Prodejna Lidl v Pardubicích nabízí zákazníkům zdarma novou rychlonabíječku

redakce - 17 Duben 2018

V Pardubicích v ulici Palackého začala v tomto týdnu fungovat nová rychlonabíjecí stanice pro elektromobily. Zákazníci prodejny Lidl ji mohou využívat zcela zdarma a během svých nákupů dobít svůj elektromobil.Pardubická prodejna je po Praze, Brně, Ostravě a Průhonicích již pátou prodejnou Lidl s nabíjecí stanicí.

Pardubická prodejna je po Praze, Brně, Ostravě a Průhonicích již pátou prodejnou Lidl s nabíjecí stanicí.
foto: Lidl

Nová nabíjecí stanice je umístěna přímo na parkovišti prodejny nové generace v ulici Palackého a je k dispozici všem zákazníkům. Usnadní tak cesty majitelů elektromobilů v Pardubickém kraji.

Rychlonabíjecí stanice využívá elektrickou energii, která pochází z obnovitelných zdrojů. Zákazníci si tedy mohou být jisti, že skutečně načerpají zelenou energii a navíc zdarma. Jde o další krok společnosti Lidl směrem ke zdravějšímu životnímu prostředí.

Rychlonabíjecí stanice u prodejny Lidl splňuje tři mezinárodní normy nabíjení. Pro nabíjení stejnosměrným proudem vozidel vyrobených v Asii (CHAdeMO), vozidel vyrobených v Evropě (Combo 2) a standardní nabíjení střídavým proudem (Type 2 Standard). Tato stanice je proto vhodná pro všechny typy elektromobilů dostupné na trhu.

Nabíjení stejnosměrným proudem umožňuje nabití baterie z 0 na 80 % za pouhou půlhodinu, což je ideální čas na nákup. Navíc používání stanice je velmi jednoduché. Dobíjet si tu elekromobil bude možné v průběhu otevírací doby prodejny.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nebuďte z teho Lidla tak hotovi! V Německu u každé nově postavené či přestavěné prodejny je nabíječka, i na kola. Prodávají tady za nehorázné ceny v porovníní s Německem. Ale pořád lepší něco, než nic. Těšil jsem se v Praze na Tupolevový na nabíječku, a nic, hlavně že mají v letáku zobrazenu dobíječku a FV panely na střeše.....snad budoucnost??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1***
to samé český Kaufland, český Globus v porovnání s německými matkami, z českých zákazníků si dělají dojné krávy

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ftáci, TAKHLE SE TO DĚLÁ A DĚLAT SE TO MÁ :))))))))))))))

youtube.com/watch?v=a4RBk7KlFeE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen 1-dna 1-diná nabíječka na CELÝ 100-tisícový PRDDUBICE ?? No to si snad dělá Lídl z nás pldel :)))))))))))))))))))))))

kcc-hho.webnode.cz/supercharger/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nic si z toho nedělej, ani Ova s 300kobyvatel nedostala od Lidlu více. I tak díky za to.

Obrázek uživatele spetak

Tak sepsuj toho, kdo dělá, aniž by musel, alespoň něco. A když Ti vadí, že Lidl staví nabíječky, tak nakupuj jinde. Najdeš i v Pardubicích desítky velkých obchodů, co je nestaví. Můžeš jezdit tam.
Já Lidlu tleskám. Kdyby si z nich ostatní vzali příklad, je rázem na pár let vyřešen problém s počtem nabíječek.
Ale to bys musel nejdřív přemýšlet a pak psát.

Obrázek uživatele Josef

Ani ne. V celých stotisícových Pardubicích už jsou 3 rychlonabíjecí stanice (4 stojany). 2x ČEZ, 1x Lidl a 1x EVMapa. Celá 1,5 milionová Praha má stanic 22. V počtu stanic na obyvatele tedy vedou Pardubice.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ale joo, já jen že tam mohl Lídl fóknout více AC22kW menekesů než jednu DC50kW Terru s menekesem, doufám že to může nabíjet současně ;)

evmapa.cz/lidl-pardubice

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Ostravě nemůže - fyzicky ověřeno. Takže ani v PCE nepředpokládám, že by měnili logiku nastavení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no tak to je skvělý, jak fronty na banány :) za 600.000 šprdlíkovou jednu Terru mohli mít posetý parkoviště 20ti 22kW menekesy ale oni řekli NE ;)

2x EVmapa

Obrázek uživatele Josef

Pravda, na Nissan s čistým Chademem jsem zapomněl.

