Společnost Auto-Staiger CZ otevřela první nabíjecí stanici pro hybridní vozidla značky Volvo v Praze. Dodavatelem stanice je finská společnost ENSTO. Náklady na pořízení se pohybovaly podle tiskové zprávy v řádech stovek tisíc korun.
foto: Auto-Staiger CZ
Dobíjecí stanice byla postavena přesně v souladu se standardy Volvo a je určena pro všechny zákazníky AUTO-STAIGER CZ. Dobíjecí stanice umí dobíjet všechna plug-in hybridní vozidla, ale i vozidla na elektrický pohon. Jde o stejný stojan, který využívá ve své síti také společnost PRE.
Hybridní vozy značky Volvo je možné dobíjet i v jiných elektrických dobíjecích stanicích, ale i v běžné elektrické zásuvce s proudem nejméně 13 A. Doba nabíjení hybridních vozů v dobíjecí stanici se pohybuje okolo 6 hodin. Dobíjecí stojan nabízí klasickou Schuco zásuvku plus Mennekes.
„Naší strategií je nabízet zákazníkům kompletní garantované služby, od prodeje přes autobazar a servis, garantovanou kvalitu pohonných hmot vnímáme jako důležité doplnění naší nabídky,“ říká Miroslav Procházka, předseda představenstva AUTO-STAIGER CZ.
V Průhonicích u Volvo
V Průhonicích u Volvo dealera Auto Průhonice je stojan taky. Dokonce hned dva. Nevím jestli jsou už spuštěny, ale brzy budou.
100tKč 230V/13A zásuvka???
100tKč 230V/13A zásuvka??? To pak vysvětluje, proč je dobíjecí infrastruktura je v ČR tam….. kde Slunce nesvítí 😉
podle obrazku to vypada na
podle obrazku to vypada na standardni PRE dobijecku a ty byvaji 3x32A (tedy 22kW). to ze ty hybridy umi vyuzit jen 1x13A je vec druha…
Za to takovy Smart ED, Renault Zoe nebo Tesla Model S by jim tam cucli celych 22kW 🙂
Škoda že VOLVO v ČR
Škoda že VOLVO v ČR neprodává raději auta na CNG.
Ale proč! Hybridní vozidla
Ale proč! Hybridní vozidla a elektromobily jsou ve vyspělém světě na stejné urovni jako vozidla na plyn! A to, že VY zrovna máte plynové vozidlo ještě neznamená, že se svět bude točit podle vás.
Dekuji za vysvetlenou
Dekuji za vysvetlenou Staniku…. A ja myslel ze se svet bude tocit kolem me…
Tak napr „Doba nabíjení
Tak napr „Doba nabíjení hybridních vozů v dobíjecí stanici se pohybuje okolo 6 hodin.“
U plynu je to par minut.
mel by jste tu hlasku
mel by jste tu hlasku upravit… doba kterou stravim nabijenim je 10 s.
5s rano kdyz ho odpojuji, 5s odpoledne kdyz ho pripojuji…
LOL. Me je celkem jedno
LOL. Me je celkem jedno kolik Vy stravite odpojovanim a zapojovanim. Podstatne je za jak dlouho se auto dobije. PS. A uzivatele bytovek budou predpokladam dobijet kabelem z okna….
proc je to podstatne? Copak
proc je to podstatne? Copak vy na to dobijeni cekate jak na nacepovani benzinu na benzinove pumpe? Proc to delate?
Podstatne to je pokud chci
Podstatne to je pokud chci dal ihned pokracovat v ceste.
sam jste psal, ze je to
sam jste psal, ze je to hybrid, tak co Vam brani? 😀
Tak cena samozrejme. Pokud
Tak cena samozrejme. Pokud si kupuju hybrid tak nechci jezdit za draho.
aha, ja myslel, ze kdyz si
aha, ja myslel, ze kdyz si kupujete plug-in hybrid tak nejspis mate spoustu kratkych popojizdek, proc si jinak kupovat plug-in hybrid a ne rovnou EV, kdyz nechcete jezdit za draho?
Ač přesné ceny neznám,
Ač přesné ceny neznám, tak Muska každý Supercharger stojí několik milionů (možná i desítek?) a i tak je drtivé většině majitelům plug-in hybridních a elektrických vozidel k ničemu. Je to potom „dokonalý“ systém?
Toto je služba (nadstandard) pro zákazníky autosalonu Volvo, který vyplývá z nějaké strategie společnosti Volvo. Kritika dle mého názoru není na místě.
Ostatně největší náklady jsou vždy náklady na připojení (výkopy, kabely, stavební práce atd.).
Pardon, toto měla být
Pardon, toto měla být odpověď na komentář níže. 😉
Cenou těch SC bych se moc
Cenou těch SC bych se moc nezabýval, protože hustota jejich sítě podle mého tvoří celkem velkou tržní cenu Tesly. SC je technicky odlišný, od jiných nabíječek a proto by ho ostatní automibily nezvládly. Výnosnost bude spočívat v dohodách s automobilkami, které upraví své modely a zaplatí Tesle vatu za užívání SC (nebo smění technologie), podobně jako se teď Tesla domlouvá s BMW.
Až budou všechny SC
Až budou všechny SC vybaveny stacionárními bateriemi, ještě budou Tesle distributoři platit za možnost uskladnění elektřiny tak, jako dnes platí za provoz přečerpávaček 🙂
vsechny SC urcite nebudou
vsechny SC urcite nebudou vybaveny stacionarni baterii jelikoz na to na mnoha SC vubec neni misto…
Vtip? K comu to majitelom
Vtip? K comu to majitelom volv bude? Stovky tisic korun? Dalsi „dokonaly“ model ako sa to nema robit. Este ze mame Muska a Ghosta.