Plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE vyráží na české silnice

redakce - 15 Únor 2016

Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Zákazníci mohou nový plug-in hybrid objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

Passat GTE lze objednávat za ceny již od 1 149 900 Kč. Slibuje sportovní výkony i extrémně nízkou spotřebu paliva.
foto: Volkswagen

Volkswagen Passat GTE je po Volkswagen Golf GTE dalším sériově vyráběným modelem značky Volkswagen s hybridním pohonem a možností externího dobíjení.

Nová varianta oblíbeného manažerského i rodinného vozu umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti při zachování nejvyšší úrovně komfortu a bezpečnosti.

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Základem hybridního pohonného ústrojí nového modelu Volkswagen Passat GTE je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k), který je kombinován s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 k), speciální samočinnou šestistupňovou převodovkou DSG a lithium-iontovým akumulátorem.

Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy TSI Plug-In-Hybrid dosahuje 160 kW (218 k) a maximální točivý moment 400 N.m. To umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 225 km/h a neméně pozoruhodné zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Limuzína), resp. 7,6 sekundy (Variant).

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje pouhých 1,6 až 1,7 l/100 km, čemuž odpovídají hodnoty emisí CO2 37 až 39 g/km.

V režimu čistě elektrického pohonu se kombinovaná spotřeba elektrické energie jednotlivých variant pohybuje od 12,2 do 12,9 kWh/100 km, což umožňuje ujetí přibližně 50 km na jedno nabití akumulátoru, které při úplném vybití trvá cca 2,5 hodiny s nástěnnou nabíječkou (3,6 kW), resp. 4 hodiny a 15 minut při dobíjení z běžné elektrické sítě (2,3 kW). Celkový dojezd na základě normované spotřeby se pohybuje v rozmezí od 1050 do 1114 km.

Volkswagen Passat GTE je na českém trhu nabízen ve dvou karosářských variantách Limuzína a Variant. Jejich vstupní cena 1 149 900 Kč (Limuzína), resp. 1 169 900 Kč (Variant), zahrnuje velmi bohatou sériovou výbavu.

Nechybí např. asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC (do 160 km/h), třízónová automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media a bezklíčový přístupový systém Keyless Access.

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Cestující jsou v případě nehody chráněni soustavou airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče, a k jejich pohodlí při každodenním cestování přispívá mimo jiné atraktivní čalounění sedadel kombinací Alcantary a kůže, multifunkční volant s pádly pro manuální řazení, vyhřívání předních sedadel a paket Ambiente.

Přední a zadní světlomety jsou vybaveny funkcemi Coming Home a Leaving Home, zatímco parkování usnadňuje zadní kamera.

Zákazníci mají při konfiguraci svého vozu Passat GTE samozřejmě na výběr také široký sortiment prvků výbavy na přání i originálního příslušenství.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Během dálniční jízdy hlásil palubní počítač spotřebu přes 9 litrů benzinu na 100 kilometrů. V kombinaci s elektrickým režimem při jízdě po městě a okolí jsme dosáhli na 7,2 litru benzinu na 100 kilometrů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já si myslím, že GTE je jen psychologickým přechodem z benzínu k elektrickému pohonu.
1) lidé neví kde mohou nabíjet
2) zásuvky ve velkém dostupné nejsou
3) lidé chtějí velký dojezd a v reálu ho potřebuji 2-5x za rok když jedou na dovolenou?
4) až zjistí, že sebou celý rok tahají hlučný motor, který nastartují 5x za rok, budou přemýšlet jízdě čistě na baterky
:-)
V Kalifornii na to lidé přišli s Priusem. V servisech tam přidali silnější baterii a na nárazník se montovala zásuvka na nabíjení. :-)
Teď si tam dávají všichni na střechy solární panely a jsou happy v BMW i3.
Passat a Golf je pro evropský trh ideální vůz made in Germany. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby tam místo toho nesmyslného spalováku, převodovky, výfuku, filtrů a dalších sraček okolo dali raději 50-60kWh baterku.. Fakt by mě zajímalo, na jakou ceny by se dostali. A neříkejte, že by to bylo o moc dražší, když už v tom autu všechno potřebné je :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavý nápad na přestavbu. Passat GTE stojí cca 1,1milionu.
Prodám 1,4 TSI motor, spojku DSG, výfuk na součástky za cca 100tis., koupím baterii za 250tis. a máme konkurenční stroj pro americkou Teslu??? Tvl ať mi někdo řekne proč by to nešlo!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

