Renault hlásí rekordní objednávky i registrace elektromobilů Zoe v Evropě

redakce - 02 Červenec 2020

V červnu bylo v Evropě objednáno více než 11 000 vozů Renault Zoe, dalších 10 000 bylo nově zaregistrováno.Měsíc červen potvrdil odraz vzhůru, který započal již v květnu a ukázal se jako rekordní měsíc

Měsíc červen potvrdil odraz vzhůru, který započal již v květnu a ukázal se jako rekordní měsíc
foto: Renault

Renault zaznamenal zvýšení prodejů svých elektromobilů o 56 % oproti předchozímu měsíci, kdy se obnovila obchodní činnost ve většině evropských zemí. Červen potvrdil a utvrdil tuto vítanou tendenci novým rekordem. Renault takto registroval v Evropě 11 158 objednávek na Zoe.

Za Francii jako největší trh skupiny pro elektromobily do města bylo objednáno za jediný měsíc 7 050 ZOE, což představuje třikrát více (+355 %) objednávek oproti červnu 2019.

Zrychlení pokračuje i ve zbytku Evropy, například v Německu se sešlo 1 990 objednávek na Renault Zoe, což představuje nárůst 117 %. K těmto objednávkám se přidává i rekordní počet registrací dosahující 10 944 vozů Renault Zoe v Evropě (prozatímní údaje), čili +107 % oproti červnu 2019.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Off: Tesla - hrouceni planu?

Velka evropska konkurence? Nedostatek hotovosti?
Muze za to Bilderberg? A co Jan Tleskac?
Okomentuje to dlazdic? Vyda prohlaseni honzal?
Dockame se vyjadreni i od runner42?

https://insideevs.com/news/431801/bloomberg-tesla-scaled-back-berlin-gigafactory/

A co si o tom myslíte vy? Napište mi do komentářů.

capovina

https://twitter.com/tobilindh/status/1278773186939797504

Spis jde o to ze ty budovy budou mensi, aspon se to pise v ty puvodni zprave.

Tak museli prerábať projekt, lebo nemohli použiť pilóty na základy (spodná voda) tak je možné, že zmena výšky sa dá vysvetliť takto.
Ak si správne vybavujem, lisovňa má byť o niečo väčšia plocha, ako pôvodne.
Zrušili "battery" časť, čo by mohlo byť záhada. Ale zas ak plánujú vlastné články. Tak v ďalšej fáze?

Dosť bolo spomínaného na tom https://twitter.com/tobilindh/
Ale má tam teraz strašne reakcií na TSLAQ ľudí, tak je tam toho veľa opakujúceho sa a je to dosť neprehľadné. :(

Uvidime. Klidne to tak muze byt.

Ešte upresním, že pôvodne bolo v pláne "battery assembly", čo teraz vypadlo.
Ale presne ako píšete, uvidíme.

tak píšu... nepiště tu furt ty off bláboly z důvodu svého duševně chudého života :)

Obrázek uživatele Radovan

Výsledek na sebe nedal dlouho čekat. Objednávky u moravského výrobce kabelových svazků pro elektromobily stouply o 300%. Pokud máte zájem udělat něco pro elektromobilitu vlastníma rukama nebo víte o volných lidech, pak pro 80 takových mám slušnou mzdu, ubytování a stravu minimálně na následující půlrok. A už týden nemohu sehnat ani nohu. A měsíc ani 6 lidí na min. 3 měsíce do pivovaru, už se jich tam protočilo dvanáct. Nezaměstnanost neexistuje, cizinci utíkají domů a samo se to nevyrobí. Ani pivo, ani auta.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele M.Krupka

U nás máme momentálně hromadu volných kuchařů, barmanů.... Myslím, že ještě hodně dlouhou budou volní. Jen je ta volná pracovní síla na druhé straně republiky v K.Varech. A poté přijdou na řadu lidé ze Sokolova z uhelného průmyslu. Znám někoho, kdo dělá pro automobilový průmysl kontrolu a montáž a vše se od nás pomalu přesouvá do Rumunska.
Napadá Vás něco??

Obrázek uživatele Radovan

Ty máme paradoxně i na Moravě, byť asi v menším počtu než v KV či Praze. Ale do výroby se nám nějak nehrnou. Teď části z nich čerstvě 30.6.2020 skončilo ošetřovné, kdy byli doma s dětmi do 13 let a pobírali až 80% původní mzdy, ale začaly prázdniny a pomýšlejí na rodinnou dovolenou. Jak se zdá, stále mají peněz dost a do výdělku je nic nenutí. Taky mohou rovnou zamířit na ÚP a tam brát 5 a více měsíců (dle věku) podporu. Pokud byli zaměstnáni předtím legálně.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Aas

Asi to bude tym, ze pracujeme preto aby sme mohli zit. A nie opacne.

Obrázek uživatele Radovan

S tím naprostý souhlas. Nicméně práce je dost a lidi nejsou, na to jak se brečí levicová vláda do televize dnes a denně, o různých analyticích nemluvě.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

bohužel, západní korporátní fašisté skrze EU nás tlačí podporovat nepracující nepřizpůsobivé k nevzdělávání a nepracování, jako v uSSSSS, aby peodofilní "elity" nastolily všude chaos ... v tom se pak vládne dobře

střední třída se proti nim musí sjednotit, začít je "ignorovat" a začít si vládnout sami, jinak vás časem zničí a život ve strachu mezi hlavně krimigranty je tu:

"Chodí do ghett a říkají černochům, ať nepracují, ať žijí z podpory. Vazba na Obamu."

is.gd/BJ0ixa

nerad to říkám, ale budete muset vytvářet i vzdělávací činnost, jinak vzdělávací systémy západ už totálně zlikviduje, dle plánu a daří se jim, to jistě víte

Obrázek uživatele Kuk

Jo tak ty si i pedofil, tak tomu se nedivim. Co jinýho taky čekat od kremelskýho fašouna.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Vzdělávání a zdravotnictví jsme my podnikatelé nechali po Listopadu 89´ na státu. Dnes sklízíme výsledky. Cokoliv do nich nalijete, to černá díra spolkne. Zdravotnictví léčí, ale neuzdravuje (systémově za to není placeno, ztratilo by klienty a práci), vzdělávací systém vzdělává, ale neučí lidi pro potřeby hospodářství (systémově není placen za uplatnění člověka na trhu práce, jen za učení, je jedno zda dotyčný bude pracovat, podnikat nebo sedět na ÚP či na dávkách doma).

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

máte zájem s tím něco udělat? netřeba zas tolik času pro vás, ani peněz samo :)

Obrázek uživatele Radovan

Snažíme se léta skrze politiky napříč stranami, ale je to marný, je to marný, je to marný. Problém je na začátku, kapři si sami nevypustí svůj rybník. Parlament je totiž plný lékařů a učitelů.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

vím, proto se na to musí jinak ... byl by zájem s tím skutečně pohnout jinak? :-)

Obrázek uživatele Radovan

Tak naznačte.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

je vlastně jedno jak, jen jestli je vážný zájem situaci napravit :-)
bohužel je však jediná cesta

Zajímavý že na úřadech práce přibyde sto tisíc nezaměstnaných od 1.7. a nejsou lidi :)
Otázka je, zda se objednávky nezvedají jen po masivních dotacích...

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Je otázka, jestli u nás někdo chce zaměstnávat naše lidi, ti za 100Kč/ hod hrubého dělat nebudou i kdyby makat chtěli, protože by neuživili rodinu. Mladý si udělá brigádu za 130Kč/ hod v Radegastu a pak někde jinde atd. Já myslel, že i u nás v automotive fabrice, po koroně při objemu výroby cca 50 až 70%, už maďarské ukrajince neuvidím a fabrika si bude víc vážit našich lidí, se kterýmy není tolik problémů jako s cizinci. Ale ouha, už se první zase objevují. Myslím, že na prachy (s ohledem na kvalitu práce) vyjdou stejně, tedy zůstává jen možnost, ať zítra nechodí. A jestli Forschner má v nákladech zde inzerovanou mzdu, to teda potěš.

Obrázek uživatele Radovan

Je to opravdu základ a jednoduchá práce. Musíte si přečíst všechny ty další příplatky a výhody. Opravdu to není jen o hodinovce. A ano, můžete mít brigádně více.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Radovan

To co píšete Josefe, je ovšem předpoklad z úst politika. A ten jak známo lže vždy, když otevře pusu.
Fakticky přibylo k +-220 tisícům dlouhodobě nezaměstnaných, správně nezaměstnatelných (z různých důvodů, to není útok na ty lid), jen +-34 tisíc nově evidovaných na ÚP po celé republice..
A stále hovoříme o 340 tisících neobsazených pracovních místech nahlášených na ÚP před čínským netopýrem, zhruba 250 tisících nyní. Do toho nám odjeli cizinci z EU i zemí mimo EU domů, těch prý bylo dle evidence MPSV 692 tisíc.
Z toho 250 tisíc těch mimo EU. A ti se jen tak nevrátí, protože vláda se na to vykašlala a přestala na 3 měsíce vyřizovat pracovní a pobytová víza z již podaných žádostí a přestala brát nové žádosti. Takže při troše jejich snahy by noví cizinci mimo Eu mohli dojet nejdříve v září 2020. Takže se bavíme o chybějících 692 tisících lidech z ciziny, co tu dělali před koronavirem, a 250 tisících volných místech k tomu.
Ale firmy potřebují lidi nyní, když mají poptávku. Ne až někdy a možná.
Co se dotací týče, ano, tady to bylo díky SRN. Ale pivovar živí místní pijáci a je na tom stejně. Stejně špatně s lidmi jako dřevaři a další odvětví.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jen poznámka, zatím jsem viděl oficiálně čísla z května a výpovědi které přistály většině lidem od 1.4. a 1.5. jsou na 2-3 měsíce, tedy hlavní nápor bude od 1.7 a od 1.8.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Radovan

Přesně tak. Pokud se výpovědi dávaly, a nešlo o ukončení pracovního poměru dohodou, tak dle Zákoníku práce ji v červnu 2020 předáte, ale výpovědní doba začíná až od následujícího měsíce, tedy července. Trvá 2 měsíce, takže skončí 31.srpna. Pak je člověk bez práce.
Obvykle má ale nárok na minimálně jedno měsíční odstupné ve výši průměrné mzdy, většinou 2, i 3, podle délky odpracované doby. Takže peníze mu začnou - oproti době, kdy pracoval - při výpovědi v červnu chybět nejdříve v říjnu, spíše však v listopadu nebo prosinci. Klidně tak může stále být doma, je zajištěný.
Pokud se přihlásí na ÚP, ani si nemusí platit sám povinné zdravotní pojištění zhruba 2 tisíce měsíčně, jen se tam musí občas ukázat a občas navštívit nějakého doporučeného zaměstnavatele na pohovor.
Podporu, pokud na ni má nárok dle předchozích odpracovaných měsíců, pak může brát 5 a více měsíců (dle věku). Ale až po ukončení plateb odstupného. Takže se bavíme o květnu 2021, do kdy má stále jistý příjem. Jen se mu postupně snižuje.
No a když je šikovný a zběhlý, tak si někdy v tu dobu na ÚP zajistí rekvalifikaci, třeba tříměsíční, po kterou bere podporu navíc a to ještě tu nejvyšší. A máme ho zajištěného až do srpna 2021, aniž by šel do práce.
Perlička na závěr. Ministryně práce zvažuje, že by se měly zvednout podpory v nezaměstnanosti nebo prodloužit doba jejich vyplácení. Kdo pak bude v ČR vyrábět, fakt nevím.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Nebylo by od věci přidat i kontakt

Obrázek uživatele Radovan

Nechtěl jsem dělat přímou reklamu na nesouvisejícím serveru. Ale přidávám pro zájemce http://www.jobcentrum.cz/06.php

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Vy vážně považujete 90-100 korun hrubého na hodinu jako slušnou mzdu? To se vážně nedivím, že nemůžete najít lidi...

Obrázek uživatele Radovan

Je to opravdu základ a jednoduchá práce. Musíte si přečíst všechny ty další příplatky a výhody. Opravdu to není jen o hodinovce.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Radovane, nechápu, že se divíte. Odměnu máte nastavenou jak když jsem brigádničil v roce 2000. Pokud máte fabriku v místě, kde není dostatek pracovníků a čekáte, že k vám budou jezdit lidi z jiných krajů a zemí, to ubytování nemůžete promítat do odměny, protože než Musk vynalezne teleport, tak to je samozřejmost! Ti lidé si k vám jezdí vydělat, chtějí přivést rodině zpět nějaké peníze a ne půl roku otročit ve fabrice za stravu a ubytování.

Obrázek uživatele Radovan

No, ono to není moje odměna, podle Zákoníku práce §§307-309 si agentura práce odměnu neurčuje, i když Vám to každý trouba byrokrad a politruk bude - na příkladu mafiánů a obchodníků s lidmi, zkráceně nelegálních agentur práce, tvrdit. Objednávající firma-uživatel dle názvosloví Zákoníku práce, má za povinnost sdělit agentuře práce v Dohodě o dočasném přidělení agenturních zaměstnanců uživateli všechny mzdové podmínky, za nichž práci konají jeho vlastní kmenoví zaměstnanci. Nebo by konali, pokud takovou pozici nemá. Musí samozřejmě respektovat minimální zaručenou mzdu pro danou pozici dle Zákoníku práce a každoročnímu Nařízení vlády, taky směnnost a příplatky, jinými slovy přebíráte, co dává objednavatel.
Na druhou stranu když se hovoří o nezaměstnaných, a zde se nabízí doprava, ubytování a část stravy zdarma, tak celou výplatu může zaměstnanec věnovat rodině. Pokud jste svobodný, tak vlastně pořád šetříte. Když to nepropijete, neprokouříte, neprohulíte a nenecháte u holek v okolí.
A ano, je to továrna v horní dolní, kde prostě lidi kolem nemá tolik, kolik by potřebovala. Ale také je v okolí taková mzdová úroveň, která té nabídce a benefitům k ní odpovídá.
V podstatě to máte stejné, jako prodavačka v Olomouci nadávala a nadává, že v Praze u stejného řetězce by brala více.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Tak to došlo k nepochopení, myslel jsem, že vy máte tu fabriku. Nicméně i tak jsem přesvědčený, že ta hodinová mzda je v dnešní době nesmysl. Ano, někomu místnímu, kdo nemá vzdělání ani příležitosti to jistě bude stačit, ten zas nepotřebuje ubytování. Na “přilákání” někoho mimo region je to zoufale málo. Aby si něco málo našetřil, tak nebude snídat ani večeřet? Srovnání s prodavačkou v Olomouci nějak nechápu jak souvisí s otroctvím pro 80 lidí za ubytování a jídlo někde v Horní Dolní.

Obrázek uživatele Radovan

Otroctví za ubytování a jídlo? Si děláte legraci, že? Zjevně jste nepřečetl ten inzerát celý. Hodinová mzda je opravdu základ.
Ale řekněme si to jinak. Chcete tam jít dělat? Nechcete. Tak to nechte na jiných, ať posoudí, zda se jim to vyplatí.
Nadlábnout se na obědě a pak si dát jen levnou snídani a večeři totiž není pro spoustu lidí problém. Ubytování, dopravu a další věci mají zdarma, takže i když si vydělají v hrubém třeba jen ten základ 1.200,- hrubého za den při 21 pracovních dnech a 12 hodinách, pořád je to základ 25.200,- Kč měsíčně. Plus příplatek za více hodin a už se blížíte vychvalované prodavačce Lidlu z velkoplošných bilboardů, kde jim slibují po 3 letech práce 28.500,- Kč hrubého měsíčně. Tady to máte v prvním měsíci po započtení všech benefitů dokonce více.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Inzerát jsem si přečetl.
Asi tohle budete znát líp než já, ale měl jsem za to, že existuje maximální počet odpracovaných hodin měsíčně. 12h směn by mělo být 15 v měsíci, nikoliv 21. To nám dává 18tis hrubého (pokud nic nestrhnou). Čistého tedy 14450,-Kč až závratných 15155,-Kč po započítání bonusu. Za jídlo a pití dá 300-500,-Kč/den (dle toho jestli je zrovna v práci). Vařit si asi nebude moct, protože ubytovna. V průměru tedy 12tis/měs. Když nic nepodělá a nekoupí si ani nové kalhoty, tak našetří 3tis/měs a 1x do měsíce mu bude proplacena cesta domů, kde to za ty 3tis může pořádně roztočit :-) Jestli vám toto nepřipadá jako otroctví za ubytování a jídlo, tak už nevím co jiného.

