Společnost Bridgestone Corporation se zúčastní mezinárodní výzkumné mise do vesmíru společně s japonskou vesmírnou agenturou JAXA a společností Toyota.
foto: Fotografie použity s laskavým souhlasem společnosti Toyota Motor Corporation
Mezi cíle zvažované mise, o níž v březnu 2019 informovaly JAXA a Toyota, patří rozšíření lidských aktivit v oblasti výzkumu vesmíru a získávání nových poznatků. Účast společnosti Bridgestone v této misi bude zahrnovat výzkum a vývoj pneumatik pro vesmírná vozidla s přetlakovou kabinou pro lidskou posádku, které vyhoví náročným požadavků na provozní vlastnosti včetně zajištění optimálního kontaktu s povrchem Měsíce.
Společnost Bridgestone hodlá partnerstvím s oběma organizacemi podpořit další fázi výzkumu vesmíru. Bridgestone zároveň naváže na společné výzkumné partnerství s vesmírnou agenturou JAXA z prvního desetiletí 21. století.
Cílem nového projektu je vyvinout pneumatiky pro vesmírná vozidla s optimalizovanou styčnou plochou pro jízdu na povrchu Měsíce. Bridgestone bude hrát v projektu vývoje vesmírného vozidla Toyota roli technického partnera.
Odborné znalosti a know-how společnosti Bridgestone v oblasti styčné plochy pomohou překonat výzvy mobility na povrchu Měsíce. Pro vesmírná vozidla jsou vyvíjena elastická kola, která ponesou jeho hmotnost a budou přenášet síly působící při zrychlování a brzdění, maximalizovat pohlcování rázů od nerovností a zlepšovat ovladatelnost. Tím umožní vesmírnému vozidlu ujet více než 10 000 km na povrchu Měsíce tak, aby splnilo své poslání.
„Jsme potěšeni, že se můžeme jako partneři společností JAXA a Toyota podílet na výzkumu vesmíru,“ řekl Nizar Trigui, technický ředitel společnosti Bridgestone Americas, na nedávné konferenci vesmírné agentury JAXA, která se uskutečnila v rámci 35. symposia o vesmíru.
foto: Toyota
„Jsme přesvědčeni o tom, že nám naše technické kompetence umožní vyvinout pneumatiku, která bude funkční dokonce i v nejdrsnějších podmínkách na povrchu Měsíce a posune lidstvo na vyšší úroveň mobility. Náš zakladatel Shojiro Ishibashi se na základě svého přesvědčení snažil přispívat k pokroku a vývoji lidské společnosti a Bridgestone toto přesvědčení naplňuje svým kreativním průkopnictvím (Shinshu-Dokuso), které je neoddělitelnou součástí naší firemní filosofie. Díky ní vyvíjíme inovativní řešení zaměřená na budoucnost. Tato nová mise reprezentuje naše úsilí a dokládá zaměření společnosti Bridgestone na zlepšování způsobu, jímž lidé cestují, žijí, pracují a tráví volný čas.“
Mě facinuje zase ten aerodynamický tvar! Bez vzduchu…
Mě facinuje zase ten aerodynamický tvar! Bez vzduchu…
Přejít na SpFling.com – velký dospělý seznamka s
Přejít na SpFling.com – velký dospělý seznamka s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera
Pneumatika? bez vzduchu?
Pneumatika? bez vzduchu?