TÉMA:

EKOLO


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Test: elektrická skládačka Elfin

Elektrická skládačka Elfin je žhavou novinkou v nabídce společnosti . Neváhali jsme a vyzkoušeli jak se na novém do města jezdí.   elektrokola test elektrická skládačka Elfin

Jaromír Vegr: elektromobil jako stavebnice

V soutěži neuspěl, ale přesto se nevzdává. , nejznámější propagátor v , představil svůj také na . Uvažuje, že jej bude prodávat jako stavebnici.   
elektromobily - EKOLO Jaromír Vegr bez dveří

Superbel - Škoda Superb na elektřinu, Roomster za pár let?

Česká Škoda vyráběla elektromobily mnohem dříve, než nastal současný boom a dokonce o něco dříve, než General Motors poprvé přišli se svým GM EV1. Podle informací webu Electroauto.cz Petra Dvořáka, známého českého propagátora elektromobilismu, se v Čechách elektromobily vyráběly v bývalém závodě Škoda Elcar Ejpovice, který byl pobočkou Škoda Plzeň.

elektromobil Škoda Eltra Pickup - Favorit

Prvním elektromobilem byla Škoda Shortcut vyrobená Jaromírem Vegrem zkrácením Favoritu na zakázku Švýcarského zájemce v roce 1990. Model měl údajně ve Švýcarsku obrovský úspěch, a tak přišla žádost o dodání 1000 kusů! Ke konci roku 1992 se výroba skutečně rozjela, vyráběly se modely Škoda Eltra 151L a 151 Pick-up. Veškerá produkce šla na vývoz, pouze několik kusů zakoupila Česká pošta. Výroba skončila v roce 1993, kdy podnik Škoda Auto převzal Volkswagen.
elektromobil Škoda Superb - Superbel
Je tomu pár týdnů, co se tahoun českého průmyslu v podobě Škoda Auto znovu přihlásil ke svému odkazu. Mladoboleslavská Škoda ohlásila zapojení do projektu Superbel, což není nic jiného než na elektřinu předělaná Škoda Superb.  

 

Bleskové nabíjení elektromobilů v ČR

APRÍL!... (nejrychlejší na celém internetu) Společnost EKOLO známého zvěstovatele elektromobilové budoucnosti, předsedy českého klubu elektromobilistů Jaromíra Vegra, aktuálně provedla pokusy s rychlonabíjením.

"Vozidlo Peugeot 106 Electric bylo upraveno rozříznutím ve spodní části karoserie rozbruskou a postupně spojeno pertinaxovými pásky tak, aby nedošlo k vodivému spojení. Vznikl tak závit a šrouby upevňující pertinax tvořily zároveň terminály pro nabíjecí kabely k diodám. V průjezdu do dvora firmy stačí tedy zastavit na 5 minut a díky smyčce ze 3x3 závitů lze indukčně nabíjet bez nutnosti vystupovat z vozidla. Karoserie z ocelového plechu tvoří nejen závit, ale i jakési jádro transformátoru. Uvnitř, díky tzv. Faradayově kleci nehrozí žádné nebezpečí."

elektromobil Peugeot 106 Electrique

 

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil