Je to k neuvěření, ale v Německu i na dalších západoevropských trzích je stále v prodeji legendární Peugeot iOn. Verze pro rok 2017 přichází s několika malými novinkami.
foto: Peugeot
Peugeot iOn v modelovém označení 2017 přinese možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace, akustické varování pro chodce/cyklisty, nový DAB audiosystém, nový nabíjecí kabel a přepracovaný středový displej. Nově bude také dostupná barva „elektrická modrá“.
Zatímco v České republice už se Peugeot iOn oficiálně nenabízí, na západ od nás se stále prodává. Aktuálně verze tam stojí 17 850 euro, nová verze 2017 se bude prodávat od 19 800 euro.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Dva roky s elektromobilem Peugeot iOn: 30 000 km za 4368 Kč
Jak koupit elektromobil levně? Ojetý Peugeot iOn za 240 000 Kč
Malý městský elektromobil najezdil za rok 15 000 km za 2184 Kč
Vozy Peugeot iOn a Citroën C-Zero, které jsou oba evropskými bratříčky původního japonského modelu Mitsubishi i-MiEV, jsou v Evropě v prodeji od roku 2010. Malá městská vozítka s délkou 3,48 metru a výkonem 67 koní zvládají dojezd 130 km na jedno nabití v létě.
Na pohon a baterii získáte v Německu záruku 8 let/100 000 km. V Německu je možné také nově na auto získat dotaci 4000 euro. A to je asi ten hlavní důvod, proč tam i nadále zůstává v prodeji.
To jsou dost blbé
To jsou dost blbé ekonomické úvahy, na zásahu vydělal jen stát a nás občany odrbal!
Nezná někdo cenu výměny
Nezná někdo cenu výměny baterie u starého modelu?
cena je od 29700€ a ne
cena je od 29700€ a ne 18000
Dobrý den,
Nemáte pravdu
Dobrý den,
Nemáte pravdu peugeot ion 17850 €, a inovovaný 2017 19800€ vč. dph.
Myslíte si, že když zajdu
Myslíte si, že když zajdu do ofiko servisu u nás, že by mi dokázali přehrát SW starého iOna (2011/2012) za nový SW (2017)?
Resp. mi jde pouze o to, aby to umělo „možnost vzdáleného ovládání nabíjení a vytápění/klimatizace“
Tohle nebude jen o softwaru.
Tohle nebude jen o softwaru. To bude i o hardwaru.
V podstatě nejde ani o
V podstatě nejde ani o vzdálené ovládání, to si kdekdo dodělá nezávisle na výrobci, jde jen o to aby klimu šlo zapnout v průběhu nabíjení (a tedy auto se vyhřálo a koza – nabitá baterie – zůstala celá). To je doufám jen softwarový kripl.
No vůbec bych se nedivil,
No vůbec bych se nedivil, kdyby tenkrát tu jednotku takhle zkriplenou vyvinuli speciálně, aby to nemohla niky umět a teď konečně nasadili tu původní.
Chtěl jsem sem napsat, že
Chtěl jsem sem napsat, že takovou věc by si bývalo muselo vymínit Mitsubishi, aby si nějak vykompenzovalo to, že „žabožroutům“ dodává celé auto, je přeci absurdní, aby se žabožrouti takto stříleli do vlastní nohy. Ale přečetl jsem si link v příspěvku Radovana „Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem.“ a už radši mlčím 🙁
Tohle není tak jednoduché.
Tohle není tak jednoduché. Když tam něco necháte, tak na to musíte poskytovat záruku. Když to odstraníte, zbavíte se také dotazů jak se to ovládá apod. Nemusíte o tom nic psát do návodu, překládat to…
Schovali to, aby mohli
Schovali to, aby mohli oznámit nějaké novinky v dalších letech 🙂
Jo říkali si nebudeme
Jo říkali si nebudeme přece házet perly sviním. Strašná verbež ty kravaťáci.
Dotaz
Kolik má Peugeot i On
Dotaz
Kolik má Peugeot i On pro rok 2017 kapacitu baterie?
Děkuji
pitii
Pochybuji ze by menili
Pochybuji ze by menili baterii. Tenhle vuz uz se aktivne nevyvyjí. Defatkto jen prestali iOna kriplit a dali mu to co iMiev uz mel pre 7mi lety?
Z toho seznamu „vylepšení“
Z toho seznamu „vylepšení“ to tak opravdu vypadá. Oni už majitelé Ionů zjistili, že mají na výběr i další 2 módy rekuperace, jen je žabožrouti překryli naleštěným panelem.
Ovšem ta cena je nádherná. Kdyby u nás ČNB podobně nekryplila kurs Kč / Eur, tak 17.850,- euro je při 22,- Kč / 1 Eur jen 392.700,- Kč za nové a verze 2017 za 19.800,- euro je 435.600,-. Za to jsem kupoval ve 4/2014 v ČR nový Ion ve staré verzi.
Po německé dotaci to kupuje chudý Němec za neskutečných 304 tisíc starou a 347 novou verzi!!!
Kdyby CNB nezasahla, tak
Kdyby CNB nezasahla, tak mate v kapse mozna jen 80% korunek z tech dnesnich. Vsechno je relativni. Anglani si Brexitem urizli take 15% hodnoty ze sve Libry a jeste oslavuji…
ty musíš bejt expert, nejseš finanční poradce
ty musíš bejt expert, nejseš finanční poradce