Audi je exkluzivním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Bayern. V příštím desetiletí bude hrát hlavní roli strategická spolupráce v oblastech inovativního marketingu a elektrifikace.
foto: Audi
Všichni licencovaní hráči držitele rekordního počtu mistrovských titulů obdrží v roce 2020 elektromobil Audi e-tron. Toto prémiové elektrické SUV bylo v uplynulých dnech vyhlášeno Ekologickým autem roku 2020 v České republice. V průběhu letošního prvního pololetí bude na český trh uvedeno také v další karosářské verzi jako Audi e-tron Sportback.
Značka se čtyřmi kruhy stojí po boku nejúspěšnějšího německého fotbalového klubu od roku 2002 a od roku 2011 je Audi navíc podílníkem ve společnosti FC Bayern München AG. V rámci spolupráce jsou pořádány společné akce a iniciativy. Audi Cup, organizovaný v roce 2019 pošesté v Allianz Areně, patří mezi nejprestižnější přípravné turnaje v Evropě.
„FC Bayern Mnichov se dokonale hodí k novému strategickému směřování značky Audi,“ říká Hildegard Wortmannová, členka představenstva společnosti AUDI AG, odpovědná za prodej a marketing. Obě silné značky jsou podle jejích slov na celém světě proslulé tím, že poskytují jedinečné zážitky.
„Chceme být blízko našim fanouškům i zákazníkům, současným i potenciálním. Jako exkluzivní automobilový partner klubu FC Bayern Mnichov máme možnost prezentovat nové koncepty mobility, elektromobilitu a konektivitu.“ Alexander Seitz, člen představenstva společnosti AUDI AG, odpovědný za oblasti financí, Číny a práva, k tomu dodává:
„Spolupráce se špičkovým mezinárodním klubem FC Bayern, který má 650 milionů fanoušků na celém světě, z toho 135 milionů fanoušků jen v Číně, otvírá nové možnosti společného vystupování na trhu.“
Pro celý vozový park, který FC Bayern obdrží od Audi, je po celou dobu trvání smlouvy dohodnuta maximální průměrná hodnota 95 gramů CO2 na kilometr. Ta představuje legislativní limit pro flotilové emise výrobců, platný od ledna 2020.
Minimálně polovina všech vozidel bude elektrifikována. Vedle Audi e-tron si své fanoušky mezi fotbalisty najde také nové, sportovně laděné Audi e-tron Sportback, které bude na český trh uvedeno v průběhu prvního pololetí letošního roku.
off
Tak a je to tady
2019 – Německo se stalo největší
off
Tak a je to tady
2019 – Německo se stalo největší trhem EV v Evropě
Výsledky prodejů za rok 2019
1. Tesla 10 711
2. Renault 9 431
3. BMW 9 127
4. VW 8 201
5. Smart 7 649
6. Hyundaj 5 052
7. Audi 3 579
8. Mercedes 696
? Mitsubishi 0
? Nissan ? – pokud někdo víte tak prosím doplňte
? Jaguar ?
? Kia ?
Koncernově nejvíc prodalo VW
Tesla meziroční nárůst 462,3 %
Celkem prodáno BEV 63 281 ks (víc než PHEV)
nárůst 75%
Podíl na trhu 1,8 % market share
10.711 Tesla
9.431 Renault
9.127 BMW
8.201 VW
………. kde
10.711 Tesla
9.431 Renault
9.127 BMW
8.201 VW
………. kde je zdroj?
Zkopíroval jsem tvůj příspěvek a google vyhodil
Zkopíroval jsem tvůj příspěvek a google vyhodil tohle:
https://evw-forum.de/index.php?thread/271-bev-zulassungsszahlen/&postID=88778
dík sakra to mě nenapadlo, ja kopiroval jen nadpis a
dík sakra to mě nenapadlo, ja kopiroval jen nadpis a vyplivlo mi to kulový a todle 🙂
https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4291320/nemecko-letos-nejvetsi-evropsky-trh-s-elektromobily.html
Neviem, či si dobre pamätám pan Švarc. Dávnejšie ste sem
Neviem, či si dobre pamätám pan Švarc. Dávnejšie ste sem dávali graf vývoja ceny za kWh (Wh) a hustoty energie v Li-Ion baterkách ?
Nenašli by ste to?
Ďakujem.
Myslíte
Myslíte toto?
https://about.bnef.com/blog/behind-scenes-take-lithium-ion-battery-prices/
Hustota energie to už nevím, záleží na každém jednotlivém výrobci tak něco co jsem posbíral:
https://pushevs.com/2018/02/04/catl-aims-reach-300wh-kg-2020/
https://pushevs.com/2018/08/14/catl-expects-to-introduce-ncm-811-battery-cells-next-year/
https://pushevs.com/2019/03/30/catl-achieves-304-wh-kg-in-new-battery-cells/
https://insideevs.com/news/323111/samsung-sdi-from-130-wh-kg-to-250-wh-kg-by-2019-and-300-wh-kg-in-2020/
Ten prvý odkaz stačí. Ďakujem.
Ten prvý odkaz stačí. Ďakujem.
TESLA ZUSAMMEN 10.711
RENAULT ZUSAMMEN 9.431
BMW
TESLA ZUSAMMEN 10.711
RENAULT ZUSAMMEN 9.431
BMW ZUSAMMEN 9.127
VW ZUSAMMEN 8.201
SMART ZUSAMMEN 7.649
HYUNDAI ZUSAMMEN 5.052
AUDI ZUSAMMEN 3.579
NISSAN ZUSAMMEN 3.237
KIA ZUSAMMEN 2.042
JAGUAR ZUSAMMEN 954
MERCEDES ZUSAMMEN 696
PORSCHE ZUSAMMEN 672
MINI ZUSAMMEN 496
PEUGEOT ZUSAMMEN 174
CITROEN ZUSAMMEN 153
OPEL ZUSAMMEN 123
DS ZUSAMMEN 12
HONDA ZUSAMMEN 4
SUZUKI ZUSAMMEN 4
SSANGYONG ZUSAMMEN 3
SEAT ZUSAMMEN 1
SKODA ZUSAMMEN 1
šáde na chvostu výzkumu a vývoje, no je vidět že germán
šáde na chvostu výzkumu a vývoje, no je vidět že germán spolkovou čezkou zemi bere naprosto vážně ;))))
Na konci roku 2019 bylo v Německu registrováno celkem
Na konci roku 2019 bylo v Německu registrováno celkem 306.231 elektro včetně hybridních plug-in
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/kaufen/neue-elektroautos/
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_Germany_2010_2014.png
2019 = 106.000
2018 = 67.000
2017 = 55.000
2016 = 25.000
https://kcc-hho.webnode.cz/
já fgermányji furt žádný zázrak nevidím
Tak a je to tady VW došlo že jim teče do bot. Varujem tu
Tak a je to tady VW došlo že jim teče do bot. Varujem tu Volkswagen už dlouhá léta že skončej jako Nokie, teď už jim to docvaklo a začíná to říkat i sám jejich šéf Herbert Diess. Pokud teď nehnou prdelí tak jsou v hajzlu.
VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-strategy-diess/vw-ceo-says-carmaker-faces-same-fate-as-nokia-without-urgent-reforms-idUSKBN1ZF1OB
Evidentně ta transformace nejde dost rychle a všechny projevené nedostatky z výroby a z konstrukce EV které se kupí jeden za druhým počínaje Audi e-tronem, Porsche Tukanem, VW iD3 začínaj obnažovat zaostalost a težkopádnost dinosaura. Jedině e-Up/Citigo e snad belží ok.
běž už si konečně lehnout, už jsi dost unavenej 😀
běž už si konečně lehnout, už jsi dost unavenej 😀 papouškuješ tu pořád to stejné dokola už je to fakt trapný, nejsi také jeden z těch co předpovídají každý rok konec světa? 😀
Hele všechno jsou to jen výkřiky a politický kecy. e-tron i porsche se normálně prodávají a jsou to skvělá auta, ty jezdíš nějakou plechovkou a víš leda tak hovno
Ty auta mají možná o trochu větší spotřebu, ale to je tak asi všechno, neslyšel jsemm že by někde tohle auto shořelo, že by po dvou měsících rezlo atd.
u asi posledních tří generací golfa kolovalo také vždy plno bludů jak jsou na nic, jaké má vw problémy i konkurenci, že už to dávno není co to bývalo a nakonec je konkurence zase jen komparz a golf je o level výš
a ted se trochu zamysli jo, kdo by měl VW nahradit? Kromě Tesly jsou to všechno jen srači co dělají pád desítek tisíc kusů ročně, navíc v drtivé většině jen předělávky spalováků. Tesla zase neumí udělat auto kvalitně a levně
Bež se vykecat na hajzl. Tvoje srachky si ty tvoje výkřiky
Bež se vykecat na hajzl. Tvoje srachky si ty tvoje výkřiky rády vyslechnou. A radši to udělej hned než ti prdne žilka. Pozdravuj ve Vlkohradu. 😀
Nechápu proč se pořád hádáte jaký EV auto je lepší,
Nechápu proč se pořád hádáte jaký EV auto je lepší, horší…
Ty lidi co ty auta kupují mají vlastní mozek…
Takže maximálně za rok se můžeme těšit na žebříček prodejnosti…
A pravda za rok 2020 se ukáže… Prodej golfů, Tesel, idček atd
Což je asi jediný měřítko oblíbenosti, úspěšnosti…
Těma hádkama akorát Hybrid plníte zlobou…
A budete z toho i nemocní..
A ta žilka může rupnout klidně i Kukovi…
A kdo pak bude dělat ty skvělý anotace?
Franta Koudelka to pak sám všechno nezvládne…
Přesně tak. Ať si za svoje prachy koupí každej, co
Přesně tak. Ať si za svoje prachy koupí každej, co chce.
A chce to klídek, ani Koudelku to tady samotnýho nebude bavit 🙂
Děkuji za odkaz. Nechal jsem u nás hodit do čj:
Děkuji za odkaz. Nechal jsem u nás hodit do čj:
https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4318351/volkswagen-nechce-byt-druhou-nokii-musi-se-reformovat.html
nech sa páčí 😀
nech sa páčí 😀
Nejspíš to nikdo nechce, tak to rozdávají zadarmo. Jsem
Nejspíš to nikdo nechce, tak to rozdávají zadarmo. Jsem zvědav, kolik z těch hráčů s tím bude dobrovolně jezdit.
Já četl jinde něco jiného.
Vloni si fotbalisti mohli
Já četl jinde něco jiného.
Vloni si fotbalisti mohli poručit jakékoli auto z nabídky Audi. Málokdo s tím ale opravdu jezdil a dělal reklamu, tak si řekli dost a dali jim e-trony. Tak teď už s tím nepojede nikdo!
Upřímně, mít ty prachy fotbalistů, taky by se mi moc
Upřímně, mít ty prachy fotbalistů, taky by se mi moc audinou jezdit nechtělo 😀
Rusky hokejiste drive dostavali Volhu. Kdyz vyhrali, tak auto.
Rusky hokejiste drive dostavali Volhu. Kdyz vyhrali, tak auto. Kdyz prohrali, tak preplavat.
OFF:Chudaci Bolivijci chteli kvuli plytvani s vodou zarazit
OFF:Chudaci Bolivijci chteli kvuli plytvani s vodou zarazit tezbu lithia. A kdyz se jim to podarilo vysachovat zahranicni firmu, bude bolivijska firma s tezbou pokracovat. Hezky obrazek toho, jak si bolivijsky Babis zajistil verejnou podporu a v tichosti si prihral miliardy.
Jak muze byt vyhlaseno ekologickym autem roku BEV, ktere ma
Jak muze byt vyhlaseno ekologickym autem roku BEV, ktere ma nejvetsi spotrebu ze vsech konkurentu a dokonce u nas i vetsi emise (CO2) jak usporna spalovaci auta? Toto mel, dle meho nazoru, vyhrat Ioniq.
PS: Nemate nekdo znameho v Bayernu, ze by me na par dni zamestnal jako hrace za demizon slivovice? 🙂
Tiež som sa nad tým zamyslel a zistil som, že je to
Tiež som sa nad tým zamyslel a zistil som, že je to pravda.
Totiž tých aut predali tak málo, že celková uhlíková stopa je zanedbateľná aj v porovnaní s ioniqom.
Co jsem koukal na prodeje v Evropě, tak za 01-11/2019:
e-Tron
Co jsem koukal na prodeje v Evropě, tak za 01-11/2019:
e-Tron – 14289 ks
Ioniq – 9002 ks
Tak jestli se e-Tron prodává málo, tak jak teda nazvat prodeje Ioniqu? Lépe než Ioniq se prodává i ten vysmívaný eGolf (25551) nebo i3 (29906), což jsou dražší auta.
Jen kvuli eTronu byste vyhodil demizon penicilinu? A jeste
Jen kvuli eTronu byste vyhodil demizon penicilinu? A jeste zamoril cely svet emisemi CO2. To prece nejde, ne?
Jelikoz mam cca 30 stromu, tak to pro me neni zase takova
Jelikoz mam cca 30 stromu, tak to pro me neni zase takova ztrata. 🙂 Kdyz bych dostal e-trona zdarma, tak bych bud poridil FVE, nebo ho strelil a za ty penize poridil uspornejsi BEV jako prvni auto do rodiny 🙂
Jo, to by slo.
Jo, to by slo.
stezi muze vyhrat dany rocnik auto, ktere v danem rocniku neni
stezi muze vyhrat dany rocnik auto, ktere v danem rocniku neni novym autem na trhu
Kdy tedy byl / bude uveden Hundai Ioniq s 38 kWh baterii? Nebo
Kdy tedy byl / bude uveden Hundai Ioniq s 38 kWh baterii? Nebo facelifty nemohou byt zarzeny do teto ankety?
az bude uveden, tak bude moznost ho do ankety zaradit pro dany
az bude uveden, tak bude moznost ho do ankety zaradit pro dany rok kdy bude uveden na trh, ale to jestli bude do ankety zarazen neurcuje nikdo jiny nez sama automobilka, tedy pokud bude Hyundai chtit, bude muset dany model do daneho rocniku nechat zaradit
tazke tim ze byl uveden dany model vesmes pozde, muze se zucastnit asi az rocniku 2021, tedy pokud ho Hyundai nominuje
Milé Audi, tahle reklama už moc nefunguje. Příště zkuste
Milé Audi, tahle reklama už moc nefunguje. Příště zkuste třeba odolnost oken. 🙂
Vite co znamenaji ty krouzky na masce AUDI?
No prece zelizka
Vite co znamenaji ty krouzky na masce AUDI?
No prece zelizka pro ucastniky Dieselgate :-))
Tak to je jich málo. Ale vlastně zas na každým autě. Mno,
Tak to je jich málo. Ale vlastně zas na každým autě. Mno, snad to bude stačit. 🙂