Prius plug-in hybrid aspiruje na pozici šetrného firemního auta

Společnosti LeasePlan a oznámily uzavření společného partnerství zaměřeného na širší uplatnění ekologických vozidel ve firemních autoparcích v Evropě. Díky tomu získají firemní zákazníci společnosti LeasePlan přístup k nejnovějším inovacím v oblasti plug-in hybridních elektromobilů, které ztělesňuje nový model .

Toyota Prius plug-in hybrid samozřejmě nechyběla ani na autosalonu ve Frankfurtu 2011. A to už ve finální výrobní verzi.
foto: Hybrid.cz

Kromě samotné dodávky těchto vozů poskytne Toyota v rámci partnerství rovněž detailní statistiky ze tříletého testování 600 vozidel ověřovací série, které brázdily světové silnice v uplynulých třech letech – 200 z nich bylo určeno pro Evropu. Společnost LeasePlan do partnerství vkládá své zkušenosti z oblasti správy 1,3 milionu firemních vozidel, které celosvětově tvoří jeden z největších autoparků.

LeasePlan má pomoci především v propagaci využívání ekologických vozidel ve firemních autoparcích a v prezentaci nového modelu Toyota Prius Plug-in Hybrid firmám před jeho uvedením na trh v roce 2012.

„LeasePlan se dlouhodobě zaměřuje na to, aby svým klientům pomáhal dosahovat ekonomických úspor v provozu firemních vozidel a současně šetřit životní prostředí. Věříme, že ekologie a úspornost jde ruku v ruce a zaznamenáváme rostoucí zájem firem o vozy, jako je Prius Plug-in Hybrid, které tyto požadavky naplňují. Nové zkušenosti z provozu hybridních automobilů, které v rámci partnerství získáváme, obohatí naši globální iniciativu GreenPlan zaměřenou na snižování emisí CO2,“ říká Vahid Daemi, předseda představenstva a generální ředitel společnosti LeasePlan Corporation N.V.

„Partnerství se společností LeasePlan je součástí naší snahy nabídnout nově uváděný model Toyota Prius Plug-in Hybrid širokému okruhu firemních zákazníků a poskytnout jim tak ekologičtější a efektivnější řešení mobility. Z výrobních linek společnosti Toyota už sjelo téměř 3,3 milionu hybridní vozů a uvedení nového modelu Prius Plug-in Hybrid je dalším krokem ke snížení spotřeby energie, omezení emisí CO2 a zlepšení kvality ovzduší. Věříme, že partnerství se společností LeasePlan podpoří šíření ekologického přístupu ve firmách, které jsou jejími zákazníky,“ říká Didier Leroy, president společnosti Toyota Motor Europe.

Společnost LeasePlan každoročně nakupuje několik tisíc hybridních vozů značek Toyota a Lexus pro své zákazníky ve 30 zemích, ve kterých působí.

V rámci nového partnerství bude své klienty seznamovat s výhodami nové Toyoty Prius Plug-in Hybrid, která bude uvedena na trh v roce 2012.

Nový model, který nabízí prodloužený dojezd na elektrický pohon, již získal pozornost řady mezinárodních společností při jeho prezentaci společností LeasePlan v Itálii.

Na tu naváže další propagace v v souvislosti s , který probíhá od 13. do 25. září. Následovat budou propagační akce a ukázkové jízdy pro klienty ve Švýcarsku, Spojeném království a Nizozemí.

tisková zpráva

Napsat komentář