Německý magazín BimmerToday informuje, že ještě do konce roku přijde BMW i3 a i3s s novou baterií a dojezdem až 350 km NEDC.
Momentálně se elektromobily BMW i3 prodávají s 33kWh (94 Ah) baterií a dojezdem kolem 200 km NEDC. Nová baterie by měla mít 120 Ah, tedy v jednoduchém přepočtu asi 42 kWh, a dojezd přes 350 km NEDC.
Nová verze elektromobilu BMW i3 s větší baterií by mohla jít na trh už začátkem roku 2019. Představena má ale být snad ještě do konce letošního roku.
BimmerToday.de uvažuje, že zpočátku bude větší baterie za příplatek a později se stane standardem, podobně jako to bylo s 33kWh baterií. BMW tím mimo jiné jasně sdělí světu, že s modelem BMW i3 je třeba dál počítat.
Když si přečtete originál článek, zjistíte, že jsou to
Když si přečtete originál článek, zjistíte, že jsou to víceméně spekulace.
Ahoj, mám Nissan NV200 v přestavbě E-Wolf Delta 2, ale
Ahoj, mám Nissan NV200 v přestavbě E-Wolf Delta 2, ale nějak nechce naskočit do provozního stavu, má tady v CZ někdo stejné auto, nebo kdo by byl schopen se na to podívat?? Díky za info, případně na :liblas@seznam.cz
a co nám sdělí ten největší odborník na všechno co
a co nám sdělí ten největší odborník na všechno co všechno ví a zná ? Co Radovane ?
Tady spíš Josef
Tady spíš Josef
Jsem rád, že se oba pánové nenechají od vás vyprovokovat.
Jsem rád, že se oba pánové nenechají od vás vyprovokovat.
Jste pane ubožák.
Pan Radovan vždy přispívá zajímavé
Jste pane ubožák.
Pan Radovan vždy přispívá zajímavé články a nebo testy a každý si to tady rád přečte. Zato hloupé popichování tady nikoho nezajímá.
fakt NEDC? tak pokud to stihnou do 31 srpna, tak mozna, od 1
fakt NEDC? tak pokud to stihnou do 31 srpna, tak mozna, od 1 zari ale vse musi plnit dle WLTP, takze omylani nejakeho NEDC je na autoservrech dosti „trapne“
Ale cíle CO2 jsou nastavené a počítané podle NEDC v EU i
Ale cíle CO2 jsou nastavené a počítané podle NEDC v EU i nadále v příštích letech, takže se té prolhané byrokratické normy ještě pěkně dlouho nezbavíme.
a bude to mít krom těch ábénormal galusek konečně už i
a bude to mít krom těch ábénormal galusek konečně už i pořádný gumí ?? 🙂
Pořádný gumy to má od začátku. Nebo v tom denně
Pořádný gumy to má od začátku. Nebo v tom denně jezdíš a sleduješ nějaké nedostatky ohledně přilnavosti?
Ale no tak jej nech, on potřebuje gumy aby mohl machrovat
Ale no tak jej nech, on potřebuje gumy aby mohl machrovat před holkama. Podobně jako ti, co musí mít místo výfuku vodorovný komín. A nejlépe čtyři. Nic jiného z něj u holek nevzbudí touhu.
Nějak vám nesedí trojčlenka!
94 Ah = cca 200km
1 Ah = cca
Nějak vám nesedí trojčlenka!
94 Ah = cca 200km
1 Ah = cca 2.13 km
120 Ah = 2.13 x 120 = 255,6 km
Takže kde vidíte těch 350 km dojezdu?
Ved v NDEC.
Ved v NDEC.
Pocitate spravne. A Tesla je stejne nejlepsi. Jen nebude mit
Pocitate spravne. A Tesla je stejne nejlepsi. Jen nebude mit za chvili penazky.
https://www.etrend.sk/firmy/tesla-ma-strach-o-zisk-chce-od-doda
https://www.etrend.sk/firmy/tesla-ma-strach-o-zisk-chce-od-dodavatelov-spat-cast-vyplatenych-penazi.html?utm_source=hp-centrum&utm_medium=box-trend&utm_campaign=hp990
To uz mala v 2012, nie?
To uz mala v 2012, nie?
Je vidět, že v tom nemáš ani základní kvantum znalostí,
Je vidět, že v tom nemáš ani základní kvantum znalostí, aby jsi se alespoň dokázal držet osvědčeného hesla „Vím, že nic nevím“.
Když se tak odvážně pouštíš do rychlých výpočtů s úplným ignorováním napětí.
Tak si to spocitejte s kapacitou baterie 42/33*200=255 km.
Tak si to spocitejte s kapacitou baterie 42/33*200=255 km. Porad to vychazi stejne a v clanku uvadenych 350km evidentne nesedi.
350 km NEDC evidentně sedí, jen těch 200 km nebyl NEDC, ale
350 km NEDC evidentně sedí, jen těch 200 km nebyl NEDC, ale BMW uváděný typický minimální dojezd.
Takhle má vypadat kvalitní opravování chyb REDAKCE.
Až na to, napätie sa pravdepodobne nemení (350V je zatiaľ
Až na to, napätie sa pravdepodobne nemení (350V je zatiaľ postačujúce).
Výpočet je, samozrejme správny a toho vašeho hesla sa asi držíte Vy.
Jo já se toho hesla často držím, protože mám extrémně
Jo já se toho hesla často držím, protože mám extrémně široké pole znalostí o většině oborů.
Ale někteří neználci jako vy dva o tom z filozofie nejspíš ani neslyšeli, a pak se tady tak ztrapňují neodbornou snahou opravovat REDAKCI.
Vidím, že som natrafil na odborníka, tak smekám klobouk a
Vidím, že som natrafil na odborníka, tak smekám klobouk a už si vás nedovolím opravovať.
Tak zrovna v tomto případě redakce opravdu smíchala jablka
Tak zrovna v tomto případě redakce opravdu smíchala jablka s hruškami alias NEDC vs BMW cyklus nazvaný „Dojezd v běžném provozu“
Ale vadí mi, že když už někdo chybu/nesoulad objeví, že nevěnuje 5 vteřin vložením odkazu na oficiální Technické údaje BWM i3. a tím neuvede věc na pravou míru. Tzn. že NEDC dojezd i3 94Ah je 290-300km(dle výbavy) a tak předpokládaná hodnota přes 350km NEDC pro 120Ah verzi je naprosto v pořádku. Ta hodnota 200km v článku je dle BMW cyklu „Dojezd v běžném provozu“
Treba u Tesly se s vetsi kapacitou napeti meni (vic modulu v
Treba u Tesly se s vetsi kapacitou napeti meni (vic modulu v serii, prijemnym vedlejsim efektem je rychlejsi nabijeni), proc by to nemohlo byt i u BMW?
EDIT: nekdo tu psal, ze v krabici misto je, takze klidne muzou zlepsit kapacitu timto zpusobem, ne lepsimi clanky.
v krabici i3 další místo není a nikdy nebylo – ono by to
v krabici i3 další místo není a nikdy nebylo – ono by to ani nedávalo ekonomicky/technologicky moc smysl. Odjakživa mělo i3 „unikátní“ (ne technologií, ale tím že je na trhu asi už jediná) zapojení baterie 96s1p, tedy žádné paralelní články.
Hlavně nárůst kapacity baterie není lineární s dojezdem.
Hlavně nárůst kapacity baterie není lineární s dojezdem. Je to vidět už z 22kWh na 33kWh.