Hyundai Ioniq dostane pro rok 2019 lepší výbavu, dojezd zůstane stejný

Jan Horčík - 31 Květen 2018

Automobilka Hyundai ohlásila, že pro rok 2019 dostane úspěšný model Hyundai Ioniq ve všech verzích lepší výbavu.auto Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid i nadále kombinuje benzínový čtyřválec 1.6 GDI o výkonu 77 kW a elektromotor o výkonu 45 kW. Celkový výsledný výkon činí 104 kW (141 k)/256 Nm. Dojezd na elektřinu je reálně mezi 40 km a 50 km.
foto: Hyundai

Hyundai, prozatím alespoň v USA, představil změny v modelové řadě Hyundai Ioniq (všechny verze, tedy Electric, Hybrid i Plug-in hybrid) pro rok 2019. Specifikace se nemění, takže výkony i dojezdy zůstávají stejné.

Novinkou je detekce únavy řidiče, automatická dálková světla a především funkce automatického brzdění s detekcí chodců. Auto vás také upozorní na vyjetí z pruhu a dokáže vás v něm případně udržet.

Hyundai dále vylepšil infotainment, který nyní vládne pokročilým server-based hlasovým ovládáním a vyhledáváním HERE. Díky aplikaci Blue Link bude možné startovat nebo ukončovat nabíjení auta přes Amazon Alexa nebo Google Assistant.

Hyundai Ioniq 2019 bude v amerických dealerstvích k dispozici od letošního léta a podobně tomu nejspíš bude i na starém kontinentu.

Všechno výše uvedené je samořejmě chvályhodný posun. Největším problémem modelu Ioniq, zejména Hyundai Ioniq Electric, ovšem i nadále zůstává jeho nedostupnost. Snad jihokorejská automobilka konečně pochopí, že by výrobu auta měla navýšit opravdu radikálně.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm super mám v plánu do dvou let pořizovat,tak jsem zvědavý na konečný výsledek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

taky jsem v brzké době chtěl koupit něco už na elektriku, ale koukám, že si raději počkám, protože výbava parádní

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Krasné vychytávky nám Hyundai přidá. Říkám pořád, že tato Korejská automobilka je o pár let napřed oproti ostatním !

Kdyby jste četl níže, tak v několika příspěvcích je uvedeno, že nám nic moc Hyundai nepřidá, neb české verze zmiňované věci již mají.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ioniq má dobrou dojezdovku, to jako se stím vymazlili, ale nečekal jsem, že ještě poladí výbavu..škoda, žeto bude jen pro americký trh, u nás by to šlo na dračku taky :)

Obrázek uživatele Kuk

Vzheldem k tomu, že jich v dubnu v Americe dodali jen 7 a od začátku roku jen tristních 119 kousků, tak si to moc lidí neužije. Automobilka jak kráva a dělá z IONIQa jen kusovku...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No můj osobní názor je, že ten hlavní problém proč Hyundai nechce Ioniq prodávat je, že to s technikou Ioniqu trochu přepískl. Celá elektrovýzbroj Ioniqu je bez debat velmi kvalitní, ale patrně také bude díky tomu velmi drahá, takže za cenu v podstatě odpovídající Leafu musí generovat jen velmi malý profit. To s nedostatkem baterií je pouze výmluva.

Oproti tomu elektrická výzbroj Leafu byla vždy ořezána až na kost, tj. velká, těžká, má při nejlepším průměrnou účinnost a zřejmě koncipovaná tak, aby se rozsypala hned po doběhnutí záruky. Ale na druhou stranu je díky tomu také velmi levná a Nissan má díky tomu na každém prodaném voze hodně slušnej vejvar. Mimochodem tento přístup není důvod proč do Nissanu kopu na každém kroku. Tím důvodem je to že se s touto prokazatelně podprůměrnou technikou prezentují jako technologický lídr v oboru a především pro tu drzost tvrdit jak na elektrovozech strašně prodělává a vyrábí je tak pro nás z čistého entuziazmu.

Obrázek uživatele Kuk

Možný to je. Já ty jejich prohlášení vždy beru s velkou rezervou. Speciálně o tom jak se jim to nevyplatí.

Zde například Němci dospěli k závěru, že Tesla M3 se dá vyrobit za 28 000 $.
18 000 $ materiál a logistika
10 000 $ práce

https://electrek.co/2018/05/31/tesla-model-3-teardow-material-production-cost/

No a Elon pak potvrdil, že to možné je, při výrobě 10 000 kusů aut za týden.

Pak někdo na FB v diskuzi spekuloval, že vlastně rozebrali dražší model a že by tedy ten levnější model mohl být na výrobu ještě levnější.

btw Na takový Mirai musí Toyota nejspíš doplácet ještě jednou tolik než za kolik to prodávaj.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Žádné vylepšení pro ČR se nekoná. Všechny věci co se zmiňují v článku už auto má v nej výbavě nebo je v Česku mít nemůže. Vylepšení je zřejmě pro jiné trhy.

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jak je upozorněno v 1. odstavci pod obrázkem, jde o změny pro americký trh. Nicméně logicky bychom se měli dočkat i úprav výbavy evropské verze.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Nie je to pravda, automatické prepínanie diaľkových svetiel Ioniq nemal a bude ho mať až od modelového roka 2019 v Európe.

Nový Leaf ho má od základnej výbavy Acenta, taK asi reakcia od konkurencie naň.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm už delší dobu přemáýšlím, že si Ioniq pořídím a to asi ještě počkám na tu novější výbavu,ale i ta nýnější verze je super.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přemýšlel bych ještě 1,5 roku, bude širší nabídka s dvojnásobným dojezdem

Za 1,5 roku uz budem mat usetrenych 4500,- € pohodlnou jazdou v Ioniq-u uz teraz vybavenom najmodernejsimi technologiami ;-)

A z casu na cas si uzivam aj sportovych vlastnosti tohto auta (pozn.: a to ma stale najslabsi motor medzi EV, teda ak nepocitam Zoe).

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Pane Horčík, jde opravdu o informaci pro ČR?
Vozidla s Blue Link se u nás z jistých důvodů neprodávají (máme tam jiné "INFO" tlačítko) a nevěřím, že se to od 2019 změní. Uvedené novinky v plné verzi jsou všechny krom aut. přepínání světel. Myslím, že jde pouze o přilepšení výbavy pro jiný trh.
Když jsem před měsícem IONIQa kupoval, bylo mi řečeno, že pro rok 2019 by měla v ČR být i verze s 39 kWh baterií. Je ale možné, že HYUNDAI přehodnotil situaci.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jak je upozorněno v 1. odstavci pod obrázkem, jde o změny pro americký trh. Nicméně logicky bychom se měli dočkat i úprav výbavy evropské verze.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Myslel som, ze BlueLink, je len ina obdoba niecoho podobneho ako "Smart zasuvky", t.j.:

- pripojim auto na WiFi/internet (co uz Ioniq vie aj teraz)
- sparujem ho s aplikaciou BlueLink napr. v mobile (ako je to pri tych Smart zasuvkach)
- Na serveroch BlueLink (tu pisu, ze Amazon Alexa nebo Google Assistant) su naprogramovane funkcie pre ovladanie nabijania Ioniq-a
- Vyberiem si v alplikacii co chcem, ta to povie serveru a ten cez WiFi posle prislusne nastavenie mojmu autu.

A to by mohlo byt realizovatelne aj cez obycajny softwarovy upgrade.

---

Ioniq EV, Solar, FVE

BluLink není určena pro nás ke stažení. Myslím, že na Slovensku jste na tom stejně.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stationdm.bluelink&hl=cs

Nieco ako BlueLink Admin mi naslo a aj som si ho nainstaloval, len sa mi to nepodarilo sparovat s mojim Ioniq-om.

Ta appka vyzera dokonca, ze je urcena pre monitoring parametrov auta, aj ked skor spalovaku - ma tam parametre ako "Oil pressure"...

A spristupnit nejaku appku aj pre ine krajiny je vecou len formalneho uvolnenia na GooglePlay.

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Nepujde spis o to, jestli auto v dane zemi ma vubec namontovany datovy modem (resp. jestli je kompatibilni se zdejsimi sitemi) nez jestli se da stahnout appka?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Ano, akurat ze Ioniq sa vie uz teraz pripojit na Internet
- cez domacu WiFI,
- pripadne ked spravim z mobilu pristupovy bod ("tzv. HotSpot"),

Oboje som uz vyskusal. Preto som tu niekde uviedol paralelu so "Smart zasuvkou", ktorej presne nieco take (konektivita na domacu WiFi) plne postacuje na jej vzdialene ovladanie.

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mozna se pletu, ale prece automaticke brzdeni s detekci chodcu to jiz ma. Take to melo hlidani pruhu + udrzovani pruhu. Vim ze v USA meli jinou specifikaci takze mozna jen tam to dodali.

Automaticke brzdenie to naozaj uz ma. Netusim, ci aj s detekciou chodcov - radsej som neskusal :-)

A hlidani pruhu + udrzovani pruhu to uz ma urcite tiez.

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Obrázek uživatele Jan Horčík

Uvidíme, s čím se vytasí pro evropskou verzi 2019.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Snad jihokorejská automobilka konečně pochopí, že by výrobu auta měla navýšit opravdu radikálně."

Oni by asi aj radi navysili vyrobu ale nemaju baterie.

Obrázek uživatele Kuk

Oni vědí líp než my co se děje. Oni si to takhle naplánovali, neprodávaj auta od včerejška. To my musíme pochopit že to oni takhle chtějí, protože jinak už by taky měli postavenou gigatovárnu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

Kdyz jsem kupoval Teslu tak take nemela treba automaticka dalkova svetla. Ted uz je ma a auto jsem kvuli tomu menit nemusel.
Doufat, ze i ostatni zavedene automobilky prijmou tento pristup je nejspis naivni, kdyz si prave na tomto systemu vybudovali svuj byznys, kterym se (krome mizerne zivotnosti svych produktu) snazi nutit zakazniky neustale utracet za nova auta.
No tak nezbyva nez verit, ze se najde dost blaznu Musku, kteri se nebudou bat vybudovat automobilku novou.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jednu peknu aktualizaciu na Ioniq-u uz spravili.

