Před dvěma lety představilo BMW koncept Vision iNext jako novou generaci elektromobilů z Mnichova. Sériový model se bude jmenovat BMW iX a do výroby půjde za rok.
Velikostně by se nový elektromobil BMW iX měl vejít mezi modely X3 a X5. V nabídce bude jak pohon jedné nápravy, tak všech čtyř kol. K tomu ještě tři výkonové varianty: 230, 390 a 455 kW.
NEPŘEHLÉDNĚTE BMW Vision iNEXT: robotický elektromobil, kterým chce automobilka už za tři roky vstoupit do budoucnosti
Dá se předpokládat, že tyto varianty se budou lišit také kapacitou baterie, ale o tom zatím žádné podrobnosti známy nejsou. BMW chce zaujmout také interiérem, kde nabídne nové možnosti mimo jiné dotykového ovládání.
Výroba elektromobilu BMW iX by měla začít v továrně Dingolfing už příští červenec. Do USA se první kusy elektromobilu dostanou až začátkem roku 2022.
“ BMW chce zaujmout také interiérem, kde nabídne nové
“ BMW chce zaujmout také interiérem, kde nabídne nové možnosti mimo jiné dotykového ovládání.”
Vzpominam si jak jsem tady v diskuzich pred tremi lety tezce presvedcoval Tesla hatery, ze dotykove ovladani je naprosto prakticka vec.
Jak je videt neni toho malo v cem Tesla nastavila novy smer.
No jistěěěě, Mišulínku, asi jako Tvůj autopilot….
No jistěěěě, Mišulínku, asi jako Tvůj autopilot…. Tesla nastavila směr úplně do řiti.
V řiti jseš akorát ty. Smrdí to až sem.
V řiti jseš akorát ty. Smrdí to až sem.
Oni spíš kopírují Mercedes, který před mnoha lety
Oni spíš kopírují Mercedes, který před mnoha lety přišel s dlouhým displejem na palubce, pravda tlačítek tam moc nemají. Mě přijde tedy praktičtější si bez podívání mimo vozovku upravit vnitřní teplotu, nastavit interval stěračů, nastavit rekuperaci, nebo zapnout chlazení sedačky.
Teplota se u Tesly nastavuje i na volantu.
Interval stěračů
Teplota se u Tesly nastavuje i na volantu.
Interval stěračů na páčce blinkrů.
Rekuperaci jsem nikdy neměnil a i u všech ostatních aut nastavoval natvrdo na nejsilnější. Nemám místo pravé nohy hroudu olova, takže dokážu ovládat auto jen plynovým pedálem aniž bych u řízení musel neustále pádlovat, ale chápu, že je to individuální.
Chlazení sedačky se nastavuje na display, ale je to v dolním pruhu na pevno, tedy tyto funkce zvládám již ovládat jen s opravdu krátkým mrknutím spíše periferně než, že by mi to odvádělo pozornost od řízení.
Tedy ani Tesla nemá zdaleka všechno na matlapacce a za mě je to ovládání úplně v pohodě. No a kdyby člověk potřeboval přeci jen něco složitějšího hledat tak si může přece pustit autopilota. :-D))
Teplota i interval stěračů se nastavuje stejně i na TM3 a
Teplota i interval stěračů se nastavuje stejně i na TM3 a TMY? Já viděl na videu jak to řidič přepíná na displeji. Dá se zvyknout na všechno, v budoucnu nebude displej prakticky potřeba a vše se bude jen říkat jako dnes v Mercedesu.
Tak to netuším, neřídil jsem ještě.
U S a X jde
Tak to netuším, neřídil jsem ještě.
U S a X jde samozřejmě teplota nastavovat také i na display. Interval stěračů už nikoli.
Vyzerá to na pekného krásavca s gigantickým roštom v
Vyzerá to na pekného krásavca s gigantickým roštom v tvare prasačieho rypáku vpredu.
Už se nemohou lidi dočkat dalšího auta za 2 mil. Kč, je
Už se nemohou lidi dočkat dalšího auta za 2 mil. Kč, je takových aut na trhu velký nedostatek. 🙂
za 2M bude iX3 tohle bude 3+
za 2M bude iX3 tohle bude 3+
Taky si říkám že 2 mil. je málo, ale uvádí to na
Taky si říkám že 2 mil. je málo, ale uvádí to na ev-database.org kde to prakticky vždy sedí.
Jojo, dalsi lidofka.
Jojo, dalsi lidofka.