Štítek: Cadillac Converj
VIDEO: Cadillac ELR – jak vznikal nový plug-in hybrid
Tim Kozub, manažer designu exteriéru značky Cadillac, vysvětluje jak vznikal plug-in hybrid Cadillac ELR. Bratránek Chevroletu Volt vychází z konceptu Cadillac Converj, který nakonec dostal zelenou.
Autosalon Detroit 2013: Cadillac ELR – bratránek pro Chevrolet Volt
Americká značka Cadillac, součást General Motors, na autosalonu v Detroitu aktuálně oficiálně strhla oponu z plug-in hybridu Cadillac ELR. Auto využívá stejnou základní architekturu jako Chevrolet Volt, ale představuje prémiovější, výkonnější vůz. Přesně ve stylu značky Cadillac.
Cadillac představí svůj plug-in hybrid už příští rok
Cadillac ELR, původně známý jako studie Cadillac Converj, je plug-in hybrid vycházející z modelu Chevrolet Volt (značka Cadillac taktéž patří pod General Motors). Nedávno byla potvrzena jeho výroba, výrobní verze bude představena na luxusní přehlídce Pebble Beach Concours d’Elegance příští rok.
VIDEO: elektrický Cadillac ELR potvrzen, bude stát méně než Model S
Cadillac Converj, plug-in hybrid vycházející z Chevroletu Volt, se nakonec bude jmenovat Cadillac ELR. Auto se cenově má pohybovat kolem 50 000 dolarů. Cadillac jako prémiová značka si takovou cenu může dovolit.
Elektrický Cadillac Converj možná dostane zelenou
Magazín Green Car Reports získal informace z interních zdrojů automobilky General Motors o tom, že elektrický Cadillac Converj, další příbuzný modelu Chevrolet Volt, vstane z mrtvých. Auto je údajně opět ve výrobním plánu GM.
Cadillac Converj – Voltův sourozenec
Chevy Volt už se pomau připravuje na své uvedení na trh, General Motors ale na Detroitském autosalonu vysypali z rukávu ještě jednou překvapení. Je jím koncept sportovního automobilu Cadillac Converj, který staví na stejném podvozku a pohonném systému jako Volt. Dokáže ujet 64 km pouze na baterie, jakmile ty jsou vyplýtvány, zapojuje se do hry malý spalovací motor, který zvyšuje dojezd až na 640 km. Ze všeho nejvíc Cadillac Converj připomíná původní studie Chevy Voltu. General Motors nejspíš využijí technologii ze svého „záchranného kruhu“ takřka pro všechny nové automobily, což je jedině dobře.