Volvo investuje do online tržiště Carwow

Společnost Volvo Cars investovala prostřednictvím svého fondu Volvo Cars Tech Fund do předního online tržiště Carwow sloužícího k nákupu a prodeji vozů, aby zde získala menšinový podíl.

Coby přední evropská platforma pro nákup nových vozů, která současně pomáhá zákazníkům prodávat online také jejich stávající vozy, zažívá online tržiště Carwow v posledních letech výrazný růst. Současně je jednou z nejvyužívanějších platforem pro online prodej nových vozů na trhu Spojeného království, Německa a Španělska.

Prostřednictvím uvedené investice získá automobilka Volvo Cars cenný vhled do oblastí, jako jsou online prodej, získávání zákazníků a vytváření online obsahu. To vše jí pomůže v jejím posunu směrem k online prodeji a navazování přímých vztahů se zákazníky.

Kapitálová investice představuje další krok v rámci stávajícího partnerství společností Volvo Cars a Carwow, jehož součástí je spolupráce na předplacených službách automobilky Volvo Cars a také na zvýšení návštěvnosti webových stránek společnosti Volvo Cars a jejích partnerů pro prodej, na které navazuje získávání nových zákazníků.

„Tržiště třetích stran hrají zásadní roli v každém obchodním odvětví, což se samozřejmě vztahuje i na konkurenční prostředí automobilky Volvo Cars,“ uvedl Lex Kerssemakers, obchodní ředitel společnosti Volvo Cars. „Naše společnost byla jednou z prvních automobilek, které se zavázaly k přechodu na online prodej. Prostřednictvím strategických partnerství, jako je toto, získáme více informací o vzorcích chování spotřebitelů v online prostředí. Naše spolupráce se společností Carwow nám i našim obchodním partnerům pomůže zvýšit objemy prodeje a dosáhnout našeho cíle, kterým je prodávat do roku 2025 přibližně polovinu našich vozů online.“

Posun společnosti Volvo Cars směrem k online prodeji představuje nedílnou součást jejího cíle stát se globálním lídrem v rychle rostoucím segmentu prémiových elektrických vozů, přičemž chce navázat miliony přímých vztahů se svými zákazníky. Strategie online prodeje vychází z měnícího se chování spotřebitelů a z průmyslových trendů v kombinaci s ambicí společnosti stát se do roku 2030 předním výrobcem čistě elektrických vozů.

Součástí zaměření společnosti na online prodej a přímé vztahy se zákazníky je vytvoření jednoduchého a bezproblémového zákaznického zážitku při objednávání produktů a služeb Volvo podpořeného transparentní cenovou politikou, komunikováním jasných informací o produktech a uváděním přehledných údajů o dodacích lhůtách na stránkách volvocars.com.

„Společnosti Volvo Cars a Carwow touží po stejné věci: poskytnout zákazníkům jednoduchý a bezproblémový způsob online nákupu vozu a pomoct jim s přechodem k elektromobilitě,“ uvedl Alexander Petrofski, ředitel investičního fondu Volvo Cars Tech Fund. „Naše investice do společnosti Carwow představuje dobrý příklad toto, jak Volvo Cars Tech Fund podporuje celkové strategické směřování automobilky.“

Ředitelství společnosti Carwow, která provozuje jedno z předních online tržišť pro nové vozy ve Spojeném království, Německu a Španělsku, sídlí v Londýně a celá společnost má napříč Evropou více než 400 zaměstnanců. Po svých začátcích v oblasti shromažďování recenzí se společnost stala jedním z hráčů, kteří mají v mediální oblasti na zájemce o vůz největší vliv. Její automobilový kanál na platformě YouTube má více než šest milionů odběratelů, přičemž stále přibývají další. Finanční detaily o investici fondu Volvo Cars Tech Fund do společnosti Carwow nebyly zveřejněny.

zdroj: tisková zpráva

Napsat komentář