Hyundai v kampani na nový Ioniq cílí na mladou generaci

redakce - 13 Říjen 2016

V Evropě nadchází podle automobilky Hyundai "nová éra elektromobility". Od podzimu jde do prodeje Hyundai Ioniq, nejprve jako hybrid a elektromobil a příští rok i jako plug-in hybrid. auto Hyundai Ioniq plug-in hybrid, hybrid a elektromobil

Hyundai Ioniq jde do prodeje jako hybrid, plug-in hybrid a elektromobil
foto: Hyundai

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nový Hyundai Ioniq je první auto na světě, které poskytuje zákazníkovi výběr ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek v jedné karosářské variantě.

Automobilka pro jeho představení zvolila výjimečné marketingové strategie přizpůsobené novému segmentu klientů. „Poprvé v celé Evropě uvádí Hyundai nový model trh primárně digitálními kanály a skrze video obsah," říká Jochen Sengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe.

„Uvedení modelu Ioniq představuje změnu paradigmatu pro celý průmysl. Nikdy předtím nebyla žádná automobilka tak silně zaměřená na účinek digitálních médií. Zaměřujeme se na nový segment zákazníků, kteří mají společné myšlení a postoje - říkáme jim Generace Ioniq," dodal.

Generaci Ioniq tvoří samostatní, ekologicky smýšlející lidé žijící převážně ve městech. Není definována věkem, pohlavím ani sociálním statusem.

Tento koncept tak narušuje tradiční vnímání sociologických skupin. V případě generace Ioniq jde o sdílení hodnot, zkušeností a postojů ke světu.

Pro komunikaci se zákazníky vznikl Ioniq Digital Hub

Jádrem kampaně Hyundai Ioniq je plně integrovaná platforma vyvinutá v úzké spolupráci se špičkovou digitální agenturou Razorfish, společností Facebook a Google.

Ioniq Digital Hub sdružuje veškeré poznatky a relevantní obsah o vozidle přizpůsobený přesně pro cílovou skupinu formou pokročilé segmentace a sledování zájmu zákazníků.

Tento přístup například odhalil, že lidé projevující zájem o hybridní vozy jsou téměř třikrát častěji nadšení cyklisté. Hub nabídne zkušenosti a příspěvky definující generaci Ioniq, bude představovat společné hodnoty a obsah zaměřený na názory a potřeby potenciálních zákazníků.

Nabídne také příběhy a zkušenosti spojené s jednotlivými systémy pohonu vozů, u kterých vysvětlí jejich fungování. Zodpoví také otázky ohledně dojezdu a způsobu dobíjení elektrovozů.

Emociálně laděná videa mají diváky co nejvíce zapojit do dění, zatímco jednoduchý a transparentní srovnávač umožní porovnání modelů Ioniq s hlavními konkurenty.

Digitální hub bude také zahrnovat jednoduchý nástroj, který pomůže spotřebitelům pochopit výhody jednotlivých hnacích ústrojí, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Ioniq Digital Hub je samozřejmě optimalizován pro různá zařízení - telefony, tablety a PC - a je k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, holandštině, italštině a norštině: www.hyundai-Ioniq.com.

Nový Hyundai Ioniq nabídne i unikátní aplikaci

Digitální hub je doplněn o Ioniq 3D aplikaci, která je k dispozici pro iOS a Android. Díky ní se mohou zájemci detailně seznámit a prozkoumat technologie a funkce tří elektrifikovaných modelů jak zvenčí, tak i zevnitř.

Například po naskenování obalu brožury chytrým telefonem získají interaktivní 3D model skutečného Hyundai Ioniq. Ten mohou libovolně otáčet, přibližovat jednotlivé komponenty a dokonce si mohou prohlédnout interiér v rozsahu 360 stupňů.

Aplikace navíc umožňuje přidávání barev a detailní přiblížení. Pomocí animací vysvětlí uživateli jednotlivé druhy a dílčí segmenty pohonu.

Frankfurt, Oslo, Amsterodam a Miláno - Generace Ioniq Tour

Digitální koncept má své propojení do reálného světa. Od konce srpna do začátku listopadu 2016 se ve Frankfurtu, Oslu, Amsterodamu a Milánu koná Generation Ioniq Tour.

V každém z těchto měst mají potenciální zákazníci možnost vyzkoušet si jízdu hybridním a elektrickým modelem Ioniq.

V pavilonu ve tvaru písmena Q se návštěvníci detailně seznámí s vozem a příslušná aplikace jim poskytne celou řadu informací o detailech vozu. Pomocí brýlí pro virtuální realitu si mohou nový model prohlédnout doslova ze všech stran.

Vrcholem je pak digitální stěna, která umožňuje návštěvníkům vyjádřit svá přání pro budoucnost a prostřednictvím odkazu na video s přáním ho sdílet se svými přáteli na sociálních sítích.


tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena Renaultu ZOE včetně baterie 40kWh (bez DPH): R90 od 24.289€ (verze ENTRY), Q90 od 26.933€ (verze LIFE). Pokud by někdo nevěděl R90 je motor 92 koní ale nabíjení max 3x32A, Q90 je s motorem 88 koní a nabíjením 3x63A........tak to jen tak pro info.

takze 730 tisic za "Clio"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak - tohle může fungovat pouze na dotacemi pokřivených trzích.

Obrázek uživatele Kuk

Tak já vám to přeložim: blá blá blá má to malou baterku, blá blá blá

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zase takove marketingove kecy. Zapominaji na normalni lidi, kteri jsou rozhodnuti koupit nejaky vhodny elektromobil a takove nesmysly co H zde predstavuje nepotrebuji. Me se takove vlezani pod kuzi az hnusi.
Jinak Ioniq by mohlo byt dobre auto. Az na tu cenu... Tady by meli kluci z H vic zapracovat.

Cena je naprosto srovnatelna s konkurenci jako Leaf nebo Golf ne?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale s tou kapacitou baterie mali prísť o 4 roky skôr. Teraz je to už nedostačujúce, o čom sa presvedčili aj ostatné automobilky.

Stejna odpoved - s konkurenci je to srovnatelne, vetsi baterka je pak jen kosmeticka, kdzy to bude vypadat, ze ta soucasn nestaci...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

30 je málo a dlho to predávať nebudú, lebo by museli ísť s cenou dolu a to pravdepodobne nepôjdu, tak budú musieť navyšovať kapacitu. Leaf sa predával s 24-kou 6 rokov, 30-bude možno ani nie 2 roky. Je to skrátka málo, takže to je, podľa mňa zlý ťah.

Obrázek uživatele Josef

Je to zajímavé auto, ale nevidím tam žádný edge. Nemá nic, proč bych si ho chtěl koupit. Není ani zvlášť rychlé, má průměrnou baterku, je poměrně drahé... Proč bych si měl koupit ioniq? Proč ne radši Soul, který je levnější? Nebo Leaf, který je taky levnější a ještě má o 2 kWh větši baterku? A co teprve, když v květnu dorazí e-ampera. Pak podle mého nebude vůbec žádný důvod si ioniq koupit.

někde jsem četl, že Ampera má do Evropy přijít únor/březen a o prodeji v ČR ještě není rozhodnuto...

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele Josef

No já můžu přeposlat mail od Opela, kde uvádí naskladnění přelom května/června.

Mail je mail, ale zrovna koukám na záznam ze včerejšího Autosalonu na Primě, kde zástupce Opelu ČR na Paris Motor Show (1.-16.10.2016) doslova říká: "Ampera-e se objeví někdy v březnu nebo v dubnu, nejdříve na 5 až 6 silných západoevropských trzích. O tom, zda a kdy se objeví na českém nebo slovenském trhu, se teprve rozhodne."
Kdyby už bylo rozhodnuto, tak pochybuji, že by řekl tu poslední větu.

---

Nissan Leaf 24kWh, 250.900 km
Nissan Leaf 40kWh, 27.100 km

Obrázek uživatele Kuk

Je na tu Ampíru vůbec potřeba dělat reklamu? Vždyť to zmizí jak housky na krámě :)
Zase Opel vyhodil státní prachy za blbostě.
https://www.youtube.com/watch?v=jthcRBPfL-c

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

stale vic si myslim ze Opel/GM tohle nepodcenej a nezustane jen u tech par desitek tisic aut, ale ze proste po prvnim kvartalu kdy se da ocekavat horsi dostupnost poupravet vyrobni plan a proste ty auta budou sekat podle poptavky stejne jako si jiste posychrovali aby jim LG podle poptavky dokazalo dodat vse potrebne, ostatne treba BMW to udelalo s i3 uplne stejne, zezacatku optimisti s malou serii a kdys videli ze se to prodava, tak se navysovala vyroba podle potreby :)

No já můžu přeposlat email od čezu, že do konce roku 2015 bude dokončena jejich celostátní síť rychlonabíjecích stanic včetně Olomouckého a Jihočeského kraje..... :-)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele jurazhor

já jsem z olomouckého kraje
co je to rychlonabíjecí stanice?
:) :) :)

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No právě, ta tady není, tak to ani nemůžeš vědět.
Ale když přijdeš na sraz tak jednu takovou uvidíš.

Obrázek uživatele Josef

Jo no, taky fakt.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jestli dorazi.

Obrázek uživatele Josef

Mám potvrzeno od zastoupení Fordu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co o tom muze vedet Ford, kdyz je to auto od GM? Krome toho, GM slibovalo, ze bude Bolt k dispozici ve vsech statech a uz se ukazuje, ze ani nahodou a prinejmensim nejakou dobu jen ve statech kde maji automobilky povinnost prodavat ZEV, coz je nejakych 10? statu.

Obrázek uživatele Josef

Sorry, myslel jsem samozřejmě Opel. Asi bych si měl jít už odpočinout...

Obrázek uživatele Kuk

Tak to si fakt přeťáp :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

A škodovka stále spí.Němec nepovolil.

Obrázek uživatele Marty

Bohužel Škodovka nemůže předběhnout VW a tomu ujel vlak.. Tak asi tak..
Jediný EV od Škodovky bude příští rok Azubi car. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevyviji nahodou skodovka koncernovou EV platformu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

joo vyvýjí, ta už toho nakecala ;) Spíš než platformu ale bobtnání fabrik. Do Kvásin prý napochodovalo dvěstě ukrajinců soudruzi protože vám je málo 36tácu mesicne za tu 3směnnou votročinu i v sobotu ;)

skoda-auto.jobs.cz/lang/1022470600/jd_skoda-auto?&brand=g2&exportRCM=30361880&trackingBrand=skoda-auto.jobs.cz&rps=186&ep=

youtube.com/watch?v=86R5oVN0d68

Ale jinak za fabrilkou na poli se dá stanovat, to johoho místa dost ;))

Hajůndaj s 28 kWh nebo Nissan Leaf s 40 kWh baterkou za přibližně stenou cenu. :) Jinak chválím snahu Hajůdaje o elektromobilitu, ale chlapci musíte dost přidat, páč vlak vám už ujíždí. :)

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Lesaf s 40 kWh se da koupit nebo objednat kde konkretne? A nejaky odkaz na cenik by nebyl? :-D

Za pár dní u Nissanu a ceník Vám tak určitě rádi poskytnou. :) Hajůndaj nebrat. Respektive bylo by to pěkné auto, kdyby bylo tak za polovinu. :)
Ale já nepracuji ani pro Nissan ani pro Hajundaj ani jinou automobilku. Takže mě to může být buřt. Jsem obyčejný řidič.

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

40kW Leaf se ma ukazat az v LA a na trh jit az pristi rok nekdy v Q3-Q4

Jak říkám, za pár dní. :) LOL Lepší počkat na LEAFa než, koupit Hajůnaj. (hrozný jméno, takhle to vyslovujou v rádiu.. myslím, že i v televizi), už jenom kvůlí tomu bych si to nekoupil. "Co máš za auto" "Hajúndaj" ...Háúúúúú...

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to náhodou [Hjóndé] ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, ono je to spis "Honde", kde "o" se cte se stoupajicim tonem a "e" s klesajicim.
Veskery ty pismenka navic je jen pokus o to zachovat tyhle stoupajici/klesajici tony v latinkove transliteraci.

Hele, je to možný. :)

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Obrázek uživatele Kuk

Je to Hnůjdaj

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Pokud si koupíte Hyundai Ioniq na Slovensku, tak ušetříte 120 000 Kč.

tak to asi nejak spatne pocitam ci co?

v CR hybrid za 699990,- a EV 849990,-
v SR hybrid za 22990€ a EV 34990€
tedy hybrid levnejsi o cca 70k a EV drazsi o cca 100k

...pretože?


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol