Peugeot iOn pro rok 2017: lepší výbava a další novinky

Jan Horčík - 04 Říjen 2016

Je to k neuvěření, ale v Německu i na dalších západoevropských trzích je stále v prodeji legendární Peugeot iOn. Verze pro rok 2017 přichází s několika malými novinkami.auto Peugeot iOn 2017 elektroauto elektromobil

Elektromobil Peugeot iOn se i po sedmi letech na vybraných trzích překvapivě stále prodává
foto: Peugeot

Peugeot iOn v modelovém označení 2017 přinese možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace, akustické varování pro chodce/cyklisty, nový DAB audiosystém, nový nabíjecí kabel a přepracovaný středový displej. Nově bude také dostupná barva "elektrická modrá".

Zatímco v České republice už se Peugeot iOn oficiálně nenabízí, na západ od nás se stále prodává. Aktuálně verze tam stojí 17 850 euro, nová verze 2017 se bude prodávat od 19 800 euro.

Vozy Peugeot iOn a Citroën C-Zero, které jsou oba evropskými bratříčky původního japonského modelu Mitsubishi i-MiEV, jsou v Evropě v prodeji od roku 2010. Malá městská vozítka s délkou 3,48 metru a výkonem 67 koní zvládají dojezd 130 km na jedno nabití v létě.

Na pohon a baterii získáte v Německu záruku 8 let/100 000 km. V Německu je možné také nově na auto získat dotaci 4000 euro. A to je asi ten hlavní důvod, proč tam i nadále zůstává v prodeji.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jsou dost blbé ekonomické úvahy, na zásahu vydělal jen stát a nás občany odrbal!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nezná někdo cenu výměny baterie u starého modelu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cena je od 29700€ a ne 18000

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den,
Nemáte pravdu peugeot ion 17850 €, a inovovaný 2017 19800€ vč. dph.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíte si, že když zajdu do ofiko servisu u nás, že by mi dokázali přehrát SW starého iOna (2011/2012) za nový SW (2017)?
Resp. mi jde pouze o to, aby to umělo "možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace"

Obrázek uživatele Josef

Tohle nebude jen o softwaru. To bude i o hardwaru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V podstatě nejde ani o vzdálené ovládání, to si kdekdo dodělá nezávisle na výrobci, jde jen o to aby klimu šlo zapnout v průběhu nabíjení (a tedy auto se vyhřálo a koza - nabitá baterie - zůstala celá). To je doufám jen softwarový kripl.

No vůbec bych se nedivil, kdyby tenkrát tu jednotku takhle zkriplenou vyvinuli speciálně, aby to nemohla niky umět a teď konečně nasadili tu původní.

Chtěl jsem sem napsat, že takovou věc by si bývalo muselo vymínit Mitsubishi, aby si nějak vykompenzovalo to, že "žabožroutům" dodává celé auto, je přeci absurdní, aby se žabožrouti takto stříleli do vlastní nohy. Ale přečetl jsem si link v příspěvku Radovana "Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem." a už radši mlčím :-(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle není tak jednoduché. Když tam něco necháte, tak na to musíte poskytovat záruku. Když to odstraníte, zbavíte se také dotazů jak se to ovládá apod. Nemusíte o tom nic psát do návodu, překládat to...

Obrázek uživatele ozana

Schovali to, aby mohli oznámit nějaké novinky v dalších letech :)

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,75% všech bitcoinů který kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Kuk

Jo říkali si nebudeme přece házet perly sviním. Strašná verbež ty kravaťáci.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dotaz
Kolik má Peugeot i On pro rok 2017 kapacitu baterie?
Děkuji
pitii

Pochybuji ze by menili baterii. Tenhle vuz uz se aktivne nevyvyjí. Defatkto jen prestali iOna kriplit a dali mu to co iMiev uz mel pre 7mi lety?

Obrázek uživatele Radovan

Z toho seznamu "vylepšení" to tak opravdu vypadá. Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem.
Ovšem ta cena je nádherná. Kdyby u nás ČNB podobně nekryplila kurs Kč / Eur, tak 17.850,- euro je při 22,- Kč / 1 Eur jen 392.700,- Kč za nové a verze 2017 za 19.800,- euro je 435.600,-. Za to jsem kupoval ve 4/2014 v ČR nový Ion ve staré verzi.
Po německé dotaci to kupuje chudý Němec za neskutečných 304 tisíc starou a 347 novou verzi!!!

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Kdyby CNB nezasahla, tak mate v kapse mozna jen 80% korunek z tech dnesnich. Vsechno je relativni. Anglani si Brexitem urizli take 15% hodnoty ze sve Libry a jeste oslavuji...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty musíš bejt expert, nejseš finanční poradce


Sleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.