Electrify America, tedy de-facto Volkswagen, a Mercedes-Benz uzavřeli v USA dohodu o nabíjení zdarma pro majitele elektromobilů Mercedes-Benz EQS.
foto: Mercedes-Benz
Po dobu následujících dvou let budou mít majitelé elektromobilů Mercedes-Benz EQS v síti Electrify America v USA k dispozici při každém jednotlivém nabíjení 30 minut zdarma.
NEPŘEHLÉDNĚTE Mercedes-Benz EQS: dojezd 770 km WLTP, baterie 108 kWh
Dohoda je umožněna mimo jiné i díky tomu, že Volkswagen ve své síti nabíječek Electrify America konečně zprovoznil funkci Plug&Charge. To znamená, že zákazník přijede k nabíječce, zapojí kabel a o nic jiného se nestará.
Ještě před pár týdny bylo kupříkladu nabíjení elektromobilů Volkswagen ID.4 u nabíječek Electrify America nesmírná otrava. První elektromobily Mercedes-Benz EQS dorazí do amerických dealerství teprve letos na podzim.
Luxusní sedan jdoucí proti Tesla Model S nabídne mimo jiné 200kW nabíjení, zrychlení 0-100 km/h během 4,5 sekundy a max. rychlost přes 200 km/h. Díky 108kWh baterii nabídne WLTP dojezd až 770 km.
…
…
No, když tak odhadnu, kolik jich v Americe prodají a kolik
No, když tak odhadnu, kolik jich v Americe prodají a kolik toho pak celkem nabijou, tak to se moc přes kapsu neplácli…
Tipuji, že jestli zkrátí reklamu na Super Bowl o jednu sekundu, ušetří cca 1 mio USD. A mají to doma 😉
Ja bych lidi nepodcenoval. Kdyz je neco zadarmo…
Ostatne to
Ja bych lidi nepodcenoval. Kdyz je neco zadarmo…
Ostatne to neni tak davno, co tu byl CEZ za pausal a pujcovnam nebylo zatezko tam vozit a odstavovat auta.
Já je nepodceňuji, tak pokud bude denní nájezd 200 km po
Já je nepodceňuji, tak pokud bude denní nájezd 200 km po dobu 1 roku při spotřeba 30kWh/100km, tak to dělá nějakých 22 MWh/rok, to by mohlo být nějakých 3000-6000 USD, podle toho, jak se s VW domluvili…
Pro porovnání jsou náklady na reklamu na jedno prodané auto 1600 USD