Aj ked to bolo len pocas standardnej pravidelnej navstevy servisu.

A aj ked slo "len" o viac "user friendly" ovladanie telefonu, takze teraz uz vybrat akekolvek telefonne cislo z histori volani bez toho aby som pustil ruky z volantu :-)

Ale ukazali, ze to v principe vedia robit :-)

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ahoj kolik si čekal na ioniq od objednání po dodání? Nevíš jaká je teď doba dodání?

Objednával som na konci Marca 2017. Povodne som mal čakať do Decembra 2017. Nakoniec som si ho preberal už začiatkom Októbra 2017.

Aktuálnejšie info pre Čechy Vám dá Lada_iMiev, ktorý si kúpil Ioniq-a pred nedávnom a už spomínal, že má info o dalších dvoch nových kusoch k odberu v Čechách .

---

Ioniq EV, Solar, FVE

Pokud ho chceš, tak ho můžeš mít hned, už jsem to tu psal několikrát, ale čas plyne rychle...

Kde ještě jsou. Myslím, vlastně vím, že ty čtyři poslední skladovky jsou nejen zadané, ale už zaplacené zálohy a jedou ke klientovi k odběru.

---

ecotaxiolomouc.cz

Už jsme o tom spolu diskutovali..., ale pokud by jste IONIQa chtěl vážně koupit, tak jste se mi ozval a už v něm dnes jezdíte.

Já už ho mám

---

ecotaxiolomouc.cz

Jste sběratel?
- BMW i3
- 2x Kia Soul EV
- IONIQ
- nepsal jste někde, že máte i LEAF2?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

holomócké eko taksi! :)

Leaf jsem měl zapůjčený.
Ioniq momentálně 4ks.

---

ecotaxiolomouc.cz

...pak že nejsou :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Držím palce, na taxi je EV super věc, akorát nechápu proč má majitel kvůli směšné částce obstaven obchodní podíl eco taxi už 2 roky.

Zajímavé, nicméně je se potřeba zeptat majitele.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kde si to psal?

Třeba tady a ještě několikrát, ale nikdo zájem neměl...
http://www.hybrid.cz/svetovy-rekord-elektromobil-hyundai-ioniq-electric-ujel-410-km-na-jedno-nabiti#comment-138635

Obrázek uživatele Michelin

Jj. V Asii to nejspíš časem půjde. Ti nás jednou všechny převálcujou.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, na druhou stranu opravdu se děsím nechat si updatovat brzdy přes internet - když se podívám, jak fungují dálkové aktualizace a lazení operačních systémů a to nejen u počítačů, ale i obráběcích a testovacích strojů... jako u komfortních funkcí, které v nejhorším nepůjdou čert to vem, ale to, co je o bezpečnosti a zároveň striktně podléhá normám a homologaci to fakt neee...

Obrázek uživatele Michelin

Já jsem teda myslím hodně paranoidní a navíc skeptický k vývoji softwaru obecně. Stačí se podívat jak fungují Microsoft nebo Androidí produkty. V tomhle se, ale nějak nebojím. Software se dá dělat pořádně. Například bankovním systémům také většina lidí důvěřuje a denně používá internet banking nebo nejrůznější aplikace a přitom tady jde o nemalé peníze a ty jsou pro spoustu lidí až na prvním místě.
Že Elon umí tyhle systémy dělat dokázal na PayPalu, a vzhledem k tomu pod jakým drobnohledem ta automobilka je věřím, že by si netroufli odfláknout něco na takových zásadních systémech jako jsou brzdy. A těch aut už jezdí takové množství, že kdyby jo vědělo by se to dřív než se to projeví právě mě. Tady je trochu výhoda, že dostáváme aktualizace s drobným zpožděním. :-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže tohle jde dělat jen přes univerzální nástroje, které pak často nestojí za moc. Naplánovat auto, které má všechny možné funkcionality, povypínat je a pak je postupně aktivovat, až jsou vyladěné, sice jde, ale standardní automobilky tohle asi nedají, tedy ladění funkcí auta za pochodu a jejich testování na řidičích.

Auto high beams - AP1 nebo AP2? Protoze u AP2 mi tahle vec prijde, ze to udelali, jen aby to tam bylo a dalo se to odskrtnout, ale proti AP1 tak 30% funkcnost. Hlavne teda rychlost reakce - naprosto bezohledne k protijedoucim autum (pozde prepina na tlumene), ale taky to zda se nereaguje na koncova svetla aut jedoucich stejnym smerem...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

To je pravda. Na druhou stranu když si koupil kolega Rovera za trojku kde ty automatická dálková světla fungovala úplně stejně na prd, tak měl prostě smůlu.
U Tesly se dá věřit, že to časem vyladí.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Doufejme. Ale neocekavam, ze je to nejak vysoko na zebricku priorit.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Určitě mají co dohánět. Ovšem jestli stále sní o autonomním řízení, tak tohle jedna z věcí, kterou by to mělo ovládat na jedničku.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?