Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou oblíbenou kratochvílí cyklonadšenců a kutilů. Pro běžné uživatele je určen go-e ONwheel. Skvělé zařízení, které z běžného kola udělá elektrokolo za pár vteřin.
foto: go-e
Nejrůznějších sad s jejichž pomocí lze běžné jízdní kolo přestavět na eletrokolo se u nás prodává celá řada. Často jde ale o složité stavebnice, které navíc nejsou vůbec levné. A leckomu se pak nakonec spíš vyplatí koupit rovnou nové elektrokolo.
S geniálním nápadem na jednoduché zařízení, které prakticky z každého jízdního kola umí udělat elektrické během vteřin, přišel podnikatel Frank Fox, dnes usazený v Rakousku. Jeho stavebnice má jen dvě části: baterii a motor. První instalace probíhá jednoduše a je hotova během ani ne pěti minut. Všechny další už jen pár sekund.
Může mi někdo říci,
Může mi někdo říci, jestli to taky někdo u go-e objednal a dostal? Já už čekám na go-e ONwheel 4 měsíce od zaplacení a stále výmluvy, že už to posílají. Údajně se z nich kouří jak makají. Už ztrácím naději, že to svý objednaný go-e nebo svý Éčka někdy uvidím. Podle TV Nova jsem blbec nakonec a palec dolů pro go-e. 🙁
Dobrý den,
prosím chci se zeptat,zda už jste dostal sadu
Dobrý den,
prosím chci se zeptat,zda už jste dostal sadu go-e a případně že ano,jak jste spokojen? Díky Pavel
Pocity rozpačité.Po několika telefonátech jsem GoE nakonec
Pocity rozpačité.Po několika telefonátech jsem GoE nakonec obdržel. Montáž je celkem jednoduchá. Zprovoznění byla ale hrůza. Po několika telefonátech a mailech se to nakonec rozeběhlo, ale neustále to vypadávalo. Protože se to neustále opakovalo, tak jsem to poslal zpět na reklamaci.Po třech týdnech to přišlo zpět, údajně opravené. Chyba byla prý v kontaktech základové desky. Ty kontakty se mi zdají takové vachrlaté. Jelikož ale už se chýlila zima, tak jsem to už ani nenamontoval a nevyzkoušel. Chystám se na to.
Málo zkušeností z prvních pokusů . Kolik to ujede nevím, díky neustálým výpadkům. Sílu to celkem má, takže po asi do mírných kopečků to pomůže. Je to také trochu hlučné( pocit na kole) ale ze vzdálenosti 10-15M už celkem OK. Možná to bylo vzorkem pláště se stykem s kladkou. Hluk je trochu nepříjemný, protože člověk hůře vnímá okolní provoz. EH
Zdravím a děkuji za odezvu.Hlavně že jste to aspoň
Zdravím a děkuji za odezvu.Hlavně že jste to aspoň obdržel a uvidí se po delším čase co to vydrží. Díval jsem se i na videa pohonů Bafang 8 fun,kde byl vidět vnitřek a také žádná sláva,je tam šikmé ozubení,které by tedy mělo vydržet (otázkou je jak dlouho) a ložiska která není problém vyměnit.Asi to chce kvalitní vazelínu a mazat.Jenom ta cena je masakr,snad to někdy klesne. Řešení GoE se mi docela líbilo v jednoduchosti a ceně,ale chtělo by to vyzkoušet osobně.
Dvě velké výhrady
1-
Dvě velké výhrady
1- Třecí pohon znatelně zkracuje životnost pneu
2- Když je vozovka mokrá / zablácená, nebo jsou na ní prostě jen nečistoty, třecí pohon začne prokluzovat .
No říkejte si co chcete,
No říkejte si co chcete, ale po 2 letech zkušeností mohu prohlásit, že skladáčka elektrokolo Agogs Silver Go je prostě super. A pokud za něj nechcete dát za nové 35 tis. Kč, tak ve výprodeji začínají teď na podzim skládačky u ekolo.cz na 18. Situace se mění denně. Já ho pořídil předváděcí z výstavy za 17 v době, kdy nové stálo 31.
Mám to objednané jako
Mám to objednané jako Early Bird a do měsíce by to mělo dorazit. Baterka se mi zdá slabá, takže si udělám vlastní frog baterii s trojnásobnou kapacitou pro svou skládačku. Potom dám vědět, jak to jezdí.
Jako hlavní výhodu vídím to, že lehce vrátím kolo do původního stavu. Zbydou jen kabely a držák motoru. A můžu jezdit bezmotorově.
VIDEO OD
VIDEO OD ORIGINÁLU…
youtube.com/watch?v=nj9BnNeMAfQ
ŽÁDNÝ BÉČKO…
Na prvý pohľad to vyzerá
Na prvý pohľad to vyzerá super. Nepáči sa mi (ak som to správne pochopil), že bicykel je poháňaný cez trecí prevod priamo na plášť kolesa. To sa bude často opotrebovávať. A asi to má aj nižšiu účinnosť ako by mohlo mať cez reťaz.
Hej, ale za takú nízku
Hej, ale za takú nízku cenu za motorček (600€), sa dá predsa oželieť nižšia účinnosť, zvýšené opotrebenie plášťa na kolese a relatívne častá výmena tej priľnavej časti. Nie? 🙂
600Euro se vám zdá málo?
600Euro se vám zdá málo? mně tedy určitě ne
pokud to byla ironie tal se omlouvám
málo – 600€? – to bolo
málo – 600€? – to bolo myslene s totálnou iróniu
Keď by som chcel dať
Keď by som chcel dať 600-700€ za Ebike, tak radšej toto:
http://www.aliexpress.com/item/Hot-sale-BBS02-8fun-bafang-48v-750w-mid-crank-drive-motor-ebike-kit-48v-11ah-Samsung/32282087344.html
Opotřebení pláště je
Opotřebení pláště je prý dvojnásobné proti běžnému. Třecí váleček prý vydrží 5000km a pak ho lze svépomocí vyměnit jako náhradní díl.