Elon Musk končí jako šéf správní rady Tesly, nahradí ho dlouholetá členka Robyn Denholmová

Jan Horčík - 08 Listopad 2018

Jako součást vyrovnání s americkou Komisí pro cenné papíry (SEC) musel Elon Musk odstoupit z pozice předsedy správní rady společnosti Tesla. Teď našel náhradu.Robyn M. Denholm

Robyn M. Denholm má dlouholeté zkušenosti v oblasti automotive i nejmodernějších technologiích.
foto: Robyn M. Denholm

Robyn M. Denholmová pracovala mezi lety 1996 a 2007 ve společnosti Sun Microsystems, v Austrálii působila v automobilce Toyota. Rok pracovala pro ABB (2016-2017) a dodnes zastávala pozici hlavní finanční a provozní ředitelky telekomuničkační společnosti Telstra. Na této pozici bude končit, aby se mohla plně věnovat Tesle.

Členkou správní rady Tesla je od roku 2014. Své jmenování její šéfkou komentovala slovy: "Věřím v tuhle společnost, věřím v její poslání a těším, že budu moct pomáhat Elonovi a týmu Tesla dosáhnout udržitelné ziskovosti a trvale zvyšovat hodnotu pro akcionáře."

Elon Musk zůstane i nadále "k dispozici", aby mohl Robyn Denholmovou "podporovat" v její nové roli. Denholmová zároveň platí za jednu z nejvíce nezávislých osobností ve správní radě, kde jinak zasedá např. Muskův bratr Kimbal.

Tesla musí ještě jmenovat další dva nezávislé členy správní rady jako součást vyrovnání s SEC. Návrhy na tyto dvě pozice musí být předloženy akcionářům, kteří mezi nimi musí následně zvolit.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Čekáte na elektrický Mercedes EQC? Obrňte se trpělivostí

https://autoroad.cz/technika/94433-cekate-na-elektricky-mercedes-eqc-obrnte-se-trpelivosti

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud bych kupoval elektrické auto v tomto segmentu, stejně bych šel radši do Audi eTron, zdá se mi víc "elektricky" postavené. Ale to je jenom kdyby, můj rozpočet na auto bývá obvykle tak čtvrtinový :-)

Ohledně toho zpoždění... nic nového, vzpomeňme na Teslu a jejich termíny.

Nové je to, že už se i zavadení velcí dinosauři zpožďujou ač se všichni dušovali, že jim prej stačí hnout prstem a budou mít baterkáčů kolik chtěj ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo... ale "dinosauři" mají proti Tesle tu výhodu, že jim paralelně běží vyroba spalováků, kde jsou v zisku. To Tesla nutně potřebuje vyrábět EV, protože nic jiného nevyrábí.

Pokud Mercedes nebude masově vyrábět EV, pak nezkrachuje, což pro Teslu neplatí. Myšleno samozřejmě v nejbližší době pár let. Jak to bude za 10 a víc let, se teprve uvidí.

Ale zákazníky zajímá, kdy si budou moct koupit to auto a jezdit v něm a ne proč si ho ještě nemůžou koupit, jaká má automobilka problémy, jakej je její výrobní program nebo co tvítoval její ředitel. To je lidem úplně šumák. ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to jo, to souhlasím. Ale jak vidíš, zatím ten tlak na automobilky není takový. Pořád se v obrovských kvantech prodávají spalováky a EV je bráno jako něco minoritního. Zájem zákazníků zatí není takový, aby přesvědčil velké hráče, ať do toho jdou vší sílou... můj názor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ano Zájem zákazníků není protože většina je prostý lid - póvl sotva s výučákem co díky zaměstnanosti dostal peníze a moc. Od toho je zdražování, ale každopádně je tu inteligentníé menšina kerá tomu póvlu klidně i vochcaností ukáže jak se věci mají ;) A že se do historie pak medvěd zapíše jako ten co elkáry podpořil pak zas nepodpořil a pak bojoval jen navoko a podobný ftákoviny bude jeho vizitka navěky na wiki ;))) o to míň kreditu pro germanovce, lidi už pochop nejsou úúúúplně blbý prosimtě, mají totiž už interfernet :)))

"Členkou správní rady Tesla je od roku 2014."

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Testování Tesla M3P Track módu od Motor Trendu, inženýři vod Tesly, porovnání s Alfou Giuliou, Ferrari - aneb počtení pro ty, které zajímá vybírání zatáček, pneumatiky, brzdy a okruhy.
Pilot MotorTrendu byl celý nadšený z toho, že zatímco krouhal zatáčky, tak inženýr vod Tesly co seděl vedle něj, datloval něco do noutbůku a na autě to bylo hned cejtit.
M3P zajela i Ferrari 458 Italia z roku 2011.
https://www.motortrend.com/cars/tesla/model-3/2019/tesla-model-3-performance-track-mode-release-version-review/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonBUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter