Audi rozdá hráčům FC Bayern elektromobily e-tron

Audi je exkluzivním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Bayern. V příštím desetiletí bude hrát hlavní roli strategická spolupráce v oblastech inovativního marketingu a elektrifikace.

Audi a FC Bayern Mnichov kráčí do budoucnosti společně. Obě prémiové značky tvoří od roku 2002 silný tým a nyní své partnerství prodloužily až do roku 2029 a rozšířily jeho záběr.
foto: Audi

Všichni licencovaní hráči držitele rekordního počtu mistrovských titulů obdrží v roce 2020 elektromobil Audi e-tron. Toto prémiové elektrické SUV bylo v uplynulých dnech vyhlášeno Ekologickým autem roku 2020 v České republice. V průběhu letošního prvního pololetí bude na český trh uvedeno také v další karosářské verzi jako Audi e-tron Sportback.

Značka se čtyřmi kruhy stojí po boku nejúspěšnějšího německého fotbalového klubu od roku 2002 a od roku 2011 je Audi navíc podílníkem ve společnosti FC Bayern München AG. V rámci spolupráce jsou pořádány společné akce a iniciativy. Audi Cup, organizovaný v roce 2019 pošesté v Allianz Areně, patří mezi nejprestižnější přípravné turnaje v Evropě.

„FC Bayern Mnichov se dokonale hodí k novému strategickému směřování značky Audi,“ říká Hildegard Wortmannová, členka představenstva společnosti AUDI AG, odpovědná za prodej a marketing. Obě silné značky jsou podle jejích slov na celém světě proslulé tím, že poskytují jedinečné zážitky.

„Chceme být blízko našim fanouškům i zákazníkům, současným i potenciálním. Jako exkluzivní automobilový partner klubu FC Bayern Mnichov máme možnost prezentovat nové koncepty mobility, elektromobilitu a konektivitu.“ Alexander Seitz, člen představenstva společnosti AUDI AG, odpovědný za oblasti financí, Číny a práva, k tomu dodává:

„Spolupráce se špičkovým mezinárodním klubem FC Bayern, který má 650 milionů fanoušků na celém světě, z toho 135 milionů fanoušků jen v Číně, otvírá nové možnosti společného vystupování na trhu.“

Pro celý vozový park, který FC Bayern obdrží od Audi, je po celou dobu trvání smlouvy dohodnuta maximální průměrná hodnota 95 gramů CO2 na kilometr. Ta představuje legislativní limit pro flotilové emise výrobců, platný od ledna 2020.

Minimálně polovina všech vozidel bude elektrifikována. Vedle Audi e-tron si své fanoušky mezi fotbalisty najde také nové, sportovně laděné Audi e-tron Sportback, které bude na český trh uvedeno v průběhu prvního pololetí letošního roku.

tisková zpráva

34 Comments on “Audi rozdá hráčům FC Bayern elektromobily e-tron”

  1. off
    Tak a je to tady
    2019 – Německo se stalo největší

    off

    Tak a je to tady
    2019 – Německo se stalo největší trhem EV v Evropě

    Výsledky prodejů za rok 2019

    1. Tesla 10 711
    2. Renault 9 431
    3. BMW 9 127
    4. VW 8 201
    5. Smart 7 649
    6. Hyundaj 5 052
    7. Audi 3 579
    8. Mercedes 696
    ? Mitsubishi 0
    ? Nissan ? – pokud někdo víte tak prosím doplňte
    ? Jaguar ?
    ? Kia ?

    Koncernově nejvíc prodalo VW

    Tesla meziroční nárůst 462,3 %

    Celkem prodáno BEV 63 281 ks (víc než PHEV)
    nárůst 75%
    Podíl na trhu 1,8 % market share

    1. TESLA ZUSAMMEN 10.711
      RENAULT ZUSAMMEN 9.431
      BMW

      TESLA ZUSAMMEN 10.711
      RENAULT ZUSAMMEN 9.431
      BMW ZUSAMMEN 9.127
      VW ZUSAMMEN 8.201
      SMART ZUSAMMEN 7.649
      HYUNDAI ZUSAMMEN 5.052
      AUDI ZUSAMMEN 3.579
      NISSAN ZUSAMMEN 3.237
      KIA ZUSAMMEN 2.042
      JAGUAR ZUSAMMEN 954
      MERCEDES ZUSAMMEN 696
      PORSCHE ZUSAMMEN 672
      MINI ZUSAMMEN 496
      PEUGEOT ZUSAMMEN 174
      CITROEN ZUSAMMEN 153
      OPEL ZUSAMMEN 123
      DS ZUSAMMEN 12
      HONDA ZUSAMMEN 4
      SUZUKI ZUSAMMEN 4
      SSANGYONG ZUSAMMEN 3
      SEAT ZUSAMMEN 1
      SKODA ZUSAMMEN 1

    2. Na konci roku 2019 bylo v Německu registrováno celkem
      Na konci roku 2019 bylo v Německu registrováno celkem 306.231 elektro včetně hybridních plug-in

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/kaufen/neue-elektroautos/

      https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_Germany_2010_2014.png

      2019 = 106.000
      2018 = 67.000
      2017 = 55.000
      2016 = 25.000

      https://kcc-hho.webnode.cz/

      já fgermányji furt žádný zázrak nevidím

  2. Tak a je to tady VW došlo že jim teče do bot. Varujem tu
    Tak a je to tady VW došlo že jim teče do bot. Varujem tu Volkswagen už dlouhá léta že skončej jako Nokie, teď už jim to docvaklo a začíná to říkat i sám jejich šéf Herbert Diess. Pokud teď nehnou prdelí tak jsou v hajzlu.

    VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms
    https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-strategy-diess/vw-ceo-says-carmaker-faces-same-fate-as-nokia-without-urgent-reforms-idUSKBN1ZF1OB

    Evidentně ta transformace nejde dost rychle a všechny projevené nedostatky z výroby a z konstrukce EV které se kupí jeden za druhým počínaje Audi e-tronem, Porsche Tukanem, VW iD3 začínaj obnažovat zaostalost a težkopádnost dinosaura. Jedině e-Up/Citigo e snad belží ok.

    1. běž už si konečně lehnout, už jsi dost unavenej 😀
      běž už si konečně lehnout, už jsi dost unavenej 😀 papouškuješ tu pořád to stejné dokola už je to fakt trapný, nejsi také jeden z těch co předpovídají každý rok konec světa? 😀

      Hele všechno jsou to jen výkřiky a politický kecy. e-tron i porsche se normálně prodávají a jsou to skvělá auta, ty jezdíš nějakou plechovkou a víš leda tak hovno

      Ty auta mají možná o trochu větší spotřebu, ale to je tak asi všechno, neslyšel jsemm že by někde tohle auto shořelo, že by po dvou měsících rezlo atd.

      u asi posledních tří generací golfa kolovalo také vždy plno bludů jak jsou na nic, jaké má vw problémy i konkurenci, že už to dávno není co to bývalo a nakonec je konkurence zase jen komparz a golf je o level výš

      a ted se trochu zamysli jo, kdo by měl VW nahradit? Kromě Tesly jsou to všechno jen srači co dělají pád desítek tisíc kusů ročně, navíc v drtivé většině jen předělávky spalováků. Tesla zase neumí udělat auto kvalitně a levně

      1. Nechápu proč se pořád hádáte jaký EV auto je lepší,
        Nechápu proč se pořád hádáte jaký EV auto je lepší, horší…
        Ty lidi co ty auta kupují mají vlastní mozek…
        Takže maximálně za rok se můžeme těšit na žebříček prodejnosti…
        A pravda za rok 2020 se ukáže… Prodej golfů, Tesel, idček atd
        Což je asi jediný měřítko oblíbenosti, úspěšnosti…
        Těma hádkama akorát Hybrid plníte zlobou…
        A budete z toho i nemocní..
        A ta žilka může rupnout klidně i Kukovi…
        A kdo pak bude dělat ty skvělý anotace?
        Franta Koudelka to pak sám všechno nezvládne…

  3. OFF:Chudaci Bolivijci chteli kvuli plytvani s vodou zarazit
    OFF:Chudaci Bolivijci chteli kvuli plytvani s vodou zarazit tezbu lithia. A kdyz se jim to podarilo vysachovat zahranicni firmu, bude bolivijska firma s tezbou pokracovat. Hezky obrazek toho, jak si bolivijsky Babis zajistil verejnou podporu a v tichosti si prihral miliardy.

  4. Jak muze byt vyhlaseno ekologickym autem roku BEV, ktere ma
    Jak muze byt vyhlaseno ekologickym autem roku BEV, ktere ma nejvetsi spotrebu ze vsech konkurentu a dokonce u nas i vetsi emise (CO2) jak usporna spalovaci auta? Toto mel, dle meho nazoru, vyhrat Ioniq.

    PS: Nemate nekdo znameho v Bayernu, ze by me na par dni zamestnal jako hrace za demizon slivovice? 🙂

      1. Co jsem koukal na prodeje v Evropě, tak za 01-11/2019:
        e-Tron

        Co jsem koukal na prodeje v Evropě, tak za 01-11/2019:
        e-Tron – 14289 ks
        Ioniq – 9002 ks

        Tak jestli se e-Tron prodává málo, tak jak teda nazvat prodeje Ioniqu? Lépe než Ioniq se prodává i ten vysmívaný eGolf (25551) nebo i3 (29906), což jsou dražší auta.

        1. az bude uveden, tak bude moznost ho do ankety zaradit pro dany
          az bude uveden, tak bude moznost ho do ankety zaradit pro dany rok kdy bude uveden na trh, ale to jestli bude do ankety zarazen neurcuje nikdo jiny nez sama automobilka, tedy pokud bude Hyundai chtit, bude muset dany model do daneho rocniku nechat zaradit

          tazke tim ze byl uveden dany model vesmes pozde, muze se zucastnit asi az rocniku 2021, tedy pokud ho Hyundai nominuje

Napsat komentář