Elektromobil Volvo XC40 Recharge jde do výroby. Díky 78kWh baterii dokáže nabídnout přes 400 km dojezdu WLTP.
foto: Volvo
Elektromobil Volvo XC40 Recharge se se vyrábí v továrně v belgickém Gentu. O pohon se starají dva elektromotory o celkovém špičkovém výkonu 300 kW (150 kW na každé nápravě).
foto: Volvo
Palubní nabíječka disponuje výkonem 11 kW, rychlonabíjení je možné až 150 kW. Zrychlení 0-100 km/h zvládne auto pod pět sekund. Max. rychlost je omezena 180 km/h.
foto: Volvo
Zavazadlový prostor má objem 413 l, stejně jako spalovací verze Volvo XC40. Tažné zařízení zvládne až 1,5 tuny. Na výběr je z osmi barev včetně novinky „Sage Green“.
foto: Volvo
Rozměry auta jsou 4425 mm délky, 2034 mm šířky včetně zrcátek, 1652 mm výšky. Baterie je umístěna v podvozku a pod zadními sedačkami. Hmotnost elektromobilu 2150 kg až 2250 kg podle výbavy.
nutno podotknout ze v realistictejsim EPA testu ma jen 335km
nutno podotknout ze v realistictejsim EPA testu ma jen 335km (208 mil).
Další spalovací platforma a předokolka
Další spalovací platforma a předokolka předpokládám.
Konečně zase pěknej frunk.
Čtyřkolka (150 kW na každé nápravě).
Čtyřkolka (150 kW na každé nápravě).
Úplně všechny?
Úplně všechny?
Nikde nepíšou, že by měla být nějaká jiná varianta.
Nikde nepíšou, že by měla být nějaká jiná varianta.
Díky.
Díky.
Snad nebudou umirat jako Polestar 2.
Snad nebudou umirat jako Polestar 2.
Jen 400km? To je na takovou velkou baterii celkem slabota.
Jen 400km? To je na takovou velkou baterii celkem slabota.