První zákazníci testují elektrickou dodávku Volkswagen e-Crafter

Jan Horčík - 02 Leden 2018

Velká elektromobilní ofenzíva Volkswagenu by mohla začít snad už letos. První krůčky už koncern podniká i v oblasti užitkových elektromobilů.auto elektromobily elektrická dodávka elektrododávka Volkswagen e-Crafter

Plně elektrická dodávka Volkswagen e-Crafter
foto: Volkswagen

Protože Volkswagen nechce zůstat pozadu za Daimlerem, který už několik plně elektrických dodávek prvním zákazníkům předal, přispěchal s oznámením, že "mezinárodní skupina důležitých zákazníků" si v Hannoveru převzala první kousky elektromobilu Volkswagen e-Crafter.

Jde prozatím o testovací provoz, který poběží do poloviny letošního roku. Kupodivu jsou specifikace převzatých vozů o něco horší, než původně Volkswagen avizoval.

Namísto 43kWh baterie jsou vybaveny "pouze" 35,8kWh, která umožňuje dojezd asi 160 km. Max. rychlost je omezena 90 km/h a nabíjet lze max. 40 kW CCS.

Naložit lze do nové elektrododávky náklad o max. šířce 1380 mm a výšce 1861 mm. Celková užitečná hmotnost je 1,0 nebo 1,75 tun, dle zvolené verze. Cílem je otestovat tyto nové specifikace a vyzkoušet, jak se bude auto chovat v praktických situacích.

Cílovými zákazníky jsou v současné době městské rozvozové služby, dodavatelé energií a malí obchodníci. Jednoduše všichni ti, kteří denně se svými auty najedou mezi 70 km až 100 km. Někdy se stovkami zastávek každý den.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Takže žádný důvod k oslavě. Proč? Protože tohle předávání význačným zákazníkům k testování už dělají skoro 2 desítky let. A konce to nemá.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

BMW už testuje elektropekáče 40 let a půlka těch inženýrů už musí bejt pod drnem a druhá půlka v důchodu. Holt fosilizaci dinosaurů nezasatvíš.
http://www.hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Keci, prdy, beďary.

Obrázek uživatele PaRi

Myslíte, že je to pře...hm...kopávka klasického fosila, nebo už začali plně využívat možností, které jim dává EV?

Obrázek uživatele honza.t

Názor : Překopávka jako u E Golfa
https://www.youtube.com/watch?v=4hlXGVuMi5Y

Obrázek uživatele PaRi

Asi máte pravdu, nepřekročili svůj stín. Ten Golf je prostě zoufalý. A to jej nemusím ani porovnávat s Teslou.

Obrázek uživatele honza.t

E Golf Mě se na něm nejvíc líbí
-Je nenápadný. Oproti těm co byly vyrobeny čistě jen jako EV
-Spousta ND jde použít s normálního Golfa
Oproti maloseriovce, kde hrozí problém s dostupností a cenou ND
-Má praktickou léty odzkoušenou konstrukci s dobrým ůložným prostorem

https://www.youtube.com/watch?v=uNlIxAOtxs0

https://www.youtube.com/watch?v=Jgvy8NsObPg

Obrázek uživatele Jan Horčík

Zas tak úplně zoufalý není.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Alien5

Souhlas jak rikali na fdrive jednoznacne nejtissi EV na trhu a s vetsi baterii je ok.

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele Josef

Kdyby ta baterka byla 46 kWh a ne 36 KWh, byl by to dokonce si myslím ultimativní elektromobil pro ČR. Nic praktičtějšího za snesitelnou cenu tu není.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Napřed si přečtěte nějakou recenzi Golfa, ať tady nešíříte nesmysly ;-)

Naopak e-Golf je nejlepší překopávka fosila vůbec. Jedinej kdo to brzdí je sám VW protože tam nedal rovnou větší baterku a v Americe to prodává jenom v 11 CARB státech a na vostaní kašle. Dosavadní produkce 9 000 e-Golfů ročně je výstavní fraška.
Akorát tam vobčas vyskočí hláška, že je čas vyměnit olej v motoru :))))))))))))))))))
Ano tady soudruzi z NDR udělali chybu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele honza.t

Kde to budou Vyrábět v (Polsku) Stejně jako ostatní dodavky a pick-upy ?
https://www.youtube.com/watch?v=kuMGXIIgwHw
https://www.youtube.com/watch?v=XbkSHM7gJfI
Když jsme byl naposledy v Polsku, tak mě překvapilo kolik elektro vehicles jsem tam potkal .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když se Německo rozkmotřilo s Tureckem, tak aktuálně v Evropě jednoznačně největší budoucnost nerobotizovaného průmyslu leží v Polsku s tamní možností neomezeně tahat Ukrajince.

Obrázek uživatele Radovan

To je obrovská pravda, Poláci za rok a půl dali víza 1 milionu Ukrajinců. Česká republika, ovládaná socany a odboráři (ano, byl tam u vesla i ANOBureš, ale ne na vnitru a ministerstvu práce), povolila po 2 letech naléhání Svazu průmyslu, Hospodářské komory a dalších zaměstnavatelských svazů, inzerujících dlouhodobě 144 tisíc volných pozic, naplnit roční kvótu 10.000 osob. Jinými slovy proč lézt s investicemi a fabrikami do Česka, když Poláci mají lidské zdroje lusknutím prstů.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kde jinde nez v Polsku ty ťunťo, tam se jim to vždycky vyplatí a mají je tam rádi :-)))

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online