co by jinak dělali s tou armádou otroků na 3 směny na dílně?? Do jakejch kravin by tam bušili když by to melo jen baterky a elektromotor :) V prvý řadě to chce vypakovat zkorumpovaný vedení ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

spalováček musí byť za každú cenu. o to sa snažia všetky automobilky už desiatky rokov, lebo na rope sa najviac zarába. na to sú zvyknutí a budú sa toho držať pokiaľ sa bude dať.
ešte že prišla TESLA....
verím, že to nebude trvať dlho a klasické hybridy s minibaterkami skončia.

Obrázek uživatele JIP

Jaký srandovní modrý proužek nad světly! :D
Všimli jste si toho? To myslí vážně?!

---

Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)

to maj vsechny GTE modely

Obrázek uživatele JIP

Aha. Tak to se nekde musim podivat nazivo, jestli to vypada tak srandovne i ve skutecnosti :)
To by me zajimalo jak dlouho nad tim nekdo uvazoval.. :)

---

Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vimeo.com/147023271

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je na pendrek tahat sebou každý den do práce a zpráce furt půltunový spalovací motor... Kdyby tak šel vymontovat, něco jako má BMW i3 ten REX v zadním kufru :) Když pojedu do práce tak si vezmu sebou jen baterky a elektomotor, v práci nabiju a zas jedu domů. No a když pojedu do Chorvatska tak si do předního kufru vrátím ten spalovací motor REX a pojedu na benzín :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to by byl hodně těžký REX do předního kufru, to by se tam špatně dávalo. Ale dalo by se to rozdělit a ty REXy by se do PŘEDNÍHO KURFU vešli 2ks, to by šlo ;)
A každý by si vybral jestli je zrovna potřebuje oba nebo jeden nechá doma v garáži při menším výkonu/dojezdu vozu samozřejmě. Taky by se jeden mohl dát do servisu na standartní prohlídku a s druhým by se jezdilo dál, potom výměna... :) Taková MODULÁRNÍ HYBRIDNÍ PLATFORMA

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1.4 TSI přidušený benzín je stále BEZ FILTRU DPF ?? ;)

kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/

Kolik že to má EMISÍ, tzn nejen CO2 ale i oxidů dusíku, benzopyren a hlavně KOLIK PM10 ??

Obrázek uživatele PaRi

...umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti...

Přeloženo: Na to, jak je to drahé, to má malé baterky. No a pokud by to byla čistá elektrika, tak by zase bylo vidět, jak jsme pozadu.

Obrázek uživatele Jolinar

no to bych teda chtel videt jak to ujede 100km na 13kWh :-D
Tu evropskou NEDC normu by uz konecne meli pohrbit...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak mozno ide o spotrebu na tempomat pri 90kmh.. :)

Spravil som na ceste BA-Vieden 13.5kwh/100km a to bola 380k tesla s 2.1tonami..

Obrázek uživatele Jolinar

smekam :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ziadna velka veda - 90-100kmh celu trasu, je to viac menej rovinka.. pianko ziadne mega akceleracie.. a boom pozeram na spotrebu za 50km a nechapal som.. na ceste spat som mal 165-180w spotrebu..

tak ono se to da cekat, Tesla je stvorena v USA pro USA, takze rychlosti do 110-120km/h a dlouhe tempomatove streky, pote co jsem se vratil z US jsem nekolik tydnu jezdil presne tim stylem jak jsem byl zviklej v US a i u benzinoveho 6 valce sla spotreba krasne dolu oproti predtim beznych 130-150km/h

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlas, ta NEDC je k smíchu. Pokud vím tak iON ma 18kW (16kW?) a reálně těch 100km ujede tak tak. A to je asi tak 2x lehci nez toto monstrum.

Obrázek uživatele Jolinar

kWh...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol