S novou hybridní studií vozu Škoda Vision X nabízí česká automobilka výhled do dalšího rozvoje její modelové palety. Koncept městského crossoveru přenáší charakteristické prvky úspěšných SUV modelů do dalšího segmentu.
foto: Škoda
Škoda Vision X bude mít světovou premiéru na ženevském autosalonu 2018. S kompaktními proporcemi se Škoda Vision X představuje jako ideální společník pro aktivní městský životní styl.
Exteriér se vyznačuje precizními liniemi a jasnými konturami povrchu, které podtrhují dynamický charakter studie vozu s hybridním pohonem, lakované v odstínu barvy FlexGreen.
Sportovní akcent vozu dodává střecha v kontrastním antracitovém odstínu. Mohutný vzhled vozu dodávají výrazné nárazníky, robustní prahy, velká panoramatická prosklená střecha a dvacetipalcová hliníková kola.
Inspirací pro ostřejší design bylo tradiční řemeslné umění českých sklářů. Zcela nový designový jazyk je patrný v interiéru vozu Škoda Vision X Opticky dominuje široká, ergonomicky konturovaná přístrojová deska s volně stojícím barevným displejem, jehož prostřednictvím lze rychle a intuitivně ovládat služby infotainmentu a konektivity.
foto: Škoda Auto
Osvětlené prvky z broušeného křišťálu v souhře s barevným displejem vytváří zajímavé světelné efekty. S vozem Škoda Vision X představuje česká automobilka svou vizi moderního městského crossoveru.
Díky rozšíření úspěšné rodiny kategorie SUV o třetí model chce značka Škoda oslovit a zaujmout novou cílovou skupinu. Rozšíření nabídky se zaměřením na silně rostoucí segment SUV je významným pilířem Strategie Škoda 2025.
Do roku 2025 bude Škoda Auto vedle vozů s čistě elektrickým pohonem mít v nabídce i plug-in-hybridy. Každý čtvrtý automobil značky Škoda, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil.
Proč to má kapotu jak Poběda? 😀
Proč to má kapotu jak Poběda? 😀
Protože je to Potěmkinova vesnice 🙂
Protože je to Potěmkinova vesnice 🙂
pobeda má kapotu, blatníky a „masku“ II generácie krásnu,
pobeda má kapotu, blatníky a „masku“ II generácie krásnu, zmenšenina mikrobus ševrolet. oboje sme mali (v rovnakom čase).
toto nakteslené je sprostosť, pozrite kolesá/rantle blatníkov …
Ahoj Zdenek kecalum bude 60 a vic tak jeste radi nsadnou a
Ahoj Zdenek kecalum bude 60 a vic tak jeste radi nsadnou a vysednou z SUV nezli se spoustet a vylezat ze sportaku
Mám rád a jsem příznivec pěkně posazeného auta, pro
Mám rád a jsem příznivec pěkně posazeného auta, pro rodinu kombík. Dnes se mnoho lidí podělalo z SUV a podobných koz. Horší jízdní vlastnosti a aerodynamika, samozřejmě vyšší spotřeba. Takže kecy o ekologii a snižování emisí jsou fakt jen kecy. A to nemluvím o tom, jak jsme na silnici vůči sobě arogantní a neumíme ani zip. Kupujte si velký,těžký krávy, ale až se bude platit daň z hmotnosti aut, tak já se budu smát.Myslel jsem, že budou na silnici krásný aerodynamický káry a bohužel vidím vysoký a těžký krabice. Lidi jsou fakt bezohledný vůči přírodě. Pokud na mě chce někdo slovně útočit, tak ať jde někam.
Já si s dovolením zaútočím. Každý ať si jezdí v čem
Já si s dovolením zaútočím. Každý ať si jezdí v čem chce, nechápu, co vám na tom vadí. SUV je v mnoha ohledech praktičtější, lépe se nastupuje a vystupuje, je lepší výhled a větší světlá výška se také může hodit. Já SUV nemám a neplánuji, ale zrovna tu světlou výšku bych občas bral, na dovolené jezdíme i do míst s horšími cestami a občas vezmu podvozkem o zem. A kdyby se platila daň z hmotnosti, tak to odnesou v první řadě elektrombily.
Mimochodem, já jsem zase totální odpůrce kombíku. Ošklivé auto, ve kterém 99% času úplně zbytečně vozíte několik kubíků vzduchu. Ale vymlouvat vám ho přece nebudu, jezděte si klidně bagrem, když vám bude vyhovovat…
„Ošklivé auto, ve kterém 99% času úplně zbytečně
„Ošklivé auto, ve kterém 99% času úplně zbytečně vozíte několik kubíků vzduchu.“
Bodejť, té do nebe volajíci zhůvěřilost vozit v autě kubíky vzduchu. Taková zhovadilost by se měla okamžitě zakázat. :)))
Já právě narážím na tuhle potřebu někomu něco
Já právě narážím na tuhle potřebu někomu něco zakazovat. Ať si každý jezdí, čím chce… pokud to nevypouští tuny jedů a sazí, to bych zase zakázal já 😀
Možná jsem slepý, ale o potřebě zakazovat tu mluvíš
Možná jsem slepý, ale o potřebě zakazovat tu mluvíš jenom ty, ale předpokládám že narážíš na typ a škodlivost pohonu a ne na typ auta. Jinak souhlas.
SUV má jen 2 výhody, lépe se nastupuje chromým, tlustým a líným a má o fous lepší prostupnost terénem. Zbytek jsou samý nevýhody.
Zoufalé argumenty jako krása nebo vožení vzduchu rovnou hážu přes palubu.
Lépe se nastupuje taky starým a pak ještě středním co si
Lépe se nastupuje taky starým a pak ještě středním co si v kancelářích poškodili páteř, čili polovina EU populace.
A v USA a Číně to díky tradičnímu používání sedanů, SUV také vyhráli nesrovnatelně lepším přístupem a využitím kufru.
Zvenku vobluda huvnitř žádnej kurf, tam není co
Zvenku vobluda huvnitř žádnej kurf, tam není co využívat, to pak musíš mít protáhlou Eskaládu aby jsi měl kufr jako kombík a mohs tam mrsknout kolo bez rozložení nebo si tam zchrupnout, jinak mení šance. Ale ty protáhlý krávy už se tuplem nikam nevejdou a taky nebudou za pár šupů.
Na max 50 km/h po městě žádné aerodinamické auto
Na max 50 km/h po městě žádné aerodinamické auto nepotřebuješ.
Problém je jinde s takovou se Škoda začne brzy utápět v mozek zatemňujícím luxusu jako většina automobilek, už upřednostňuje i ty nesmyslný 20 palcový kola, co zvyšujou zbytečně spotřebu a jsou násobně dražší na údržbu.
Já vím, že střednědobě na tom Škoda nejspíš vydělá, pokud nebudou Fiat a Peugeot upadat tak rychle, že si díky tomu vyslouží obří EU dotace na restrukturalizaci.
Ovšem v Evropě by byl potřeba minimálně ještě jeden schopný pragmatický konkurent Dacie, a celých 20 let se myslelo, že tímhle směrem je nastavená Škoda, ale asi má příliš velký umělecký přetlak levných dizajnérů a marketérů.
Pravda je, že po internetu prodávat maximálně oholená koncernová auta z celého světa za nižší ceny by mohl, po přechodu na pro něho ideální virtuální značku, Seat.
souhlas
souhlas
patria.cz/pda/News/Detail.aspx?nid=3717394
patria.cz/pda/News/Detail.aspx?nid=3717394
Pomerne prehledna tabulka o prodejich EV v USA za 2017…
Pomerne prehledna tabulka o prodejich EV v USA za 2017…
Ty jsi ještě nikdy neviděl stránky insideev.com a neklikl
Ty jsi ještě nikdy neviděl stránky insideev.com a neklikl sis na žutý čtvereček vpravo nahoře?
Obdélník, ale najednou je vidět jak Tesla 3 (a to je jich
Obdélník, ale najednou je vidět jak Tesla 3 (a to je jich totální nedostatek) ubírá třídě S a X zákazníky, místo růstu je pokles prodeje o 10% v těchto modelech, uvidíme v dalších měsích.
Z prvního měsíce dělat závěry je hodně předčasné.
Z prvního měsíce dělat závěry je hodně předčasné.
Tabulka o prodejich EV v USA za 2017
Tabulka o prodejich EV v USA za 2017
Omlouvám se, že diskutuju mimo téma, ale nejde nesdílet
Omlouvám se, že diskutuju mimo téma, ale nejde nesdílet informaci, že Elon prodal všech 20.000ks plamenometů Boring Company… neuvěřitelné ze všech směrů.
Potřebuju vypálit na chalupě mraveniště.
Potřebuju vypálit na chalupě mraveniště.
Pokud opravdu, ta raději kolečka, rýč, lopatu, naložit a
Pokud opravdu, ta raději kolečka, rýč, lopatu, naložit a odvézt směr les nebo druhý konec velké zahrady, pokud se zabydleli u domu. Ovšem záleží na době pobytu, platí poměr, že to co vidíte nahoře, je 1/3 mraveniště, 2/3 mají Ferdové pod zemí. Pak tedy musí rýč alespoň 20 cm do země a odvézt jim i toto. Je dobré také zjistit, proč se nastěhovali u Vás zrovna tam. Protože konkurenční (větší, menší, lesní, černí, rezaví) se tam rádi nastěhují znovu.
Bo černoši se nebojijó pistole ale ohňa
Bo černoši se nebojijó pistole ale ohňa
Nejsou to plamenomenty ale spíš jen hořáky. Díky
Nejsou to plamenomenty ale spíš jen hořáky. Díky bohu.
Plamenomet vypadá takhle
https://icdn9.digitaltrends.com/image/x15-flamethrower-11-970×647.jpg?ver=1
https://www.digitaltrends.com/cool-tech/xmatter-flamethrower-now-for-sale/