Autosalon Ženeva 2018: nové Mitsubishi Outlander PHEV s větší baterií

redakce - 21 Únor 2018

Mitsubishi představí na 88. ročníku mezinárodního ženevského autosalonu hned dvě premiéry. Kromě konceptu e-Evolution Concept to bude především nový Outlander PHEV, který bude počátkem letošního podzimu uveden na evropské trhy.Na vnějším designu vozu se odrazila řada jemných vylepšení, jako např. nové LED světlomety, obdélníkové rámečky předních mlhových světel

Na vnějším designu Mitsubishi Outlander PHEV se odrazila řada jemných vylepšení, jako např. nové LED světlomety, obdélníkové rámečky předních mlhových světel, propracovanější maska chladiče s vizuální identitou dynamického štítu (DYNAMIC SHIELD) nebo spodní ochranný kryt vozu. K markantnějšímu a kultivovanějšímu vzhledu vozu přispěl větší zadní spoiler nebo propracovanější provedení nových vícepaprskových 18" kol z lehkých slitin ve dvoubarevném lakování.
foto: Mitsubishi

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nový Outlander PHEV i Mitsubishi e-Evolution Concept zhmotňují nejmodernější technologie a expresivní design MMC, který bude modely této značky doprovázet i v příštích letech. Oba vozy zároveň vyjadřují – každý svým specifickým způsobem – produktovou strategii MMC (Mitsubishi Motors Corporation) v rámci ambicí značky: promyšlenou směs zkušeností s vozy SUV a technologií elektromobility, zde okořeněnou nejmodernějšími technologiemi systémové integrace v zájmu progresivního požitku z jízdy.

V roce 2013 uvedla značka Mitsubishi své plug-in hybridní SUV s dvojicí elektromotorů a pohonem všech kol: model Outlander PHEV definoval celý segment, čerpajíce přitom z 80 let zkušeností s pohonem 4x4, 50 let výzkumu a vývoje na poli elektromobility, resp. 30 let technologií pohonu všech kol na rallyových soutěžích. Mitsubishi tak dokázalo předběhnout jiné světové automobilky.

Outlander PHEV se těší z pozitivní odezvy zákazníků a díky nepřetržitému zdokonalování se postupně přetavil z modelu pro první technologické nadšence do jednoho z klíčových modelů značky. Outlander PHEV byl v letech 2015, 2016 a 2017 nejprodávanějším evropským plug-in hybridem.

Doposud se v Evropě prodalo přes 100 000 těchto vozů. S celkovými celosvětovými prodeji přes 140 000 vozů se Outlander PHEV řadí mezi nejprodávanější plug-in hybridní SUV v rámci celého světa.

Outlander PHEV spojuje ty nejlepší technologie Mitsubishi a je bezpochyby vlajkovou lodí automobilky. Technologie pohonu PHEV používaná tímto modelem přinesla významný průlom v dojezdové vzdálenosti, která je i dnes slabým místem kategorie elektromobilů.

Outlander PHEV současně vyřešil složitou otázku emisí a hlučnosti, která je problematickým místem všech naftových vozů. Outlander PHEV je tak odpovědí pro ty zákazníky, kteří volají po delším dojezdu elektromobilů a na svých výletech chtějí zažít i jiná dobrodružství, než je hledání nejbližší dobíjecí stanice.

Nový Outlander PHEV MY19 využívá systém nové generace, který je ve světě elektromobilů i SUV průkopnický. Nejnovější varianta odhalená v Ženevě, nyní s ještě výraznějšími rysy SUV a elektromobilu, opět posune hranice o něco dále – například zcela přepracovaným hnacím ústrojím, ještě větší dynamikou, kultivovanějším interiérem a funkčním designem.

Systém PHEV: PHEV 2.0

• Dříve používaný benzinový dvoulitr na bázi klasického Ottova cyklu nahradil benzínový motor 2,4 litru pracující s Atkinsonovým cyklem. Nová jednotka tak přináší vyšší točivý moment, hladší chod a celkově vyšší účinnost.
• Výkon generátoru energie vzrostl o 10 %
• Výkon zadního elektromotoru se zvýšil o 10 %
• Kapacita baterie soustavy pohonu vzrostla o 15 %
• Výkon baterie pohonu narostl o 10 %

Systém pohonu všech kol 4WD: Více režimů

K režimům NORMAL a 4WD LOCK předchozích modelů byly doplněny dva nové jízdní režimy. V režimu SPORT má řidič vyšší míru kontroly ve prospěch většího potěšení z jízdy na cestách plných zatáček. Režim SNOW zprostředkuje více jistoty na zasněžených a kluzkých površích.

Hlavní technická specifikace:

D x Š x V (mm): 4695 x 1800 x 1710
Rozvor náprav (mm): 2670
Rozchod kol vpředu/vzadu (mm): 1540 / 1540
Pohonná jednotka: Benzínový čtyřválec s Atkinsonovým cyklem, 2,4 litru
DOHC 16v, systém časování MIVEC
Elektromotory: Vpředu 1x, vzadu 1x
Akumulátor systému pohonu: Lithium-iontový
Kapacita akumulátoru: (kWh) 13,8

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, jo. Pekné, ale to mi pridu len take technicke upravy, ako ked si rozkysnuta buchta da uzsiu podprdu a mysli ze sa o nu vsetci chlapi pobiju, lebo uz nema kozy na pupku ale o 5 cm vyssie. :-)

2.4 motor s Atkinsonovym cyklom je o nieco uspornejsi, to je pravda, ale je konstrukcne narocnejsi a aj o nieco tazsi. Jedine co ziskaju je vasci vykon, cize to uz nebudu musiet tocit na plne gule, ked budu pohanat moror s vyssim vykonom o 10%.
Zvysenie vykonu generatora je logicky krok, kedze zvysili vyykon motora. Bez vacsieho generatora by im to po vybiti baterie bolo na 2 veci, a este by im to aj zlobu robilo lebo by pretazovali generator.
Vykon baterie zvyseny o 10% je pri zvysenej hmotnosti nato aby im neklesol dojazd cisto na bateriu, co by bol pekny trapas.

Tento koncept ako ma tento Outlander sa mi velice paci. Ale ako dalsi krok by som tam ocakaval HCCI motor, alebo nieco revolucnejsie. Tento pokrok je na urovni EU automobiliek, kde za najvacsi pokrok pokladaju, ze do motora k jednemu turbu dali dajsie ale z vacsim priemerom ...

Jedine kde vidim prinos tohto riesenia je nizsia hlucnost auta a nizsia spotreba na dialnici (paradoxne pri vacson objeme motora).

Obrázek uživatele M.Krupka

Teď je jen otázka, jaká je spotřeba při dálniční rychlosti. Pokud je to pod 5l/100km tak bych to považoval za úspěch.

OT:Porsche prestal montovat dieslove motory. Zakaznici uz nemaji zajem a prodej byl prozatim ukoncen.

Do čeho, do všeho? To už ani ne do jejich SUV almar?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Cayenne diesel je uz od 2017 minulost. Ted prisly na radu Panamera a Macan. 911 a Boxster v dieselu nikdy nebyly.

Ještě v prosinci psali že dehet pro Cayene dorazí letos, ale ouha zařízli ho
https://autobible.euro.cz/nove-porsche-cayenne-jezdi-vyborne-diesel-dorazi-pristi-rok-prijde-i-turbo-e-hybrid/

Tomu říkám pohřeb :D

Se těšim na ten kvikot dízl fandů, až jim řeknou že Golf 8 v dehtu nebude :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Vsichni breci, ze bez dehtaku nejde splnit limity CO2. A ejhle, Porsche to zrejme zvlada. Nutno rict, ze v Holandsku se prodava Panamera v 90% jako hybrid.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

auto.cz/atkinsonuv-cyklus-vitane-zpozdeni-86271

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter