Zatčení bývalého šéfa Audi Ruperta Stadlera kvůli aféře dieselgate posunulo oficiální odhalení elektromobilu Audi e-tron. Uvedení na trh ohroženo není.
Audi e-tron je první elektromobil ingolstadtské značky. Nabídne dojezd >400 km (WLTP), dva elektromotory, pohon všech čtyř kol, výkon 370 kW, baterii 95 kWh, palubní nabíječku 11 kW/22 kW a rychlonabíjení až 150 kW.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Ženeva 2018: Audi e-tron – prototyp prvního elektromobilu ve speciálním maskování
Oficiální odhalení mělo proběhnout na konci srpna během akce Audi Summit v Bruselu, kde se také auto bude vyrábět. Zatčení Stadlera ale odhalení posunulo. Nemělo by však ohrozit uvedení na trh – první dodávky zákazníkům mají proběhnout na konci letošního nebo začátkem příštího roku.
foto: Audi
Co je zajímavé, že továrna Audi v Bruselu je tamní společností Vinçotte hodnocena jako „uhlíkově neutrální“. To znamená, že z 95 % je poháněna obnovitelnými zdroji (včetně vytápění) a dalších 5 % kompenzuje různými environmentálními projekty.
Peter Kössler, člen předsednictva Audi pro výrobu a logistiku, doplnil, že Audi se momentálně snaží dovést všechny továrny ve skupině k větší udržitelnosti.
Jj, vcera jsem mluvil s jednim nejmenovanym distributorem JLR
Jj, vcera jsem mluvil s jednim nejmenovanym distributorem JLR a rekl, ze na letosek dostali pridel 4 kusu (slovy ctyr) i-Pace pro CR a ze 3 uz jsou prodany – to ctvrty chteji mit v showroomu, jinak by nemeli ani co ukazovat zakaznikum na pristi leta ;-). I pres cenu nad 2Mkc je to naprosto nedostatkove zbozi…
Jj, vcera jsem mluvil s jednim nejmenovanym distributorem JLR
Jj, vcera jsem mluvil s jednim nejmenovanym distributorem JLR a rekl, ze na letosek dostali pridel 4 kusu (slovy ctyr) i-Pace pro CR a ze 3 uz jsou prodany – to ctvrty chteji mit v showroomu, jinak by nemeli ani co ukazovat zakaznikum na pristi leta ;-). I pres cenu nad 2Mkc je to naprosto nedostatkove zbozi…
Já myslím že by jich tady 15 možná prodali.
Já myslím že by jich tady 15 možná prodali.
Byli jsme v sobotu 30.6.2018 na předváděčce stacionární
Byli jsme v sobotu 30.6.2018 na předváděčce stacionární Jaguar iPace v Ostravě a první auta k projetí v ČR budou nejdříve přelom srpen-září 2018. Aby mohli udělat předváděcí jízdy pro skupiny zákazníků, tedy měli jich více a lidé si je mohli reálně koupit, tak spíše říjen. V podstatě poptávku nestíhá z výrobců nikdo.
Cha cha cha cha, zase stejná komedie. Konečně auta, který
Cha cha cha cha, zase stejná komedie. Konečně auta, který někdo chce, ale oni nejsou a dlouho nebudou 😀
uhlíkově neutrální továrna by měla být zákonné
uhlíkově neutrální továrna by měla být zákonné minimum pro všechny ropou zkorumpovaný autodebilky
Tak předevčírem první větší závada BMW i3, přestala
Tak předevčírem první větší závada BMW i3, přestala fungovat klima a auto nic nehlásilo… Dneska opraveno a auto za to nemůže, byla to mrcha kuna. Takže stále bez ztráty kytičky.
To já už reklamaci měl. Vytekl mi přední tlumič.
To já už reklamaci měl. Vytekl mi přední tlumič. Vyměněn v rámci záruky.
a co to byla za značku prvovýrobce tlumiče? Sachs nebo
a co to byla za značku prvovýrobce tlumiče? Sachs nebo Bilstein ??
Nevím. Na tlumiči jsou pouze čárové kódy a logo BMW, nic
Nevím. Na tlumiči jsou pouze čárové kódy a logo BMW, nic víc. Odešel v 35 tisících km.
Bužírky kabelů v autech jsou prý z odbouratelného plastu,
Bužírky kabelů v autech jsou prý z odbouratelného plastu, který kunám chutná.
Musím potvrdit. Do nového IONIQu mi vlezla také – nejen že
Musím potvrdit. Do nového IONIQu mi vlezla také – nejen že byla od bláta, ještě si kousla do ochranné hadice (cítí tam rybinu), která je navlečená přes hadice (něco jako mirelon).
Josefe obávám se, že je to byla pomsta zvířat za tvůj
Josefe obávám se, že je to byla pomsta zvířat za tvůj přístup k OZE…neprosazuj tolik JE a kuny tě nechají na pokoji :-))
Hm, nevím za co je to pomsta, za to vím, že se to stalo u
Hm, nevím za co je to pomsta, za to vím, že se to stalo u tchyně a tchána.
Je to vlastne jedno, na takove auto nemam ani v benzinu, tak
Je to vlastne jedno, na takove auto nemam ani v benzinu, tak je mi jedno, zda to udelaji v elektro verzi.
80 % novejch aut v ČR si kupujou firmy, podniky a instituce.
80 % novejch aut v ČR si kupujou firmy, podniky a instituce. Většina lidí si kupuje jenom vojetiny.
V Německu je to 60 %.
Dohání je špinavá minulost.
Dohání je špinavá minulost.
Se mnou soudruzi nepočítejte. I kdybych ty prachy měl a i
Se mnou soudruzi nepočítejte. I kdybych ty prachy měl a i kdybyste to opravdu vyrobili. Raději bych je vždycky dal buď Tesle za EV nebo Toyotě za hybrida. Vy to u mě máte doživotně polepený. Vás nesnáším.
no tak uvidíme, co předvedou a jakou tomu dají cenovku.
no tak uvidíme, co předvedou a jakou tomu dají cenovku. Počítám podobnou jako Jaguár (podobné parametry) tj. 2M+
Ale tak Tesla začínala před 12ti lety stejně…
Dulezity ukazatel bude take nabizene mnozstvi. Zatim vsechny
Dulezity ukazatel bude take nabizene mnozstvi. Zatim vsechny klasicke automobilky maji EV jako safranu. Vsichni jsou prekvapeni ze je poptavka tak velka.
Jaguár i-Pace 2.8 Mega, pokud jsem správně slyšel včera u
Jaguár i-Pace 2.8 Mega, pokud jsem správně slyšel včera u prodejce.
Špatně. Jaguár začíná na 2 milionech. Nejvybavenější
Špatně. Jaguár začíná na 2 milionech. Nejvybavenější verze 2,8.