BMW i3 s dojezdem 350 km ještě před koncem roku?

Jan Horčík - 23 Červenec 2018

Německý magazín BimmerToday informuje, že ještě do konce roku přijde BMW i3 a i3s s novou baterií a dojezdem až 350 km NEDC.auto elektromobil BMW i3

Momentálně se elektromobily BMW i3 prodávají s 33kWh (94 Ah) baterií a dojezdem kolem 200 km NEDC. Nová baterie by měla mít 120 Ah, tedy v jednoduchém přepočtu asi 42 kWh, a dojezd přes 350 km NEDC.

Nová verze elektromobilu BMW i3 s větší baterií by mohla jít na trh už začátkem roku 2019. Představena má ale být snad ještě do konce letošního roku.

BimmerToday.de uvažuje, že zpočátku bude větší baterie za příplatek a později se stane standardem, podobně jako to bylo s 33kWh baterií. BMW tím mimo jiné jasně sdělí světu, že s modelem BMW i3 je třeba dál počítat.

Zpět na HybridPřidat komentář

Když si přečtete originál článek, zjistíte, že jsou to víceméně spekulace.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ahoj, mám Nissan NV200 v přestavbě E-Wolf Delta 2, ale nějak nechce naskočit do provozního stavu, má tady v CZ někdo stejné auto, nebo kdo by byl schopen se na to podívat?? Díky za info, případně na :liblas@seznam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a co nám sdělí ten největší odborník na všechno co všechno ví a zná ? Co Radovane ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jste pane ubožák.

Pan Radovan vždy přispívá zajímavé články a nebo testy a každý si to tady rád přečte. Zato hloupé popichování tady nikoho nezajímá.

Tady spíš Josef

---

ecotaxiolomouc.cz

Jsem rád, že se oba pánové nenechají od vás vyprovokovat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

fakt NEDC? tak pokud to stihnou do 31 srpna, tak mozna, od 1 zari ale vse musi plnit dle WLTP, takze omylani nejakeho NEDC je na autoservrech dosti "trapne"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale cíle CO2 jsou nastavené a počítané podle NEDC v EU i nadále v příštích letech, takže se té prolhané byrokratické normy ještě pěkně dlouho nezbavíme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a bude to mít krom těch ábénormal galusek konečně už i pořádný gumí ?? :)

Pořádný gumy to má od začátku. Nebo v tom denně jezdíš a sleduješ nějaké nedostatky ohledně přilnavosti?

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale no tak jej nech, on potřebuje gumy aby mohl machrovat před holkama. Podobně jako ti, co musí mít místo výfuku vodorovný komín. A nejlépe čtyři. Nic jiného z něj u holek nevzbudí touhu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nějak vám nesedí trojčlenka!

94 Ah = cca 200km
1 Ah = cca 2.13 km
120 Ah = 2.13 x 120 = 255,6 km

Takže kde vidíte těch 350 km dojezdu?

Hlavně nárůst kapacity baterie není lineární s dojezdem. Je to vidět už z 22kWh na 33kWh.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je vidět, že v tom nemáš ani základní kvantum znalostí, aby jsi se alespoň dokázal držet osvědčeného hesla "Vím, že nic nevím".
Když se tak odvážně pouštíš do rychlých výpočtů s úplným ignorováním napětí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Až na to, napätie sa pravdepodobne nemení (350V je zatiaľ postačujúce).
Výpočet je, samozrejme správny a toho vašeho hesla sa asi držíte Vy.

Treba u Tesly se s vetsi kapacitou napeti meni (vic modulu v serii, prijemnym vedlejsim efektem je rychlejsi nabijeni), proc by to nemohlo byt i u BMW?
EDIT: nekdo tu psal, ze v krabici misto je, takze klidne muzou zlepsit kapacitu timto zpusobem, ne lepsimi clanky.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

v krabici i3 další místo není a nikdy nebylo - ono by to ani nedávalo ekonomicky/technologicky moc smysl. Odjakživa mělo i3 "unikátní" (ne technologií, ale tím že je na trhu asi už jediná) zapojení baterie 96s1p, tedy žádné paralelní články.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo já se toho hesla často držím, protože mám extrémně široké pole znalostí o většině oborů.
Ale někteří neználci jako vy dva o tom z filozofie nejspíš ani neslyšeli, a pak se tady tak ztrapňují neodbornou snahou opravovat REDAKCI.

Tak zrovna v tomto případě redakce opravdu smíchala jablka s hruškami alias NEDC vs BMW cyklus nazvaný "Dojezd v běžném provozu"

Ale vadí mi, že když už někdo chybu/nesoulad objeví, že nevěnuje 5 vteřin vložením odkazu na oficiální Technické údaje BWM i3. a tím neuvede věc na pravou míru. Tzn. že NEDC dojezd i3 94Ah je 290-300km(dle výbavy) a tak předpokládaná hodnota přes 350km NEDC pro 120Ah verzi je naprosto v pořádku. Ta hodnota 200km v článku je dle BMW cyklu "Dojezd v běžném provozu"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vidím, že som natrafil na odborníka, tak smekám klobouk a už si vás nedovolím opravovať.

Tak si to spocitejte s kapacitou baterie 42/33*200=255 km. Porad to vychazi stejne a v clanku uvadenych 350km evidentne nesedi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

350 km NEDC evidentně sedí, jen těch 200 km nebyl NEDC, ale BMW uváděný typický minimální dojezd.
Takhle má vypadat kvalitní opravování chyb REDAKCE.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pocitate spravne. A Tesla je stejne nejlepsi. Jen nebude mit za chvili penazky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To uz mala v 2012, nie?

https://www.etrend.sk/firmy/tesla-ma-strach-o-zisk-chce-od-dodavatelov-spat-cast-vyplatenych-penazi.html?utm_source=hp-centrum&utm_medium=box-trend&utm_campaign=hp990

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ved v NDEC.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?