tesly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nepředpokládám, ze to Tesla hospodářsky zvladne. Nicméně bych se neoznacil za nepritele Tesly..
Zajímavá radikalizace jejich fanoušků je rozhodně faktor který přispěje k jejímu konci...

P.S. jo obcas se stava ze nekdo spekuluje na pokles akcii, ale nebudeme malovat diselčerta na zeď, že..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tých možností, ako to Tesla môže "hospodársky" zvládnuť, je niekoľko:
1/ buď vydrží dôvera akcionárov až kým sa konečne nedostanú do plusu (raz to hádam príde, ak nie pri 500.000 kusoch, tak pri 5 milionoch, alebo whatever)
2/ do Tesly ešte stále môže vstúpiť veľký strategický investor (Apple, Google), ktorému pár miliard chýbať nebude
3/ v najhoršom môže Musk predať 50% vlastných akcií (čo je v súčasnosti cca 5,7 miliardy USD), a potrebnú likviditu vykryť z vlastných zdrojov. Všetci vieme, že je toho schopný.

V najhoršom prípade sa proste zbavia výroby, a nechajú si sieť superchargerov, inštalácie úložísk, powerwall, baterky, a x ďalších serepetičiek, ktorým sa venujú.

Je to vo hviezdach.

Obrázek uživatele Josef

Musk myslím nemá 50 % akcií. Má nadpoloviční podíl akcií s rozhodovacím právem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasne, sformuloval som to blbo.
Musk ma cca 20% akcii, ktore maju momentalnu trhovu hodnotu cca 11 mld.
No a 50% z toho jeho podielu je tych spominanych cca 5,7 mld

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je marný soudruzi s tabletem místo palubovky... :)

Zabal se do chlupatý deky a koukej jak pukaj žaludy :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

spíš jak sypou bitcoiny :)) co sypou doslova chčjou!! :))
youtube.com/watch?v=ryInEJaiAHw
shop.bitmain.com/inner.htm
finance.google.com/finance?q=btc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no tak si běž koupit koňský spřežení... :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To bylo vychytaný ovládání. Doleva, doprava, autopilot... no co jsem byl svědkem, tak i ten měl své mouchy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

fingers crossed :-)

ale ak to nebude do ledna, dokonca ani do března, tak sa nič zas tak strašné nestane.
V mainstreamových médiách bude zase pár článkov, ako Tesla nestihla ANI TENTO termín, pár "znalcov" si zgustne a Musk bude mať zase reklamu zadarmo.

vôbec by som sa nečudoval, keby tieto komplikácie s dodávkami, boli súčasťou stratégie, ako sa vôbec udržať v hre.

Predsa len - navýšiť výrobu skokovo (drahé riešenie), a včase, keď sú baterky ešte stále drahé, keď navyše Tesla generuje vysoké straty (a teda sa "zahráva" s nervami akcionárov), dáva oveľa menší zmysel, než roztiahnuť navyšovanie produkcie na 3-4 roky.

Jednak samotná "implementácia" vyjde lacnejšie, a druhak každý rok vraj klesá cena bateriek o cca 7%.

Obrázek uživatele Josef

Baterky už teď vychází na asi 120 USD na kWh. To je u modelu 3 s velkou baterií nějakých 8500 dolarů za baterii. To auto je jinak tak odrbané, že když ho prodají za 50000 dolarů, musí tam mít docela solidní zisk.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

120 usd..kupim od vas 10 kWh a mozete si prihodit aj 30% zisk a 20% DPH...tak kde sa daju za tu cenu kupit? Nikde však?..to asi preto ze sa to len pise v roznych clankoch a diskusiach...realne sa daju kupit baterie co su v bmw i3 za cenu okolo 500 za kWh. A bla..bla bla o tom ze velkoobchodna cena je zazracne 120...su rozpravky...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není problém, ale musíš být Audi: electrek.co/2017/06/28/audi-electric-car-battery-cost/

Obrázek uživatele Josef

Když já koupím za cenu kolem 100 dolarů za kWh použité baterie z bořeného auta, tak nevěřím, že by automobilka nebyla schopná je koupit za cenu kolem 120 dolarů nové.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozpravky..odhady..a predpoklady ma nezaujimaju..ale link na obchod kde kupim 1kWh aspon za 240 dolarov..120USD je len zbozne prianie..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Výrobní a prodejní cena jsou rozdílné věci, řekl bych. Za Powerpacky do Austrálie chtěla Tesla tuším 250 dolarů za kWh.

Obrázek uživatele Josef

A kdo tvrdí, že byste to měl koupit vy? Copak jste automobilka?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pneumatika 16 palcov stoji cca 50 eur. Mate pocit ze automobilka ich dostava po 10 eur?? Asi nie..preco potom mate pocit ze bateriu co stoji 500 ma automobilka za 100? Myslite ze velkoobchodna cena je 20% z konecnej?..;-)..o 1kWh za 120Usd moze automobilka len snivat..najlacnejsie to ide Tesle..odhadujem ze su na 150-160..ostatny su dakde pri 200USD..najlacnejsie to vychadza vo formate 18650.20700..21700 vsetko ostatne je drahsie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi by jste se divil, za kolik peněz nakupují automobilky komponenty. S těmi pneumatikami možná nebudete daleko od pravdy. Alespoň když porovnám se součástkami, které jim prodáváme my. Tam je poměr kolik platí automobilka versus vy/já za náhradní díl ještě vyšší, než jste uvedl u těch pneumatik.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Baterka nebo i s obalem....? S nárůstem výroby půjde výrobní cena dolů,ale poptávka je tak velká že může prodejní cena i mezi firmami stagnova ještě dlouho.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena na urovni clanku...nespochybnujem ze cena s velkovyrobou klesa...preto tvrdim ze tesla ma najlepsiu cenu...ale 120 USD nedisiahli este ani oni...ostatny...napr clanky pre bmw i3 od su dakde pri 200 USD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Audi má kontrakt na nákup baterek za 100 Euro z kWh za Cell (dá se to vygooglit). A to je nevyrábí, ale nakupují od výrobce, který na tom má taky svoji marži.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

sliby chyby

Je to RS, není to rs. Já hádám, že je. :-)

ne. nebyl jsem to ja. ale souhlasim ;)

:-)

rs = repulzivní sociopat

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

No vidíte, já svoji diagnózu ještě neznám. Jaký šťastlivec, že on už ano. A jak jste na tom vy?

Co nevím to nepovím. Věřím všemu, ale beru to s rezervou. Kdo mě jednou zklame, zklame mě napořád.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Každý má u mne druhou šanci. A časem odpouštím skoro všem. Asi už bychom tohle off topic plkání měli ukončit.

Doufám, že tu bude nějaké PFko nebo tak aby se člověk mohl ještě vykecat. :-)

Ano pokud chceme posuzovat druhé měli bychom býti shovívaví.

Ovšem tím odpouštením a hlavně zapomínáním si dláždíme cestu do pekla, v politice, ve vztazích všude. Nemám probkém pokud lidé pak na sobě zapracují a změní se, ovšem pokud jsou to furt stejný parchanti a jen čekaj až se zapomene tak to maj smůlu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

To byla myšlenka dne, co má hlubokou pointu.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group

Newsletter