BMW i3 s dojezdem 350 km ještě před koncem roku?

Německý magazín BimmerToday informuje, že ještě do konce roku přijde BMW i3 a i3s s novou baterií a dojezdem až 350 km NEDC.

Momentálně se elektromobily BMW i3 prodávají s 33kWh (94 Ah) baterií a dojezdem kolem 200 km NEDC. Nová baterie by měla mít 120 Ah, tedy v jednoduchém přepočtu asi 42 kWh, a dojezd přes 350 km NEDC.

Nová verze elektromobilu BMW i3 s větší baterií by mohla jít na trh už začátkem roku 2019. Představena má ale být snad ještě do konce letošního roku.

BimmerToday.de uvažuje, že zpočátku bude větší baterie za příplatek a později se stane standardem, podobně jako to bylo s 33kWh baterií. BMW tím mimo jiné jasně sdělí světu, že s modelem BMW i3 je třeba dál počítat.

26 Comments on “BMW i3 s dojezdem 350 km ještě před koncem roku?”

    1. Je vidět, že v tom nemáš ani základní kvantum znalostí,
      Je vidět, že v tom nemáš ani základní kvantum znalostí, aby jsi se alespoň dokázal držet osvědčeného hesla „Vím, že nic nevím“.
      Když se tak odvážně pouštíš do rychlých výpočtů s úplným ignorováním napětí.

        1. Jo já se toho hesla často držím, protože mám extrémně
          Jo já se toho hesla často držím, protože mám extrémně široké pole znalostí o většině oborů.
          Ale někteří neználci jako vy dva o tom z filozofie nejspíš ani neslyšeli, a pak se tady tak ztrapňují neodbornou snahou opravovat REDAKCI.

          1. Tak zrovna v tomto případě redakce opravdu smíchala jablka
            Tak zrovna v tomto případě redakce opravdu smíchala jablka s hruškami alias NEDC vs BMW cyklus nazvaný „Dojezd v běžném provozu“

            Ale vadí mi, že když už někdo chybu/nesoulad objeví, že nevěnuje 5 vteřin vložením odkazu na oficiální Technické údaje BWM i3. a tím neuvede věc na pravou míru. Tzn. že NEDC dojezd i3 94Ah je 290-300km(dle výbavy) a tak předpokládaná hodnota přes 350km NEDC pro 120Ah verzi je naprosto v pořádku. Ta hodnota 200km v článku je dle BMW cyklu „Dojezd v běžném provozu“

        2. Treba u Tesly se s vetsi kapacitou napeti meni (vic modulu v
          Treba u Tesly se s vetsi kapacitou napeti meni (vic modulu v serii, prijemnym vedlejsim efektem je rychlejsi nabijeni), proc by to nemohlo byt i u BMW?
          EDIT: nekdo tu psal, ze v krabici misto je, takze klidne muzou zlepsit kapacitu timto zpusobem, ne lepsimi clanky.

          1. v krabici i3 další místo není a nikdy nebylo – ono by to
            v krabici i3 další místo není a nikdy nebylo – ono by to ani nedávalo ekonomicky/technologicky moc smysl. Odjakživa mělo i3 „unikátní“ (ne technologií, ale tím že je na trhu asi už jediná) zapojení baterie 96s1p, tedy žádné paralelní články.

Napsat komentář