Hyundai nabízí firmám dotace na nákup elektromobilů, až 200 000 Kč

redakce - 23 Říjen 2020

Jako reakci na zrušení plánované VI. dotační výzvy Ministerstva průmyslu a obchodu „Nízkouhlíkové technologie – Elektromobilita“ přináší Hyundai vlastní dotační program, který při nákupu elektromobilu může firemním zákazníkům ušetřit až 200 000 Kč.auto elektromobily Hyundai Kona Electric a Ioniq Electric

Elektromobily Hyundai Kona Electric a Hyundai Ioniq Electric
foto: Hyundai

Nabídka je určena pro firmy či podnikatele poptávající jeden až pět elektromobilů Hyundai. Ti mohou vybírat z modelů Kona Electric 39 kWh a Kona Electric 64 kWh nebo Ioniq Electric.

Možnost dotaci získat je skutečně snadný – Hyundai ji svým firemním zákazníkům poskytne automaticky, a odpadá tak stres s papírováním, nebo náklady při vyřizování žádosti. Nabídka navíc platí i pro zákazníky sídlící v Praze.

Firemní dotace na nákup elektromobilů Hyundai Ioniq a Kona Electric

Firemní dotace na nákup elektromobilů Hyundai Ioniq a Kona Electric
foto: Hyundai

Nabídka je časově limitovaná a platí do konce roku 2020, nebo do vyprodání zásob. Není kombinovatelná s prémií a benefity v rámci limitované nabídky Czech edition ani standardními fleetovými cenami.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off

Tak už i Ferrári za jízdy odlítávaj kusy karoserie. To je ale divnej trend. :)))
https://www.auto.cz/ferrari-svolava-modely-812-superfast-mohlo-by-jim-odletet-zadni-sklo-136545

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

VW svolava Tiguany, upadavaji stresni spojlery.
https://www.autofahrerseite.eu/servicethemen/rueckrufe/volkswagen/240-tiguan-verliert-spoiler.html

Obrázek uživatele ozana

Asi chyba dodavatele lepidla...

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Marek_

"Ferrari proto zahájilo interní vyšetřování problému, které poukázalo na chybu ve výrobním procesu dodavatele. Ta se měla vztahovat k nevyčištěné oblasti lepení skla na karoserii, což může v důsledku vést k jeho postupnému odlepování."

Ale nečetl jsem v tom článku, že by to sklo někomu opravdu i odpadlo.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele honza.t

Další garažové letadlo ve vzduchu
Homemade Electric Airplane MK4 Peter Sripol

https://www.youtube.com/watch?v=hp7JcmwKQcU

BRM AERO, s.r.o. (Bristell)
Ambice jedno s prvních elektroletadel s homologací na trhu
On-line Airshow 2020: Bristell má "dospělé" letadlo B23 a nový hornoplošník (www.airzone.tv)
https://www.youtube.com/watch?v=y5IRxYg_UiM

off. zase jedna kravka ktera poskodila Teslu Y a musela to zaplatit diky kameram Tesly. Lidi jsou hrozny swiine.
https://www.youtube.com/watch?v=T5lDb0dQ1xY

Obrázek uživatele Kuk

off
Nový Fiátek 500 s 42 kWh za miliónek. Nekup to. :D
https://www.autorevue.cz/elektricky-fiat-500e-ma-ceske-ceny-svou-krasu-a-styl-rozhodne-neda-za-malo

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Za mě paradoxně dostal Fiat 500e adekvátní elektrickou výzbroj pro danou kategorii. (dojezd 200 mil WPLT, rychlé nabíjení, 11kW OBC, slušná dynamika). Design nehodnotím, ano cena je značná, ale toto vozidlo už neomezuje uživatele kvůli elektrické výzbroji a hlavně do budoucna už nebude pro výrobce cesty zpět v podobě osekání elektrické výzbroje. Jen škoda, že tu toto nebylo standardem už před 5 lety.

Obrázek uživatele Kuk

off
mimochodem

"Na území republiky není pozorováno půdní sucho a to i v hlubší vrstvě do jednoho metru, kterou modelujeme. Na více než 98 procentech území je dokonce více půdní vláhy, než je obvyklé. Na 70,8 procenta území je to o více než 20 mm a na 4,1 procenta území dokonce více než o 80 mm půdní vláhy více, než je obvyklé pro tyto dny. Uplynulé deště způsobily, že povrchová vrstva do 40 cm je až na pár výjimek zcela nasycena"
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nasyceni-pudy-povodne-pocasi.A201021_090726_domaci_jech?zdroj=vykuk_obecny

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Na začátku roku klimatologové předpovídali nejsušší rok za 500 let, vůbec mne nenapadlo, že tím myslí zavřené hospody.

Obrázek uživatele ozana

trend suchých let byl jasný, nikdo neodhadne, kdy se nějaký trend otočí

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Asi nepočítali s útlumem letecké dopravy apod.

asi tak, prostě omezení nadprodukce, omezení zbytné dopravy hlavně vzduch a zboží a je to hned zásadně poznat...to, co se děje v letectví je neuvěřitelné a o to hezčí...vidět celé dny bez kondenzační sledů je velmi, ale velmi příjemné

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Naše studna si to nemyslí.

Obrázek uživatele Radovan

Proto jsme naší studni odlehčili jímáním dešťovky pro zálivku a splachování. A to máme jen 1470 L. Po ročním testování zatím jen při 3 týdenní "ani kapce" trochu hrozilo, že dešťová dojde, nicméně zbývalo 160 L a znovu zapršelo. Znovu sudy plné. A to jsme díky koronavirové vládní a mediální hysterii prakticky furt doma, rodiče i děti, 4 lidi. Takže to, co dříve končilo na toaletách školy a zaměstnavatele, končí vše u nás.
Jakmile se vyřídí debilní byrokracie tohodle bolševického státu (není schopen za 42 let zapsat do katastru a zakreslit soudruhy vybudovanou dešťovou kanalizaciv akci Z, a to už na to měl 30 let po listopadu 89´) a zapsat a zakreslit od února 2020 zkolaudovanou splaškovou kanalizaci, tak snad konečně přepojíme splašky na potrubí a budeme moci žumpu využívat na dešťovku a natáhnout si do domu druhý rozvod na splachování. Ne jako doposud splachovat kyblíky, což ale beru jako náhradu posilovny. 50-100 L denně, tedy 50-100 kg denně natahám zvenčí dovnitř.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

To máme taky, ale už se nám letos 2x stalo, že jsme vyčerpali obojí. A to je prakticky jen na zalévání zeleniny a na jaře pár nově zasazených stromků s malým kusem čerstvě vysazeného trávníku.

Obrázek uživatele Radovan

Buď malá akumulace vody nebo nevhodně postavená zahrada. Měl byste letecký snímek nebo stačí i jen souřadnice? Zkusíme pomoci.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Tu akumulaci chceme právě po zkušenostech rozšířit. Nicméně nemyslím si, že by byla úplně malá.

Obrázek uživatele Radovan

Bavme se Ctirade v číslech, v mapách, ve vodních poměrech pozemku, jeho osázenosti, jeho poloze, nadmořské výšce, viz www.zivotnazeleno.cz. Tam je třeba na mne kontakt, podobně jako na www.asep.cz. Pak se dá posoudit co by bylo nejvhodnější ihned, co mělo delší, ale trvalejší dopad, atp..

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Kuk

Mě to taky připadá poněkud ukvapené.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

ale v hlubokých vrstvách stále chybí srážky za celý rok (po těch mnoha suchých letech).

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Netvrdili vsichni rusky agenti, ze vetrniky kradou dest? Lhari.

Obrázek uživatele Cipísek D

PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Proste rikaji akcnimu ceniku "dotace na elektromobilitu" jo? :-D

Přesně tak, za tyhle ceny se ty auta dali podpultově koupit. Nebo dají 100-150 tis slevu z těchto veřejných cen? A dotace to není, kdo má schvalenou dotaci IV nebo V výzvy může si ještě 1/3 odečíst.

Akorat pesaci maji smulu. Na holotu plati bic. Hlavne zadne polevovani v drezure, to rozklada moralku.

Líp to vypadá :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Asi jim chybí prodeje, aby nemuseli platit pokuty za emise.

S tými emisiami máte pravdu, Hyundai-ju ešte dosť chýba.

https://www.mojelektromobil.sk/transport-environment-ako-automobilky-splnaju-emisne-ciele/

schazi mu 5gramu, to je smesne malo, cca 475 eur na prodane auto, a s tim jak se jim ted dari v Nemecku a Francii s elektrikama, tak do konce roku vpohode dotahnou na nulu

Kia ty 2grami splnila nejak tento mesic mam dojem, takze je jiz take na nule

Obrázek uživatele Radovan

To by tedy znamenalo, že s nákupem auta se vyplatí počkat na konec roku, až jim poteče do bot a zlevní elektriky kvůli splnění emisních limitů. Zajímaví strategie, budu to průběžně kontrolovat. Škoda už má zjevně splněno a VW vrhnutím zadržovaných ID3 naráz na trh o prázdninách zřejmě taky.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

asi ano, a naznak toho bude i tahle sleva az 200 tisic pro podnikatele, cekal bych ze to daj v prosinci kazdemu, a ze u Hyundai slevy davat umej :)

Kona bude muset zlevnit tak jak tak, ve chvili kdy dorazi na trh realne Enyaq, tak by Kona elektric nemela sanci s cenou kterou ma a s tim jak je to vesmes malinke auto

Obrázek uživatele Marek_

To je divné, když přeci EV jdou na dračku a nestačí je vyrábět :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Ale asi ne ty jejich zrovna.

v CR je problem spise to, ze spousta dealeru Hyundai elektromobily vubec nenabizi protoze pro ne nema nachystany servis

ja u nas chtel koupit do firmy prave po prvnim lockdownu dve Kony 64kWh a s uzasem jsem zjistil ze tunajsi dealer me je sice objedna a doda, ale na servis mudu muset do jineho cca 50km, protoze oni zatim neplanuji oficialne prodavat a servisovat elektromobily, pritom maj mesicni prodej cca 50 kusu aut, servis maj velkej a stavej si dalsi halu vedle, na dotaz kdy to tedy pujde, tak nejdriv za 5 let, ze kvuli 2-5 autum za rok fakrt nebudou shanet dalsiho mechanika jen pro elektromobily :D a celkem verim ze az budou potrebovat toho mechanika za tech 5 let, tak ho nesezenou, protoze tady mame na relativne male mesto hned 9 dealeru ruznych znacek, vcetne treba Volva, VW, Toyoty a samo Skodovky, a ti jim to vyzerou driv :D

Tak ho přeplatí..nicméně, když vezmu, kolik stojí školení mechaniků atd, tak je chápu, že to nechtějí pro pár aut řešit

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

a vis co je na tom nejlepsi, ze treba iVcek se u Skodovky ktera je par set metru od nich prodava celkem hodne, oni se ale prodeje Ioniq v jakekoliv forme uplne zrekli, pritom po meste tady potkavam Ioniky hned 4, a Kony dve, co jsem se tak bavil s lidma z mesta, tak v nasme meste je registrovano jiz prez 30 elektromobilu, coz je na takove "male" mesto a v CR celkem hodne :)

ale jako me je to vesmes jedno, at si to delaj jak chtej, je to jejich business, ja nakonec Kony objednal jinde a servisovat se proste budou taky jinde, prisli tak mozna fakticky o provizi ktera by jim na rok mozna toho mechanika i zaplatila

Rozdíl je v tom, že každý dealer škody musí umět opravovat el.vozy, to je hrozná výhoda Škodu IV Vám opraví všude, narozdíl od korejských značek.

Obrázek uživatele Anonym123

"každý" vie opraviť "pichnuté koleso", teda pôvodné pneu asi nie, ale chybové kódy ich nechávajú chladnými. jedno či čr, či sr. auto ide, tak čo. lenže majiteľove zvierače sú zaseknuté, keď číta, že tie kódy sú predzvesťou chyby batérie a pri "eup-e" to znamené odvoz k výrobcovi a pol roka čakanie, pretože tých čo to vedia demontovať, rozobrať, opraviť je príliš málo.

Pro mě je platforma Ioniq jedno z největších zklamání, ve smyslu, že jsem si myslel, že to bude ono, co posune elektromobilitu - na jedné platformě všechno - čekal jsem, že to výrazně zlevní vozidla a že si to najde hodně zákazníků, navíc se mi na začátku i líbil ten design - myslím, že i inspirovaný priusem. Konu atd nesleduji, mně se prostě tyhle SUV a Crossover almary nelíbí, vlastnit bych to byl ochoten jedině, že mi to někdo dá jako služebák.
Škodovka prodeje měla/ má / bude mít jednak protože je to škodovka a historie - dodnes jsme se diktátu 1948 a 1989 v tomhle nezměnili a na zahraniční auta kouká spousta lidí jako na "luxus" a druhak elektromobil ve stylu citi go pro mě přesně to, co má šanci rozšířit elektromobilitu mezi lid - malé levné praktické auto s rozumným dojezdem za ještě akceptovatelné peníze tak, aby to mohlo být druhé auto do rodiny. Ta psychologická hranice pro takové auto je (nebo před ekonomickou krizí byla) evidentně 450- 500 tis Kč a ekvivalent, co jsou lidi schopni zkousnout. Samozřejmě čím nižší cena bude, tím se rozšíří okruh zájemců.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Kuk

Ty a tvoje naivní představy jsou k smíchu. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ze Ioniq je z nouze cnost bylo od zacatku jasne. Kdyz se tam da namontovat spalovak, tak to je uz kockopes. Az z konstrukci zmizi vsechny geny ze spalovaku, pak to muze byt smer udavajici platforma. Verim, ze i VW MEB neni finalni. EV bez frunku bude casem tezke postizeni.

Ak nie je platform stavaná na elektromobil, je to EV nahovno. Ako sa potom dá vysvetliť tá skvelá spotreba Ioniq-a aj Kony oproti všetkým ostatným EV, ktoré sú aj stavané ako čisto EV ? Ako sa dá vysvetliť, že keď techniku z karbónovej i3 dali do Mini, tak plechové spaľovacie Mini jazdí efektívnejšie ako i3 ?

Obrázek uživatele Kuk

Dobré otázky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Drtivá většina EV je na univerzální platformě. Kromě Tesly snad všechny co jsou delši dobu v prodeji. Jestli to má držák vejfuku bych problém neviděl. Niro,Kona,ioniq,golf,citigo jsou dle testů nejlepši EV ve své kategorii.

Obrázek uživatele Marek_

Dobrá spotřeba Ioniqu je dána dobrou aerodynamikou. Rozdíl oproti např ID.3 se projeví v podstatně horších jízdních vlastnostech, co jsem koukal na testy. Tam se projeví výhoda platformy ID.3 oproti Ioniqu, kde je baterka vzadu, pohon předních kol a trakce nic moc. To samé i3.

Nevím, jestli má Kona nějak super spotřebu, Ioniq ano.

---

Lexus GS 450h Premium

Áno, Kona má výbornú spotrebu, o dosť menšiu ako Leaf, ktorý je tiež čisto EV. Dokonca má v zime lepšiu spotrebu ako nízky sedan Tesla 3 LR AWD, nakoľko má tepelné čerpadlo.

Obrázek uživatele Marek_

O dost nižší spotřebu než Leaf má i ID.3, co testoval Bjorn. Leaf je špatný v tomto ohledu. Spotřeba podle mě není závislá na tom, jestli to je čisté EV. Výhody čistého EV se projeví jinde.

---

Lexus GS 450h Premium

Ano, mohu potvrdit, že e-Kona má skvělou spotřebu.
Menší jak Tesla 3 LR a dokonce i jak ID3. Alepoň podle testu co jsem viděl, kde se nad ID3 rozpýval a chválil zadní náhon ale na konci přiznal, že ho velice zklamala spotřeba u ID3, která v jeho testu byla přes 20 kWh/100km. Takovou průměrnou spotřebu nemám ani když jedu kombinovaně po dálnici 140 a ostatní 100 rychlostí.
V pohodě se vejdu do max 19 spíš to bývá okolo 18!
Na tu krabici je to skvělá spotřeba!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 14 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Jestli tam sefuje nejaky ideove pribuzny runnera, tak se neni cemu divit. Takovych pitomcu bude v republice jiste dost.


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.