Německý list Manager Magazin aktuálně přinesl informaci, že šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess by rád koupil podíl ve společnosti Tesla. Volkswagen informaci obratem dementoval.
foto: Volkswagen
Manager Magazin přinesl zprávu, že se Herbert Diess, aktuální šéf koncernu, pravidelně setkává s Elonem Muskem, šéfem Tesly. Zejména je to údajně kvůli bateriím a softwaru – v obou oblastech je dnes Tesla jednoznačným lídrem. Jakékoliv nabídky na spojenectví ale Tesla údajně odmítá.
„Diess by do toho hned šel,“ řekl prý Manager Magazinu nejmenovaný top manažer VW. Získání podílu v Tesle by pro Volkswagen znamenalo přístup právě ke klíčovým technologiím jako jsou baterie a software.
Obhájit takový krok před dozorčí radou, která se skládá převážně z rodin Porsche a Piech, by ale pro Diesse nebylo nic jednoduché. Navíc, Tesla nyní peníze nijak akutně nepotřebuje a pokud, není pro ni problém je získat.
Pro Volkswagen, jednu z největších automobilek světa by určitě nebyl problém ani koupit celou Teslu, jejíž aktuální valuace se blíží ke $40 mld. Nic takového se ale v nejbližší době nestane.
„Spekulace o nákupu podílu v Tesle z Manager Magazinu jsou neopodstatněné,“ reagoval mluvčí Volkswagenu v písemné reakci pro agenturu Reuters.
Možná kdyby si býval Volkswagen vzpomněl dřív, jako to udělali Toyota a Daimler, mohl z investice do Tesly něco mít. Dnes už je to jen zbožné přání.
Žaludova Olife může dostat až 30 mega z Operačního
Žaludova Olife může dostat až 30 mega z Operačního programu Doprava. Plánuje do 3 let postavit síť 102 nabíjecích stanic po celé ČR, stát mu při tom uhradí 70 % nákladů ;))
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/byvaly-sef-ceskych-drah-zaluda-ziskal-dotaci-na-dobijeci-site-pro-elektromobily-postavi-jich-stovku-77681
off
Svinstvo v ráji. Dosud skoro netknutý ostrov Mentawai,
off
Svinstvo v ráji. Dosud skoro netknutý ostrov Mentawai, ráj původních domorodců a sérfařů se chystaj zkurvit firmy pěstující palmový olej. Zdevastují původní prales a zruší tím i domorodce…
Další svinstvo na obzoru…
>:-(((
https://vimeo.com/60513663
VW: Když nás k sobě pustíte, tak vám můžem nabídnout
VW: Když nás k sobě pustíte, tak vám můžem nabídnout super software na ojebávaní emisí.
Tesla: Víte, ale my nevyrábíme spalovací auta.
VW: No jo. Aha. No nic, zapomeňte na to.
😀
To je legrace.
To je legrace.
😀 +1
😀 +1
off
Solární letadélko s se solárním banerem, kterej se za
off
Solární letadélko s se solárním banerem, kterej se za letu rozvine, využívající perovskite FV články.
https://www.jamesdysonaward.org/2019/project/srocki-1-a-fast-solar-plane/
Zajimave, diky.
Zajimave, diky.
Z hlediska VW by to i dávalo smysl, když už stahujou
Z hlediska VW by to i dávalo smysl, když už stahujou kalhoty, tak proč nekupovat to nejlepší. Navíc peníze ležící na účtu nejsou v podstatě k ničemu.
Presne tak.
Presne tak.
Herbert Diess si samozrejme muze sam za sebe kupovat akcie
Herbert Diess si samozrejme muze sam za sebe kupovat akcie Tesly, takze ta cast prvni vety „šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess by rád koupil podíl ve společnosti Tesla.“ muze bejt klidne i realitou
Jinde píšou že tu zprávu dementoval.
Jinde píšou že tu zprávu dementoval.
VW to dementovalo, on sam taky?
VW to dementovalo, on sam taky?
Vyjádřil se pouze oficiálně mluvčí VW.
Vyjádřil se pouze oficiálně mluvčí VW.
Přitom Tesla je známá tím, že podporuje nepřímo výrobu
Přitom Tesla je známá tím, že podporuje nepřímo výrobu spalovacích aut za peníze.
Tesla je taky známá tím že upírsky vysává miliardy
Tesla je taky známá tím že upírsky vysává miliardy dolarů od dinosaurů na výrobu elektrických aut za kus počmáranýho papíru :)))
Jak se říká účel světí prostředky a nic spalovacího
Jak se říká účel světí prostředky a nic spalovacího nám není cizí 🙂
Dokonce jim dali všanc i svoje patenty. 😉
Dokonce jim dali všanc i svoje patenty. 😉
Patenty jak vidno jsou úplně k ničemu, důležité je know
Patenty jak vidno jsou úplně k ničemu, důležité je know how a to nikomu nedají 😉
Och. :)))))
Och. :)))))
Však to také píšeme v předposledním odstavci.
Však to také píšeme v předposledním odstavci.
Jinde píšou že to dementoval i osobně.
Jinde píšou že to dementoval i osobně.
Blahopreji k vystoupeni v CRo. Bylo naprosto profesionalni.
Blahopreji k vystoupeni v CRo. Bylo naprosto profesionalni. Proto jsem byl prekvapenej na konci kdyz rekli vase jmeno! To jsem necekal. Jen tak dal. Jdete ve stopach Dusana Majera z Konsmonautix.cz.
Díky, někdy se zadaří :).
Díky, někdy se zadaří :).
A srovnání s Dušanem Majerem to už je nějaká pochvala
A srovnání s Dušanem Majerem to už je nějaká pochvala
Z Dušana Majera se na jeho FB vyklubal pěkně
Z Dušana Majera se na jeho FB vyklubal pěkně bezcharakterní člověk s falešnou morálkou.
Kdy a na jaké stanici to bylo prosím?
Kdy a na jaké stanici to bylo prosím?
CRo Plus v pátek nebo ve čtvrtek. Asi ve zprávách. Slyšel
CRo Plus v pátek nebo ve čtvrtek. Asi ve zprávách. Slyšel jsem bohužel jen konec.
Jinde taky píšou že ty vůbec nečteš články, pod který
Jinde taky píšou že ty vůbec nečteš články, pod který píšeš ty svoje bláboly.
Samozřejmě je myšleno „Diess ve funkci šéfa koncernu VW
Samozřejmě je myšleno „Diess ve funkci šéfa koncernu VW by rád ZA koncern VW koupil podíl“.
Hodnota Tesly je jen nafouknutá bublina, ikdyž teď už nám
Hodnota Tesly je jen nafouknutá bublina, ikdyž teď už nám trochu splaskla. Nějak si neumím představit co zásadního by mohl VW nákupem získat. Nebo víte o nějakých zásadních patentech?
kdyby ji koupil celou mohl by ji vytunelovat a tím pádem pak
kdyby ji koupil celou mohl by ji vytunelovat a tím pádem pak i utlumit svoje už zbytečný ID a nadále fofrovat tsi dízlpopelnice. Ale i kdyby koupil kus mohl by házet interně klacky pod nohy. Jenže když koupí jen kousíček leda podpoří akcijovou teslí hru a to se poršákoj néce, stačil už případ medvěd s podojčebank ;)))))
No, treba ten pan z Munro Associates sice zkritizoval ram M3
No, treba ten pan z Munro Associates sice zkritizoval ram M3 ale o elektronice a motoru se vyjadril s velkym respektem. Neco jako v tom smyslu ze kam se na ne hrabou ostatni. Takze Tesla naskok ma, ne ze ne.
A podle lidí z BMW by trvalo asi 7 let vyvinout skateboard na
A podle lidí z BMW by trvalo asi 7 let vyvinout skateboard na úrovni co má Tesla. 7 let vývoje – jaký je to asi ekvivalent v miliardách dolarů?
<^>(-_-)<^>
:):):)
<^>(-_-)<^>
:):):)
áále blbost ferda Diess by si nejrači koupil kus tesly
áále blbost ferda Diess by si nejrači koupil kus tesly jenže rodina píchů z porše mu to zatrhla, to víš koho wursty žereš tomu píseň zpívaj ;))