Autosalon Ženeva 2018: Škoda Vision X je koncept hybridního crossoveru do města

redakce - 01 Únor 2018

S novou hybridní studií vozu Škoda Vision X nabízí česká automobilka výhled do dalšího rozvoje její modelové palety. Koncept městského crossoveru přenáší charakteristické prvky úspěšných SUV modelů do dalšího segmentu.Nová studie vozu značky ŠKODA s hybridním pohonem je dalším vývojem designového jazyka SUV modelů

Nová studie vozu značky ŠKODA s hybridním pohonem je dalším vývojem designového jazyka SUV modelů. Městský crossover bude jako třetí sériový SUV model dobývat nový segment. Rozšíření modelové nabídky v rychle rostoucím segmentu SUV je důležitým pilířem Strategie Škoda 2025.
foto: Škoda

Škoda Vision X bude mít světovou premiéru na ženevském autosalonu 2018. S kompaktními proporcemi se Škoda Vision X představuje jako ideální společník pro aktivní městský životní styl.

Exteriér se vyznačuje precizními liniemi a jasnými konturami povrchu, které podtrhují dynamický charakter studie vozu s hybridním pohonem, lakované v odstínu barvy FlexGreen.

Škoda Vision X

Škoda Vision X
foto: Škoda

Sportovní akcent vozu dodává střecha v kontrastním antracitovém odstínu. Mohutný vzhled vozu dodávají výrazné nárazníky, robustní prahy, velká panoramatická prosklená střecha a dvacetipalcová hliníková kola.

Inspirací pro ostřejší design bylo tradiční řemeslné umění českých sklářů. Zcela nový designový jazyk je patrný v interiéru vozu Škoda Vision X Opticky dominuje široká, ergonomicky konturovaná přístrojová deska s volně stojícím barevným displejem, jehož prostřednictvím lze rychle a intuitivně ovládat služby infotainmentu a konektivity.

Přístrojová deska konceptu Škoda Vision X

Přístrojová deska konceptu Škoda Vision X
foto: Škoda Auto

Osvětlené prvky z broušeného křišťálu v souhře s barevným displejem vytváří zajímavé světelné efekty. S vozem Škoda Vision X představuje česká automobilka svou vizi moderního městského crossoveru.

Díky rozšíření úspěšné rodiny kategorie SUV o třetí model chce značka Škoda oslovit a zaujmout novou cílovou skupinu. Rozšíření nabídky se zaměřením na silně rostoucí segment SUV je významným pilířem Strategie Škoda 2025.

Do roku 2025 bude Škoda Auto vedle vozů s čistě elektrickým pohonem mít v nabídce i plug-in-hybridy. Každý čtvrtý automobil značky Škoda, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Proč to má kapotu jak Poběda? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

pobeda má kapotu, blatníky a "masku" II generácie krásnu, zmenšenina mikrobus ševrolet. oboje sme mali (v rovnakom čase).
toto nakteslené je sprostosť, pozrite kolesá/rantle blatníkov ...

Obrázek uživatele Radovan

Protože je to Potěmkinova vesnice :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ahoj Zdenek kecalum bude 60 a vic tak jeste radi nsadnou a vysednou z SUV nezli se spoustet a vylezat ze sportaku

Mám rád a jsem příznivec pěkně posazeného auta, pro rodinu kombík. Dnes se mnoho lidí podělalo z SUV a podobných koz. Horší jízdní vlastnosti a aerodynamika, samozřejmě vyšší spotřeba. Takže kecy o ekologii a snižování emisí jsou fakt jen kecy. A to nemluvím o tom, jak jsme na silnici vůči sobě arogantní a neumíme ani zip. Kupujte si velký,těžký krávy, ale až se bude platit daň z hmotnosti aut, tak já se budu smát.Myslel jsem, že budou na silnici krásný aerodynamický káry a bohužel vidím vysoký a těžký krabice. Lidi jsou fakt bezohledný vůči přírodě. Pokud na mě chce někdo slovně útočit, tak ať jde někam.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na max 50 km/h po městě žádné aerodinamické auto nepotřebuješ.
Problém je jinde s takovou se Škoda začne brzy utápět v mozek zatemňujícím luxusu jako většina automobilek, už upřednostňuje i ty nesmyslný 20 palcový kola, co zvyšujou zbytečně spotřebu a jsou násobně dražší na údržbu.
Já vím, že střednědobě na tom Škoda nejspíš vydělá, pokud nebudou Fiat a Peugeot upadat tak rychle, že si díky tomu vyslouží obří EU dotace na restrukturalizaci.
Ovšem v Evropě by byl potřeba minimálně ještě jeden schopný pragmatický konkurent Dacie, a celých 20 let se myslelo, že tímhle směrem je nastavená Škoda, ale asi má příliš velký umělecký přetlak levných dizajnérů a marketérů.
Pravda je, že po internetu prodávat maximálně oholená koncernová auta z celého světa za nižší ceny by mohl, po přechodu na pro něho ideální virtuální značku, Seat.

souhlas

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já si s dovolením zaútočím. Každý ať si jezdí v čem chce, nechápu, co vám na tom vadí. SUV je v mnoha ohledech praktičtější, lépe se nastupuje a vystupuje, je lepší výhled a větší světlá výška se také může hodit. Já SUV nemám a neplánuji, ale zrovna tu světlou výšku bych občas bral, na dovolené jezdíme i do míst s horšími cestami a občas vezmu podvozkem o zem. A kdyby se platila daň z hmotnosti, tak to odnesou v první řadě elektrombily.

Mimochodem, já jsem zase totální odpůrce kombíku. Ošklivé auto, ve kterém 99% času úplně zbytečně vozíte několik kubíků vzduchu. Ale vymlouvat vám ho přece nebudu, jezděte si klidně bagrem, když vám bude vyhovovat...

"Ošklivé auto, ve kterém 99% času úplně zbytečně vozíte několik kubíků vzduchu."
Bodejť, té do nebe volajíci zhůvěřilost vozit v autě kubíky vzduchu. Taková zhovadilost by se měla okamžitě zakázat. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já právě narážím na tuhle potřebu někomu něco zakazovat. Ať si každý jezdí, čím chce... pokud to nevypouští tuny jedů a sazí, to bych zase zakázal já :D

Možná jsem slepý, ale o potřebě zakazovat tu mluvíš jenom ty, ale předpokládám že narážíš na typ a škodlivost pohonu a ne na typ auta. Jinak souhlas.

SUV má jen 2 výhody, lépe se nastupuje chromým, tlustým a líným a má o fous lepší prostupnost terénem. Zbytek jsou samý nevýhody.
Zoufalé argumenty jako krása nebo vožení vzduchu rovnou hážu přes palubu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Lépe se nastupuje taky starým a pak ještě středním co si v kancelářích poškodili páteř, čili polovina EU populace.
A v USA a Číně to díky tradičnímu používání sedanů, SUV také vyhráli nesrovnatelně lepším přístupem a využitím kufru.

Zvenku vobluda huvnitř žádnej kurf, tam není co využívat, to pak musíš mít protáhlou Eskaládu aby jsi měl kufr jako kombík a mohs tam mrsknout kolo bez rozložení nebo si tam zchrupnout, jinak mení šance. Ale ty protáhlý krávy už se tuplem nikam nevejdou a taky nebudou za pár šupů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

patria.cz/pda/News/Detail.aspx?nid=3717394

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tabulka o prodejich EV v USA za 2017

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pomerne prehledna tabulka o prodejich EV v USA za 2017...

Ty jsi ještě nikdy neviděl stránky insideev.com a neklikl sis na žutý čtvereček vpravo nahoře?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obdélník, ale najednou je vidět jak Tesla 3 (a to je jich totální nedostatek) ubírá třídě S a X zákazníky, místo růstu je pokles prodeje o 10% v těchto modelech, uvidíme v dalších měsích.

Z prvního měsíce dělat závěry je hodně předčasné.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Omlouvám se, že diskutuju mimo téma, ale nejde nesdílet informaci, že Elon prodal všech 20.000ks plamenometů Boring Company... neuvěřitelné ze všech směrů.

Nejsou to plamenomenty ale spíš jen hořáky. Díky bohu.
Plamenomet vypadá takhle
https://icdn9.digitaltrends.com/image/x15-flamethrower-11-970x647.jpg?ver=1
https://www.digitaltrends.com/cool-tech/xmatter-flamethrower-now-for-sale/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Bo černoši se nebojijó pistole ale ohňa

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Potřebuju vypálit na chalupě mraveniště.

Obrázek uživatele Radovan

Pokud opravdu, ta raději kolečka, rýč, lopatu, naložit a odvézt směr les nebo druhý konec velké zahrady, pokud se zabydleli u domu. Ovšem záleží na době pobytu, platí poměr, že to co vidíte nahoře, je 1/3 mraveniště, 2/3 mají Ferdové pod zemí. Pak tedy musí rýč alespoň 20 cm do země a odvézt jim i toto. Je dobré také zjistit, proč se nastěhovali u Vás zrovna tam. Protože konkurenční (větší, menší, lesní, černí, rezaví) se tam rádi nastěhují znovu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group