Lexus CT v Americe končí, do Evropy dorazí nová verze

redakce - 17 Červenec 2018

Ve Spojených státech začne Lexus místo hybridního hatchbacku CT 200h nabízet nový městský crossover UX. V Evropě však oblíbený model CT zůstává.auto Lexus CT 200h hybrid

Novou generaci oblíbeného hatchbacku Lexus CT můžeme čekat za dva roky.
foto: Lexus

Šéf evropské pobočky koncernu Pascal Ruch britskému týdeníku Autocar sdělil, že na místním trhu je prostor pro oba modely. Když Lexus v roce 2010 prezentoval model CT 200h na Autosalonu v Ženevě, začal tak tvořit úplně novou kategorii segmentu luxusních automobilů.

Kompaktní hatchback s hybridní pohonnou jednotkou o celkovém výkonu 136 koní se dostal na trh v roce 2011 a rychle se stal jedním z bestsellerů firmy. Lexus od té doby prodal po celém světě více než 300 tisíc vozů CT 200h, z toho zhruba 75 tisíc v Evropě.

“Segment, kde se CT pohybuje, je i nadále velmi významný,” říká Pascal Ruch. „Myslím, že UX spíše přitáhne nové zákazníky, než že by nahradil CT. Na trhu se nedávno představila nová verze CT, takže na další aktivity máme ještě nejméně dva roky. Není kam spěchat.”

Zatím poslední generace CT 200h si zachovala výhody, které na ní majitelé oceňují: funkčnost, ergonomii, úspornost a spolehlivost. K tomu přibyl modernější design, díky němuž vůz vzbuzuje více emoci a vypadá sportovněji.

Má nyní modernější a agresivnější předek s novým vzorem mřížky chladiče v charakteristickém tvaru přesýpacích hodin. Prodloužená sdružená světla s blinkrem dole, kompletně v LED technologii, zajistí lepší viditelnost vozu zezadu.

Současně je tu celá řada nových vychytávek, především vyspělý soubor aktivních bezpečnostních prvků Lexus Safety System+, zahrnující takové funkce, jako je systém ochrany před srážkou (PCS, Pre-Collision System), aktivní tempomat (Dynamic Radar Cruise Control), funkci varování a předcházení nechtěnému opuštění jízdního pruhu (LDA, Lane Departure Alert), automatická dálková světla (AHB, Automatic High Beam) a rozpoznávání dopravních značek (RSA, Road Sign Assist). Lexus Navigation System má k dispozici větší obrazovku s úhlopříčkou 10,3 palců (u předchozí generace to bylo 7 palců).

Jak řekl Pascal Ruch, současný Lexus CT 200h zůstane v evropské nabídce firmy ještě nejméně dva roky. Během té doby se ukáže, zda ho nový městský crossover UX, nabízený v hybridní verzi, připraví o kupce, anebo zda přitáhne nové zákazníky. V tom druhém případě se může Lexus dokonce rozhodnout uvést další generaci CT i na americký trh.

Analytici se rovněž domnívají, že by CT mohl být rozšířen i o variantu s přeplňovaným dvoulitrovým motorem R4, známým mimo jiné z Lexusu NX 300, což by zvýšilo jeho atraktivitu v USA. Stále otevřená pak zůstává otázka verze s čistě elektrickým pohonem.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!

auto.idnes.cz/diesel-stuttgart-zony-zakaz-vjezdu-dbk-/automoto.aspx?c=A180717_072413_automoto_Fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tusite nekdo, proc nema Toyota a Lexus zadny elektromobil?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

protože to sou japka kerý točí úchylný porno a lezou trumpetovic přécíííí :))))))))))))))))))))))))) NEPODPORUJEME!!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mě to u Toyoty/Lexus nedává smysl. K čemu by jim byl čistý EV, když jsou úspěšní na poli hybridů a plug in hybridů? A z hlediska ekologie jsou i tyto vozy upřednostňované. Takže opravdu zatím u nich EV nedává smysl.

Obrázek uživatele M.Krupka

Toyota Rav4 Electric
I-Road
Iq-EV

Dělají. Jen není primárně určeno pro evropské trhy.

To ještě někde prodávají nějaký z těch modelů?

Já vím že v Číně maj minimálne jeden EV, ale ne pod vlastní značkou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Mohli si vybrat, jestli všechny ty baterie, co jim dodá Panasonic, dají do více než milionu hybridů ročně a budou jednoznačnými lídry v hybridech nebo udělají pár desítek tisíc čistých EV a budou jako ostatní dělat, že se o něco snaží. Vybrali si první možnost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak, jezne to tady na foru kde je plno elekrofanatiku, malokomu vysvetlite. Ja tvrdim ze jsou lepsi miliony hybridu nez statisice elekteromobilu. Az bude elektromobil prodejny vetsine lidi, Toyota je bude sekat jak Bata cvicky. O tom nepochybuji.

V tomhle musím souhlasit. Když jezdím v Praze na kole, tak bych mnohem raději jel za 100 % hybridů než za 99 % spalováků a 1 % BEV.
V roce 2020 má být roční produkce baterií dostatečná pro 2,5 kWh do každého auta, čili nějakých 10-15 km čistě na elektřinu a tedy při průměrném nájezdu 25 km denně by to klidně mohlo snížit globální emise všech nově prodaných aut na půlku.
Bohužel ale doba, kdy každé prodané auto bude alespoň hybrid je vzdálená podle automobilek ještě nejméně 10 let, tak nezbývá než vydržet (+dalších 15-20 let, než se v Čechách obmění drtivá většina vozového parku).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky si myslím. Financí a kapacity na to mají dost. Vyčkávají a až opravdu budou EV použitelné stejně jako klasická auta, tak je budou vyrábět. Zatím nemají důvod.

Akorát že má ta vaše hypotéza chlapci jednu malou vadu, Toyota do hybridů dává z 95 % jenom NiMH baterky, kdežto do BEV z 99,99% dávaj Lithiový baterie protože jinak by to byly vobludy, který nikam nedojedou. ;-)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samozřejmě, že NiMH, mají na to dobré důvody. A právě kvůli nic moc baterkám (A týká se to i Lix) zatím Toyota s čistým EV vyčkává.

Zatímco Tesla ty nic moc baterky nestíhá vyrábět. Hm hm.:)

Ať maj důvody jaký chtěj Toyota by prostě tu hromady NiMH baterek na BEV nepoužila, takže tadle hypotéza padá.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Firma rozebírající auta dokončila „pitvu” Tesly Model 3
+ v oblasti baterie má Tesla velký náskok před zbytkem
+ může být Model 3 pro Teslu skutečně ziskový „trhnout“ až 30%

autoforum.cz/zajimavosti/firma-rozebirajici-auta-dokoncila-pitvu-tesly-model-3-co-objevila-umi-prekvapit/

youtube.com/watch?v=pAS-yjWj9DY

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nekde psali, ze zakladni TM3 zatim prodavat nechteji, protoze by tratili, tak nevim cemu verit... Lidi, co chteji pomoct elektromobilite a Tesle maji kupovat model S nebo X.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no jasny, současný marže by na těch nejlevnějších TM3 co se zatím nevyrábí nebyli nic moc. Proto se zatím nevyrábí, vyrábí se dražší TM3 a až se rozjede sériová výroba na 10.000 ks týdně / 40.000 ks měsíšně a 400.000 ks ročně pak i ty marže na nejlevnější TM3 budou stát za to, páč chrlení součástek v takovým fofru je pak už brnkačka ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolik myslíte že dízlprase z Boleslavi bez DPF toho raka naprášilo po 1 MEGA km ??

youtube.com/watch?time_continue=1&v=oiz1YTN-2Yc

PS: uvědomělí dávají negáče ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Si dovolim poopraviti, ten rakovinomet je VW Skoda z Vlkohradu, v Boleslavi je pouze montovna a otroci.

Mne zaujalo, ze puvodni ceska Skoda zacala kolem roku 1992 vyrabet elektromobili Skoda Eltra, vyrobili asi 100 kusu, prvni serii, kratce na to fabriku ovladli helmuti z VW a ceska Eltra sla rychle do EV nebe.

Skoda Eltra na YouTube videu, fascinuje mne ten amper metr misto otackomeru i s tim zelenym jako v iMievu..

youtube.com/watch?v=vrsq790QSFQ

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

pravda! motor ta šádekraksna tehdá měla z VW TDI...
Skoda Eltra se vyráběla pouze a jenom na popud Švícarů jako postrevoluční devizový nadšení z krachujících Autodebilních Bouleslavských závodů. Svícaři to tehdá měli politicky jen na rozvážku pošty, rohlíků a podobně....

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1992-skoda-eltra-151/

A helmut má čégi sámo jen za votroka, takže žádná první liga nem ůže existovat, proto to zařízl. Nástupcem této správné myšlenky která dala konečně naprdel těm :
Arogantním
Prolhaným
Konzervím
Póvlu
z
Vlkohradu
je
supersprávný :

Streetscooter 2013

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2013-streetscooter-b14/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč by vyráběli elektro, když Škoda opět prodala za uplynulé pololetí o 10% více aut, než minulý rok? Až ji budou padat prodeje, bude vyrábět to co chtějí lidé a ti teď chtějí spalováky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Šáde byla dycky jen OFCE, nikdy lídr !! jen umí honit špinavý ropný prachy pro papaláše z germánskýho Vlkohradu :)))))))))))))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

Protože potřebuje mít v nabídce elektromobil, aby splnila fleetové emise. Takže za tím účelem vypustí na trh klasický compliance car a ještě na to dostane tučnou dotaci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na to ji stačí hybrid, kde definuje sopotřebu 2,5l/100 km.

Pochybuju, že by Škoda chtěla sama vyvíjet něco tak komplikovaného, jako je hybrid (ve smyslu Toyota HSD), obzvlášť v dnešní době. Jednodušší je vzít něco, co mají už v koncernu hotové.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Příští rok jde do prodeje Superb hybrid verze, takže je už vyvinuto.

Ano, bude to mít pohon z Passata GTE vyvinutý VW.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vždyť říkám, je vyvinuto, Škoda = VW.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

seš snad blbý?? šáde nic nevyvinula!! na to nemá !! jen si to koupila od VW a bude platit mu z každý prodaný káry výpalný. VW Šáde v čezku?? Jen VW montovna votroků :)))))))))))))))))))))))))))))))

No když myslíte.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stejně tak Apple = Microsoft, záleží na majiteli ne na jménu společnosti

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla Model S drží po 400 000 mil za 3 roky

electrek.co/2018/07/17/tesla-model-s-holds-up-400000-miles-3-years/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen je dobre dotat, ze ma 2x vymenenou baterii a jeden motor :). Tyhle najezdy jsou silene.

Obrázek uživatele Josef

Ovšem mají tam i model X s nájezdem 300000 mil (cca 450000 km) a baterie má zhruba o 10 % nižší kapacitu s KAŽDODENNÍM, často i několikanásobném nabíjení na SCH.

To je fakt hustý.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla Model S s nájezdem 643 700 km? Neuvěříte, jaké byly náklady na její provoz

autoroad.cz/technika/92973-tesla-model-s-s-najezdem-643-700-km-neuverite-jake-byly-naklady-na-jeji-provoz

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group

Newsletter