A na jihu zas nic. Jedna pozitivní vlaštovka je, že EON má prý mít dobíjecí stanici v Č. Budějovicích v Jírovcovce, což je to nové odstavné parkoviště při příjezdu od Třeboně (J. Hradce, Brna) a projetí dvou kruháčů. Mírně méně pozitivní zpráva je, že to bude ještě nějaký ten měsíc trvat a bude nutno platit parkovné. Jen musíme doufat, že to nebude zas jen 16A Mennekes. Nicméně kdyby se Lidl utrhl a postavil nabíječku i třeba v Táboře, nebo Č. Krumlově, hned by se tu dalo lépe cestovat.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obrázek uživatele Radovan

Jinak Lidlu velká pochvala. Před pár dny Ostrava Peugeot Ion CHAdeMO dojezd 8 km, 1 dílek baterky z 16, dle displeje rychlonabíječky 16% a potřeba 26 minut k nabití na 80%. Po 25 minutách už tam bylo 82% a 8,59 kWh nabito. 13 dílků z 16 a 90 km dojezd.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele spetak

Taky Lidl chválím. Většinou k pražskému na Barrandově dojíždím z Plzně po 120 km takřka prázdný a jeho nabíjecka je snad nejrychlejší, co znám. Mě dá za 25 minut až 18 kWh !!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevíte někdo jestli je možné na těchto LIDL nabíječkách zredukovat ten kabelovej mennekes na yazaki J1772? Zkoušel jsem na tesla destination chargeru, který je nedaleko v Hradci, ale tam to nejde.

Obrázek uživatele Radovan

Ano, lze, tímto http://wifi.sampro.cz/nabijeci-kabel-mennekes-J1772-typ1-typ2-32a-5m~zRT2MT1F0M25.html. Jinak Tesla destination charger s označením Only se s jiným autem, než Teslou, bavit nebude. Musíte hledat ten všeobecný.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Josef

I ten blbne. V Auparku mi na i3 funguje z těch dvou pro všechny elektromobily v podstatě jen jeden.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky jsem měl s i3 problém s Destination charger a přišel jsem na jednu fintu, která mi vždy funguje. Problém je v tom, že ten konektor je relativně těžký a když ho zastrčíš tak se nepatrně vlastní vahou vysune z i3 zásuvky a potom nezapadnou ty packy do konektoru a celé nabíjení se přeruší. Zejména se stává u veřejných konektorů, které jsou trochu "vyběhané" neustálým připojováním a odpojováním.
Jednoduché řešení je:
1) mít zamknuté auto, aby se začalo hned nabíjet
2) při tom, když zahajuješ nabíjení a bliká ti okolo konektoru žlutě lehce přizvednou konektor v té i3 zásuvce (jako ho přidržet zastrčený) dokud neuslyšíš jak zapadly ty packy do konektoru. Pak už si ten konektor tak jako tak přidržují ty packy.

S tímto postupem vždy dosáhnu nabíjení na 1. pokus

Obrázek uživatele Josef

Jo, taky jsem na to po určitém laborování přišel, ale pořád to není na 100 %, já mám nastavené automaticky nabíjení s nízkým tarifem a furt na to zapomínám.

Tak to jsem měl štěstí.
Mně to nabíjelo e-golfa hned po zapnutí.
Byl jsem na té úplně první zleva.

Obrázek uživatele Radovan

Jsou věci mezi Muskem a zemí.... :-) Nejste sám Josefe, kolegovi s Fiskarsem v Žilině to taky zlobí. ale v čem to je, netušíme.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chlapi, muzete mi prosim nekdo potvrdit, ze ta zminovana Sampro redukce bude fungovat tady na tech Type2-kabel nabijeckach na severu Moravy?

evmapa.cz/sprava-silnic-msk-novy-jicin

Nekdo tady totiz psal, ze normalni prodluzka Type2 na Type1 pry nefunguje, pry se to nespoji ci co, je nutne pry rezat Type2 o par mm nebo tak (pro iMiev).

Musíš ale říct, že chceš redukci typ2 na typ1 a aby to šlo dát na koncovku Typ2 na kabelu ne do zásuvky typ.2.

Ono to jde potom dát i do té zásuvky typ.2 ale nejde zamknou konektor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dik, tak ja se tam zeptam, aby to bylo jako na koncovku a ne na zasuvku. Ty ruzne kabely mne staly uz 15k, viva emobilita.

Obrázek uživatele Josef

Podle mého názoru to nekomunikuje. Někdy se to chytne na třetí pokus, někdy to samo udělá dvě kolečka a začne nabíjet a někdy to začne nabíjet a po pár minutách to vyflusne. Hlavně si nezapomenout vypnout odložené nabíjení... ;)

Nestává se vám, že když začnete nabíjet na mennekesu a následně otevřete dveře, tak se jakoby odemkne auto tím že jste položil ruku na kliku a odemkne se konektor a vypne nabíjení?

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Obrázek uživatele Josef

Ne, nemám bezklíčový přístup, musím auto vždy odemknout dálkáčem. Ono mi to nedávno začalo blbnout i doma, i když to už se spravilo. Zřejmě mi vlezl do jednoho z pinů pavouk a trochu se tam přiškvařil.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OFF Topis : Tesla opět zastavila produkci Model 3. Odtsávka má být cca 4-5 dnů. Tak snad to vylepší :).

Lidl Průhonice také s nabíječkou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zkoumali jsme ceny za veřejné dobíjení. Ceny už dosahují až 10 Kč/kWh

autonaelektrinu.cz/aktuality/113-zkoumali-jsme-ceny-za-verejne-dobijeni-ceny-uz-dosahuji-az-10-kc-kwh

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nam zase tak neva, normalne vsichni nabijime doma v nizkem tarifu, na solarech nebo zadarmo u zamestnavatele v praci. Verejne stanice jsou pouze na delsi cesty mimo mesto a tam si radi priplatime za dostupnost a funkcnost. Problem stanic zadarmo je, ze to pak permanentne obsazuje Tesla pujcovna, pripojuje cely fleet, cele hodiny blokuji stanici.. nastvany majitel to pak vypne, priklad vydrancovane Chademo v Nove Dubnici, na takovou stanici se nelze na cestach spolehat..

Obrázek uživatele Josef

A teď mi potvrdili, že rychlonabíječka u Lidlu v Hradci K. bude u prodejny na výjezdu na Brno, ul. Víta Nejedlého.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi překlep, bude u prodejny na výjezdu na Brno (Brněnská ul.)nebo na Ostravu (Víta Nejedlého)?

V Pardubicích.
Je to hned u kruháču ze sjezdu z Nádražní ul. jak začíná Palackého třída.
Už jsme tam nabíjel a to tam ještě nebyla ani ta cedule za nabíječkou.

Obrázek uživatele Josef

Pozor, tady skutečně mluvíme o Hradci Králové. Bude u Lidlu na výjezdu na na Třebechovice.

Obrázek uživatele Josef

Zmotal jsem to. Bude Víta Nejedlého. Tedy na výjezdu na Třebechovice a tu Ostravu.

Doufám, že kvůli tomu zase nepadl ňákej strom :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Josef

Ne, to místo bylo připravené už rok.

Obrázek uživatele ozana

Kácení stromů u prodejen Lidl

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Obrázek uživatele Josef

Vím o tom, ale tady nic nebylo ani předtím.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jó jo, kácení u Dutejch hlav to je legenda, ale to bylo v dobách, kdy na elektriku nic než Tram nejezdilo :) Teda eště Metro :/

Týjo 102 stromů!!! Tak to je hustý, to jsem netušil. To si podělali karmu na hodně dlouho.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele ozana

Pro mně pořád ještě Lidl = ekoteroristi, pro odpuštění jim chybí postavit ještě hodně moc nabíječek.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Obrázek uživatele spetak

EKOTERORISTI, hmmmmmm.....
Svou chybu napravili vysázením desetkrát více stromů.
A kauza vznikla jen pro to, že ty stromy byly "na ráně" a někdo na to poukázal.
Kolik asi poražených stromů zůstalo veřejností nepotrestáno ?!?!
Kolik ekoteroristických firem je jen ve tvém městě ????

Rád u Lidlu nabíjím .......

"A kauza vznikla jen pro to, že ty stromy byly "na ráně" a někdo na to poukázal."

Co to žvaníš?!? Aha tak, kdyby to nebylo na ráně tak se vlastně vůbec nic nestalo... Ty ignoranti porazili 100 stromů včetně 100letý lípy a ty to shrneš nějakejma zevšeobecňujícíma kecama, že vlastně vo nic nejde a že to stejně dělaj všichni tak vo co jde. Ty máš dost.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele spetak

Kdo je bez viny, ať hodí kamenem. Dělaj aspoň něco.
A jestli souložíš tak, jak komentuješ, tak už se nedivím, že tě nikdo nemá rád !!!

Otupělost k společenským jevům, potřeba za každou cenu obhájit svojí ignoraci kombinovaná se sexuální deprivací, tak to už tu dlouho nebylo.
Jestli chodíš do diskuzí jen proto, aby tě lidi měli rádi tak je mi tě líto. Na rozdíl vod tebe nehodlám slevovat ze svých hodnot jen pro pocit svého osobního pohodlí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele ozana

Pokácení stoleté lípy se nedá napravit vysázením 10ks lip.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Mě tedy přijde lepší 10 nových mladých hezčích stromů, než jedna stará polosuchá 100-letá lípa.
Pro esteticku je lepších 10 mladých stromů, pro zdravý a čistý vzduch to platí dvojnásob, že je lepších 10 nových stromů, než jeden starý strom.

Tak v čem je problém? Stejně by ho dřív nebo později shodil velký vítr, nebo blesk, nebo sežral nějaký brouk.
100 let je dost, na to aby takový strom odešel na věčný odpočinek do lípového nebe a dal prostor novým mladým stromům.

Co je na tom špatného. Proč se pořád držet starých věcí. Jezdíte v elektromobilu, což je také nová věc, přeci nechcete jezdit v 30 let starém dieslu?

Obrázek uživatele ozana

Je třeba zachovat i to nejcennější staré. Nějaké akáty u potoka bránit nebudu.

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Obrázek uživatele spetak

To máš jistě pravdu, ale za jejich nabíječky jsem rád. Kdyby tam místo ní stála byť stoletá lípa, větší radost by mi to neudělalo.
Jen jestli se někde nedělá z komára velbloud a jinde se beztrestně neškodí mnohem víc.
A přírodu mám rád, ne že ne.
Proto jezdím elektrikou :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC Group

Newsletter