Obrázek uživatele Radovan

Počet hodin měsíčně je samozřejmě omezen, ale ne tak, jak píšete. Je to dáno rozvrhem směn, v průměru nemá překročit 40 hodin týdně. Je spousta výjimek, až po krajnost typu konto pracovní doby, kdy zjednodušeně řečeno v létě makáte na plovárně od vidím do nevidím a v zimě sedíte doma. Uživatel dle bonusů zjevně počítá s přesčasy až do maximálního limitu, takže těch 21 směn reálných je. Jídlo a pití na osobu 300-500/den snad ve 4* hotelu. Jinak je to pár desítek korun k obědu placenému zaměstnavatelem, pár desítek na snídani (třeba čaj a hemenex v bufetu do 60 korun), i meníčko v hospodě Vás vyjde do stovky, polévka a druhé, pivo do 30 korun. Na ubytovnách se vaří, k tomu jsou tam kuchyňky. A protože si tam přišel vydělat, tak bude mít přes 20 čistého a za jídlo dá tak maximálně 6 tisíc měsíčně. Ale ti lidé žijí opravdu levně. Takže sáček čaje za padesátník, pečivo a sýr nebo salám do 20 korun, teplá večeře těstoviny půl kila za dvacku pro 3 lidi atp.
Jako fakt je třeba vytáhnout paty z Prahy, z kanclu v office čtvrti se Sodexho kartou a švédským stolem. A jste rázem v reálu.
Nebo to vezmu z jiného konce. Jste ochoten dávat paní, co Vám utře prach v kanclu, zalije kytky, vynese koš, umyje hrnek na kafe a vysaje koberec 2 tisíce denně? 42 tisíc měsíčně?
Protože se zde stále bavíme o ceně práce.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Radovane, ale tohle už je demagogie. Počítat plat na základě mega přesčasů na černo, protože se počítá s tím, že si pak budou válet šunky následující půlrok bez práce doma (neděláme zahrady, montujeme kabely, že), aby se člověk s přihmouřením obou očí přiblížil průměrnému platu. Aneb, sice jim chci dát o půlku menší mzdu, ale za to jim dovolíme pracovat o půlku dýl, takže budou na svým. Proč to sakra ti nemakačenkové nechtěj? Vám na tom opravdu nepřijde nic divného? :-)

Ano, sice pracuju v Praze, ale OSVČ, takže 40,-Kč/den příspěvek na oběd jako v kabelárně nemám. Chodím do levné hospody na obědové menu. S pitím a polévkou je to za 180,-Kč. Kdybych tam šel na večeři, tak to bude za 300,- Kč. Zkusmo jsem klikal na první hospodu v Mařaticích a normální jídlo s pitím a polévkou tam vyjde okolo 200,-Kč, přes oběd o něco levněji. Takže moje počty sedí, ba jsou možná ještě trochu podhodnoceny. Ano, pokud se počítá s tím, že se budou půl roku jíst rohlíky a pytlíková polévka, pak ok, s těmi brutal přesčasy našetří. Pokud mu není 20, po takovým půlroce si asi poleží v nemocnici. Ale to pana kabeláře už nemusí zajímat.

Samozřejmě vím, že pouze přeháníte, nikdo neplatí uklízečce 2000,-Kč za vynesení koše a to ani v Praze. Já té své platím 300,-Kč za úklid čistého. Většinou jí to trvá cca. hodinu, pokud meje okna tak i déle. Za den může stihnout podobných úklidů cca. 6. i s přejezdy. Tak to by asi bylo těch vašich 2000,-Kč. Bude ale asi vyřízená a dlouhodobé to nedá :-)

Obrázek uživatele Radovan

Přesčasy nejsou načerno, to se opravdu hlídá a je to to první, co SÚIP kontroluje.
Průměrná mzda znamená, že 2/3 lidí v této zemi mají méně.
Máte v Praze draho. Menu i v Ostravě jsou pod stovku nebo těsně nad ni. A to i v hospodách, kde je porce doslova k nesnězení, jak je velká. Přitom vaří chutně a občas si počkáte i na místo u stolu. http://www.zlatylev.com/menu_zlaty_lev.html Jistě, když si dáte luxus menu za 149 a k tomu pivo Výběr sládků, na těch 180,- se dostat dá. Ale hodně lidí si tam na oběd dává jen polévku a pečivo. Opravdu kolem stovky, vyšší cena je jen v restauracích u hotelů nebo těch "lepších", kam dělník rozhodně nechodí https://www.menicka.cz/ostrava.html.
No a v Uherském Hradišti začínají už na 78,- Kč https://www.menicka.cz/uherske-hradiste.html
A to pominu, že v kantýně se dá i snídat nebo večeřet, což je u těch dvanáctek směn nejlepší řešení.
U té uklízečky jsem myslel zaměstnankyni na 1 místě, třeba v kancelářském komplexu. OSVČ, která Vám to udělá i s úklidovými prostředky a potřebami a má v tom dopravu a vše ostatní je opravdu cenově jinde. Divil byste se, co taková ženská samostatně uklízející stihne. Jsou to tvrdě vydělané peníze, ale jsou.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

V roce 1995 jsem nemohl sehnat na brigádu v Praze nikoho za 150,- Kč na hodinu. V této době se bohužel v Praze a okolí platí tak 400-500 na hodinu zedníkovi, který staví altánek. Na malé vesničce na Olomoucku platí kamarád zedníkovi bez dohledu 200 Kč na hodinu a na dřevo a to má zdarma ubytování a několikaměsíční práci.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Teď kecáte Josefe. Spousta lidí v Praze nebere 150 za brigádu ani v roce 2020. Spíš jste blbě sháněl nebo měl smůlu.

Je to smutné, dnes student vysoké školy s douletou praxí přijde do korporátní firmy na pohovor a chce 60-80 tis. plat a nic neumí a lidem desítkami let praxe nabízejí 150 Kč na hodinu.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Radovan

To hodně přeháníte Josefe. Dělám v tom třicet let a v roce 1990 jsme byli na špičce s nabídkou hodinové odměny za brigádu na Ostravsku 13,- Kč,
V roce 1995 byla minimální mzda 12,- Kč za hodinu https://www.mpsv.cz/web/cz/prehled-o-vyvoji-castek-minimalni-mzdy . Takže chtít za brigádu v tu dobu v Praze jistotu dvanáctinásobku mohly snad jen holky z Perlové ulice za úkon bez oblečku. Znamenalo by to totiž měsíční mzdu 25.000,- Kč při minimální měsíční mzdě 2.200,- Kč.
Ty peníze, co uvádíte dnes pro Prahu a Olomouc jsou reálné, pokud jde o živnostníka. Spíše ale opravdu na ruku, protože legálně by k tomu naběhlo ještě 21% DPH. Málokterý šikovnější zedník do něho už nespadl, díky svým tržbám.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

V roce 1993 jsem podepisoval smlouvu na 8000,- Kč a nebyl to v té době žádný zázrak, v nejistém zaměstnání (podnik před krachem) mi nabízeli 15 tis. s funkcí ředitele divize, ale nevzal jsem to. Tenkrát jsem potřeboval někoho na 10 hodin týdně a docela trvalo, než se někdo přihlásil.

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Radovan

Ano, jako ředitel divize v Praze jste mohl mít sedminásobek minimální mzdy, to nepopírám. Jako montážník kabelových svazků v Uherské Brodě těžko. Současně je fakt, že volných pracovních sil v roce 1993 nebyly žádné mraky. Vidím to v historii našich nabídek a poptávek po práci. A to v Ostravě teoreticky začal kolabovat hutní, strojní a důlní průmysl naráz.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

"donlabuznik"? To je mi ale zajimavej nick. :-)

To je ta nesmyslnost co se všude provozuje, postaví se fabrika pro x zaměstnanců na místě kde je 1/4 x obyvatel a ještě se tam vyrábí něco na co se vše doveze, myšleno materiál a pod. a výrobky se taky odváží bůhví kam. Proč?

To je spíš firma Radovana ne? To asi nebude státní investice.

Obrázek uživatele ozana

Radovan je `jen` handhunter.

---

Útočné troly je možné jen ignorovat.

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Myslím obecně ten problém se zaměstnanci.

Obrázek uživatele Radovan

To řešíme už 20 let pořád dokola, co se tu začaly budovat průmyslové zóny. Přerušila se přirozená místa koncentrace lidí a práce a vznikají stále nová. Pokud možno mimo civilizaci a bez přístupu jakékoli MHD. Takže je nezaplní místní, ani omylem, a musí tam dojíždět lidi z dalekého okolí. Nebo se rovnou postaví ubytovny a řeší se to cizinci z EU i mimo EU. Ale to je hodně práce politiků. Například Siemens koupil krachující továrny v Jeseníku, taky dnes dělají dost pro automotive, aby pak zjistil, že místním stačí k obživě dávky a jejich barák s políčkem a zvířectvem, na topení blízký les. Peníze potřebují jen na elektřinu a benzín do auta. Vše ostatní si většinou pěstují a chovají k obživě sami. Tak tam několik let vozila agentura práce lidi ze Slovenska, z Oravy, po autobusech na 3týdenní turnusy. Aby tam vůbec měl do dělat. A částečně to trvá dodnes, jen už musí sahat dále na východ. Orava jezdí dělat do Kia v okolí Žiliny a Martina.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jo to máte pravdu.


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol