XTND Board je lehký elektrický longboard, který chce znovu definovat městskou dopravu. A to díky zapojení umělé inteligence.
foto: XTND
Ostravská parta stojící za elektrickým longboardem XTND Board se prezentovala mimo jiné i na veletrhu CES v Las Vegas či na festivalu Pioneers. Aktuálně se jí na Kickstarteru podařilo vybrat $346 540 na rozjezd výroby.
NEPŘEHLÉDNĚTE Marbel – nejlehčí elektrický skateboard na světě
foto: XTND Board
Projekt podpořilo celkem 351 investorů, kteří byli ochotni investovat minimálně $999, což je cena za základní verzi longboardu o hmotnosti 3 kg (bez baterií, s nimi je to 3,7 kg až 3,9 kg).
Na jedno nabití ujede elektrické prkno 20 km při max. rychlosti 45 km/h. Dobije se za hodinku a poradí si s až 20% stoupáním. Umělá inteligence prkna navíc neustále sbírá data o jízdě, vyhodnocuje je, a tak se přizpůsobuje svému jezdci.
foto: XTND Board
Dokáže dokonce rozpoznat, když na prkně stojíte špatně – pak se nerozjede. „Čím víc na prkně jezdíte, tím je lepší,“ tvrdí tvůrci. Sleduje dokonce i kudy jezdíte a dokáže navrhnout alternativní trasy.
Maximální výkon longboardu je až 1800 W. Časem by měla být k dispozici i duální verze s výkonem 3000 W! Dodávky prvních kusů chce tvůrčí tým stihnout už v lednu příštího roku.
XTND jsou pouze podvodnici. Staci se podivat jak jsou stastni
XTND jsou pouze podvodnici. Staci se podivat jak jsou stastni lide na kickstarter kampani, kteri poslali miliony Miroslavu Peřinovy. Je to skoda. Puvodne to vypadalo jako spatna komunikace, ale uz nedoufam ze bude produkt kdy dodelany a dodany.
neporusuje 1,8 az 3 KW na ceste nejaky dopravny zakon ?
neporusuje 1,8 az 3 KW na ceste nejaky dopravny zakon ?
Sůůůper český výrobek.
Ještě by to chtělo zvednout
Sůůůper český výrobek.
Ještě by to chtělo zvednout cenu o 100%, domluvit se s českou firmou na používání názvu TESLA made in EU, a můžou to rovnou začít produkovat vůči většinou v Číně vyráběné konkurenci v 10x větším množství než měli v původním plánu.
Miluju skejtáky na silnicích…
Miluju skejtáky na silnicích…
Řidiči aut jsou jak kuřáci, myslej si, že jim patří
Řidiči aut jsou jak kuřáci, myslej si, že jim patří svět.
Ridici aut uz ty silnice nekolikrat zaplatili spotrebni dani.
Ridici aut uz ty silnice nekolikrat zaplatili spotrebni dani.
Taky je pěkně ničej.
Kuřáci ty hospody taky.
Taky je pěkně ničej.
Kuřáci ty hospody taky.
Vodici maju za tych cyklistov zodpovednost. Niet divu, ze maju
Vodici maju za tych cyklistov zodpovednost. Niet divu, ze maju o nich starost.
A pak si to vybijou na motorkářích…
A pak si to vybijou na motorkářích…
lepší jsou tři cyklisti na výletě jedoucí vedle sebe v
lepší jsou tři cyklisti na výletě jedoucí vedle sebe v nepřehledných zatáčkách :-))
To je po cestě domů běžná věc, jedu 70 abych stačil
To je po cestě domů běžná věc, jedu 70 abych stačil dobržďovat, silnice patří cyklistům a auta patří do garáže…
Moje rec!
Moje rec!
Za úspěch budu považovat až teprve, když prkna dorazej k
Za úspěch budu považovat až teprve, když prkna dorazej k zákazníkům a ti budou spokojení.
Jako starýho skejťáka mě na tomhle výrobku nenadchlo lautr nic a udajné benefity uváděné v kampani mi připadaj naprosto nezajímavé nebo rovnou směsné. Prezentační video odpuzuje tou přehršlí marketingových žvástů vo ničem, což ve mě ještě víc prohlubuje nedůvěru k projektu.
350 early adopters se našlo. Vždycky se najdou.
350 early adopters se našlo. Vždycky se najdou.
Vždycky ne. O těch co neuspěli se nepíše.
Vždycky ne. O těch co neuspěli se nepíše.
Šmarjá, tak jim to přej. Kluci si s tím dali práci,
Šmarjá, tak jim to přej. Kluci si s tím dali práci, funguje jim to, je to slušný prototyp, svého zákazníka si to našlo, tak co tě furt medí?
Preju jim to, vystrizliveni prijde az kdyz to zacnou mesta
Preju jim to, vystrizliveni prijde az kdyz to zacnou mesta zakazovat stejne jako seqwaye a howerboardy a elektrokolobezky
Naštěstí tohle bude cenou vhodné i pro děcka na
Naštěstí tohle bude cenou vhodné i pro děcka na vesnicích a městečkách, a ty to zakazovat nebudou.
To zakazování je pěkná debilita. Člověk se konečně
To zakazování je pěkná debilita. Člověk se konečně může přepravovat sám po svým městě, aby odlehčil dopravě a vzduchu a pak se dozví že kůli turistům je v centru zákaz elektrokoloběžek, kterými půjčovy chtěli vyzrát na zákaz Segwejů! To ať jdou teda do pérdele.
Stejný jako když vás fízlové buzerujou proto že pijete pivo na veřejnosti protože tím chtěj omezit poflakování vožralejch bezdomovců.
Maloobchodní cena 1749 USD, tedy u nás asi 47000. To mi za
Maloobchodní cena 1749 USD, tedy u nás asi 47000. To mi za skejt nepřipadá jako „vhodné pro děcka“.
Ok, drobná oprava – cena má být konečná včetně DPH. I
Ok, drobná oprava – cena má být konečná včetně DPH. I tak je to stále cca 38500 Kč.
Takže jako počítač nebo elektrokolo, celkem i u nás
Takže jako počítač nebo elektrokolo, celkem i u nás běžné nákupy pro děcka.
je tam zakladni cena 1000 Eu/Dollar, tak to je snad min jak
je tam zakladni cena 1000 Eu/Dollar, tak to je snad min jak 47000kc.
Ale cekal bych pri posouvani technologii, ze cena bude tak pod 10000kc.
To je cena pro „early-birds“ během kampaně, dále je tam
To je cena pro „early-birds“ během kampaně, dále je tam uvedená předpokládaná prodejní cena 1749.
1. Všechno co mi vadí jsem už popsal ve svým příspěvku,
1. Všechno co mi vadí jsem už popsal ve svým příspěvku, tys ho nečet?
2. Kdo ti nakukal takovou blbost, že jim to nepřeju??