Německé elektromobily StreetScooter rozvážejí britské mléko

Jan Horčík - 05 Červenec 2018

Společnost Milk & More je největší svého druhu v Británii - rozváží mléko. Aktuálně pro svou rozvážku nakoupila 200 nákladních elektromobilů StreetScooter.Elektromobily StreetScooter se dodávají s trakční li-ion baterií o kapacitě 20 kWh nebo 40 kWh umožňující dojezd až 281 km na jedno nabití. Záruka na trakční baterii je 6 let nebo 120 000 km.

Elektromobily StreetScooter se dodávají s trakční li-ion baterií o kapacitě 20 kWh nebo 40 kWh umožňující dojezd až 281 km na jedno nabití. Záruka na trakční baterii je 6 let nebo 120 000 km. Auto je dnes možné koupit také v Česku a obce a města mohou na pořízení elektromobilu StreetScooter čerpat dotaci 250-600 tis. Kč od Ministrerstva životního prostředí ČR.
foto: Milk & More

StreetScooter je jednou z nejprodávanějších elektrických dodávek v Evropě. Užitkový elektromobil kategorie N1 byl vyvinut a vyrábí se v Německu na základě požadavků největšího evropského dopravce DHL/Deutsche Post pro provoz sedm dní v týdnu, dvanáct hodin denně s konstrukční životností 16 let.

Vozidlo je vyráběno s maximálním důrazem na ekonomiku provozu, ekologii a ergonomii. Výhodou provozu elektromobilu StreetScooter jsou nejenom nízké náklady na provoz díky elektrickému pohonu, ale také minimální náklady na servis a údržbu vozidla, i přes každodenní náročný provoz v těch nejnáročnějších podmínkách dodávek poslední míle.

Vozidlo je vyráběno ve dvou velikostech/rozvorech podvozku a to se skříňovou nástavbou o objemu 4,3 m3 a 8,0 m3, dále jako valník a jako podvozek určený k dostavbě umožňující dodávku vozidla zákazníkovi dle jeho specifických požadavků.

Ideální je použití v rozvážkové službě v městských aglomeracích, kde je provoz s častými rozjezdy a zastávkami, ten nejvhodnější, kde ostatní druhy pohonu vykazují extrémní spotřebu paliva a opotřebení.

To je i případ britské dodavatelské firmy Milk & More. Nákupem 200 dodávek StreetScooter nahradila třetinu své původně dieselové flotily. A už dnes hlásí 90% snížení nákladů na palivo.

Investice v hodnotě 6,5 mil. liber dělá z Milk & More jednoho z největších provozovatelů elektromobilů v Británii. Jedno auto uveze 860 pint mléka. Právě ikonické pintové lahve k Milk & More neodmyslitelně patří.

Nabíjení elektromobilů StreetScooter je možné díky standardně dodávané nabíječce ze zásuvky 230 V/16 A nebo z každé dobíjecí stanice vybavené konektorem Mennekes. Nabíjecí cyklus trvá 5-11 hodin dle vybití a kapacitě trakční baterie.

Jako pohonná jednotka slouží autu synchronní motor s trvalým řízením Bosch. Disponuje trvalým/špičkovým výkonem 38/48 kW, který je přenášen přes jednostupňovou převodovku s diferenciálem na přední nápravu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

60 kWh Leaf přistižen při nabíjení 102 kW. Ale má u toho otevřenou kapotu, to asi pasivně chladí :)))
https://electrek.co/2018/07/06/nissan-leaf-prototype-new-battery-pack-leaked-fast-charging/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

osobně považuji za mnohem zajímavější tu CHAdeMO stanici, která zvládá těch 102kW :-) Po světě jich ve veřejném provozu moc není (asi tak na prstech jedné ruky).

Obrázek uživatele Josef

Japánie.

Myslím že ani tam moc ne. Jestli někde tak v číně, protože prostě dlouhodobě nebyly v produkci velkých výrobců více než 125A nabíjecí kabely a konektory pro infrastrukturu.

Švýcarská firma, ale maj to někde v hale a ani auto nemá SPZtku.
Swiss electric car charging station maker EVTEC

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Autonomní vozítko pro rozvoz zboží :-)

nuro.ai

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vtm.zive.cz/clanky/mleko-vejce-a-chleb-budou-v-americe-rozvazet-vozidla-bez-ridice/sc-870-a-193911/default.aspx

off

Konečně normální recenze Jaguaru i-Pace
https://youtu.be/FILPOpickH4

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Dobra, docela si z toho dela i prdel obcas. hlavne s tim 100kw nabijenim a ovladanim pres telefon je dobry.

off

Elon posílá svoje inženýry ze SpaceX a svoje krtky do Thajska zda by mohli pomoct se záchranou čutálistů v jeskyni. Napadlo je řešení s nylonovým tunelem, kterej by se nafouk a umožnil chlapcům uniknout krz zatopený úseky. + samozřejmě technická podpora s baterkama, pumpama a zemníma radarama.
Zajímavý.
https://www.bizjournals.com/sanjose/news/2018/07/06/elon-musk-thai-soccer-team-rescue-tsla.html?ana=yahoo&yptr=yahoo

Na twitru se už mezitím rozjel záchranářskej brainstorm
https://goo.gl/6BeYGR

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

https://www.zive.sk/clanok/133399/elon-musk-do-thajska-poslal-vlastnu-mini-ponorku/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1*

off

První svezení s okruhovou Teslou S.
https://www.youtube.com/watch?v=2nkqMZBR-ak

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

taky diky za odkaz Tiffa mam moc rad, on je za stary skoly ale docela elektricky auta bere na milost a je to hlavne hodne dobrej ridic.

Dobry je jak je v tom boxu to ABBcko a ma jen chademo kabel

Pane Kuku, díky za odkaz.
Pěkně s váhou vozu zacvičili.

Ni z ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Británie je země neomezených možností. Nejenže ty náklaďáky mají i s chlaďákem o polovinu vyšší dojezd, než udává výrobce, ale po nahrazení třetiny flotily snížili náklady na palivo o 90%. Nejenže jsou náklady na elektřinu nulové, ale navíc ty strýckůtry vyrábí naftu pro ty 2/3 ostatních aut :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak mohli změnit nějak oběhy, vytížení, mohlo dojít jen k částečné redukci atp. Pak také může být problém v překladu, na to se podívám když tak. Ale pokud to je neustálá jízda start stop, vykládka s bažícím motorem, tak by se tam možná mohli dostat. Pak je také možnost nepřesného překladu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Řekl bych, ten špatný překlad. Nemělo být 90% úspora, ale 90% náklady.
A ten dojezd je buď 2x převedený z mílí na km, nebo lživě upraven, jako bohužel většina informací o EV.
Samozřejmě pro tenhle typ využití jsou elektromobily ideální a věřím, že nějaká úspora se projeví.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Smrt nese jméno glyfosát ejdžnt bureš

stream.cz/adost/10019667-smrt-nese-jmeno-glyfosat

stream.cz/adost/10005702-glyfosat-rakovinotvorny-pesticid

Obrázek uživatele Alien5

ETRON : konecne ma nekdo koule dat zrcatka pryc : https://www.youtube.com/watch?v=WwkfUTeX8B8&ab_channel=Autogef%C3%BChl

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Spíše někomu konečně stálo za to investovat nemalé prostředky jednak na přesvědčení autorit a úřadů (zde asi jen v EU), že kamery místo zpětných zrcátek nepředstavují ohrožení pro provoz na pozemních komunikacích a zároveň s tím spolupracovat na vypracování předpisů, co takovýto kamerový systém musí splňovat, aby byl homologovatelný.

To už mělo VW XL1.

Není to žádná extra výhoda. Horší rozlišení ve tmě, při prudkém oslnění, při prudkých změnách kontrastů a při kritických situacích bych na to nechtěl spoléhat. Leda že by to mělo automatické vylepšování obrazu. Jako doplněk k zrcátkům a pro snížení odporu vzduchu a hluku to ale bude skvělé. Taky to bude mít trochu zpoždění, nižší rozlišení odstínů barev a jejich reprezentaci na displeji oproti realitě. Když se to porouchá tak uvidíš prd.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Když už jsme u tohoto konkrétního řešení tak zevnitř designově dobrý, ale podle mne by ty displaye měly být zas o kus větší. Otázka také zní jestli umístění displayů zrovna ve dveřích je optimální, nebo se spíš výrobce snaží snížit šok pro neznalého řidiče. Zajímavý koncept kokpitu předvedl Byton, zde by pak ty displaye ve dveřích ani nemusely být.

Počítám že kamerkový zrcátka budou za příplateček tak 200 000 kč :)))
A to dost možná budou levnější na výrobu než klasický vyhřejvaný a sklápěcí :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Solární panely s bakteriema místo křemíku fungujou i pod mrakem.
https://www.sciencedaily.com/releases/2018/07/180705084215.htm

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Třetina flotily, tak tomu říkám obměna.

U nás to je možné taky a dokonce s dotací, viz https://www.cv-tech.cz/, vystavovali na Amperu. Něco málo o autě http://www.proelektrotechniky.cz/rozhovory-komentare/20.php

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jenze rozdil v cene 20 kWh a 40 kWh verze je pres 200k, tedy kWh prodavaji za vice jak 10k, kdo chce mit v aute jednu poruchovou soucastku za skoro pul mega?

alza.cz/streetscooter-work-pickup-d5266288.htm
alza.cz/streetscooter-work-pickup-40kwh-d5296078.htm

Obrázek uživatele ozana

Není to poruchová součástka a i kdyby došlo k poruše, tak se akumulátor skládá ze stovek jednotlivých článků a jeden článek stojí cca 3000Kč.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Záruka na baterii 6 let / 120 000 km s tím že neklesne pod 70% kapacity. To je si myslím dobrý angument proti jakési poruchové součástce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

bravooo StreetScooter !!! fandíme ti, nasrrrt všem šulínům fčele s Debilní
Zkorumpovanou
Germánskou
Konzervou
Slibotechn
Natahovágn
Elektrosimulanten bande :))))))))))))))))))))))))))))))
StreetScooter všem ukázal jsem se to dělá !!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Streetscooter Work (2013)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2013-streetscooter-b14/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

alza.cz/levne-uzitkove-elektromobily/18862221.htm

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vozidlo je vyráběno s maximálním důrazem na ekonomiku provozu, ekologii a ergonomii.

Jo jo, uvnitř to designově vypadá jako V3S před 60 lety.

To se nevylučuje, ergonomie nemusí bejt nutně hezká.

Nesmíš si plést design se stylistikou. Design musí bejt hlavně funkční a až potom estetickej. Když není funkční, tak je to jen sytlistika nebo rovnou kýč k hownu, třeba jako dnes ty nesmyslně dozadu protáhlé reflektory, falešný vejfuky a opuletně bombastické mřížky chladiče co svou funkci plní i jen z 30 %, ale prostě móda si to žádá. Že by forma následovala funkci, tak na to už se sére.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Slova znám, význam jsem nepochopil.

V počátcích se chlubili, že to vyrábějí za 15 tis. EUR a ušetřili 1 mld. za vývoj, který po nich chtěl VW. Pak zjistili, že se to dá prodávat dál a najednou je z toho cena 50 tis. EUR, holt business, ale zpracování a kvalita zůstala na těch 15 tisících.

Taky nechápu co na tom stojí 1,5 miliónu. Vlastně chápu. Nic.
Jde jen o to, že není konkurence, tak to můžou napálit jak chtějí.

To je proto, že se ztrácí původní význam slova design tedy návrh, funkčnost, ergonomie a už se to používá jen ve spojení estetikou, vymělkovaností, trendama, módou, marnivostí, snahou ukázat se apod. Nejhorší, když se okopírujou jen vnější znaky a v reálu to ani neplní svou funkci. Jako například ty všemožné parodie na zadní difusory pod nárazníkem, nesmyslná nefunkční přítlačná křídla a nebo bombastické přední nárazníky s nesmyslnejma nasávacíma dírama bez funkce. Na závodních autech to má svůj účel a maximálně to zlepšuje výkon a parametry vozu, kdežto na spotřebkách je to jen pro pocit jako že mám taky závoďáka. Specialisti na tydle kraviny jsou tuningáři, ale už v tom jedou víceméně všechny automobilky.

Finanční stránka věci to už je další problém, ale často se dělaj fantasmagorický kreace jen aby se vytřískalo víc peněz.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Alza je taky prodává.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

líný jak vopice... cena káry 1.200.000 dotace 40%

alza.cz/levne-uzitkove-elektromobily/18862221.htm

ako sa pozerám, klietky na fľaše sú z plastu, tak to už nie je tak hlučné. pretože (1991) spaľováky boli vcelku TICHÉ a NESMRDELI, výrazný bol hluk sklenených fliaš v alumíniových prepravkách. cez pootvorené okno to budilo viac, ako tuná smetiari (highate hill je veľmin tichá oblasť).

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-SalonProdej pneu 100% onlineBUS2BUS

Newsletter