Tesla slibuje „lidový elektromobil pod 25 000 euro“ už dlouho a stále se ne a ne zadařit. Předběhl ji Volkswagen.
Volkswagen ID.2all je prozatím pouze koncept, ale zjevně má dost blízko k výrobě. Jde o předzvěst finálního produktu, který už nejspíš ponese pouze nálepku ID.2. Auto se má začít vyrábět v roce 2025. Bude stát (v základu) méně než 25 000 euro (odhadovaná česká cena 599 990 Kč) a nabídne stejný vnitřní prostor jako Volkswagen Golf.
Elektromobil Volkswagen ID. 2all bude prvním modelem postaveným na platformě MEB s pohonem předních kol. Volkswagen uvádí, že nabídne „obzvláště účinný pohon, baterii a technologii nabíjení“. Výkon bude 166 kW, sprint na 100 km/h zvládne auto za méně než sedm sekund a dojezd má být až 450 km podle WLTP. Volkswagen nicméně u konceptu ID.2all neuvádí velikost baterie – už dříve se ale u podobného konceptu ID. Life v roce 2021 mluvilo o 57 kWh.
Zajímavý je ale další údaj: baterie se údajně nabije z 10 % na 80 % během 20 minut. To by znamenalo rychlonabíjení výkonem až 120 kW. Pokud by se to u tak „levného“ elektromobilu podařilo, byl by to úctyhodný výkon. Známe ale několik dalších základních specifikací ID.2all.
Max. rychlost bude omezena 160 km/h, délka 4050 mm, šířka 1812 mm, výška 1530 mm, rozvor 2600 mm. Objem zavazadlového prostoru 490 až 1330 l. Na obrázcích je vidět, že na plocho lze sklopit i přední sedadlo spolujezdce, což je velmi užitečné pro rozměrnější náklady. Auto bude jezdit na pneumatikách 225/40 R20.
Pro Volkswagen půjde bezesporu o kritický model. Právě tohle auto by mělo elektromobilitu definitivně přenést do mainstreamu. Spekuluje se nicméně, že Volkswagen pracuje na ještě levnějším elektromobilu s cenovkou pod 20 000 euro.
zdroj: tisková zpráva
Až to dorazí, tak trhej bude plnej levnejch čínskejch modelů. Todle auto česká nepěkná budoucnost.
Termín lidový elektromobil a vůbec lidový automobil je blábol, neboť lidový automobil je automobil z bazaru. Nové auto v základu za 600 klacků velikosti Pola nemá s lidovostí nic společného. Ani VW brouk nakonec nesplnil úlohu lidovosti, neboť stál dvojnásobek než se původně slibovalo. Lidové auto je přelud který neexistuje, speciálně v ČR kde si 80 % lidí kupuje auta v bazaru a ne v autosalonu. Přestaňte lidem lhát a vytvářet iluzi lidovosti, když veškerá žádná prostě neexistuje. Oni tomu pak věří a žijí v deziluzi, že ty reklamy na nová auta jsou pro ně… Ne nejsou.
Opět bez frunku a přední náhon. Lol, zase dinosaurská trapárna.
To je hruza, oni neumi uz vubec vyrabet auta.
převzato od Michal Michal
„Slibem nezarmoutíš.
V roce 2018 VW sliboval, že nový lidový elektromobil VW ID.3 bude stát stejně jako dieselový Golf. Stojí o skoro půl milionu víc.
V roce 2020 VW sliboval, že do roku 2023 uvedne na trh malý lidový elektromobil ID.1 s cenou 20.000 EUR. Neuvedl.
Nyní slibuje, že v roce 2025 uvede na trh lidový elektromobil ID.2 za 25.000 EUR.“
Tak je velice pravděpodobné , že lžou ,jako nám dosud lhali , kdy , za kolik a jaké množství elektrických aut budou vyrábět. Auto bude pravděpodobně 2025 v nějakém malém množství ,takže nedostupné. Cena bude možná 25 , ale bez věcí , které v autě potřebuješ , takže realita bude 30 , možná v nějakém long dojezdu 31-33. A to ještě nevíme , jestli se zase nebude ve VW cítit tímto vozem ohrožena nějaká spalovací lobby a opět prosaděj levnej plastovej interiér , tak ,aby se to zase tak moc neprodávalo. Nechci jim křivdit , třeba to tentokrát bude jinak. Prodeje jim padají fakt příšerně , takže si to nemohou dovolit. Kdo ví? A třeba se jen PR oddělení snaží odradit lidi od nákupu např.MG4 nebo jiného levného čínského vozu s tím , že někdy v budoucnu , bude nějaký levný dobrý VW. Nebo je vyděsila Tesla M2. Dva roky není zas tak dlouhá doba. Uvidíme.
Tezko rict jak VW funguje, ale udajne i pres ubytek vyrobenych aut jim stoupnul zisk na max. Je mozne, ze se soustredi na zisk a ne na kvantitu.
Rekl bych, ze uz chapou, ze EV proste musi vyrabet, jinak ze konci a tudiz se pouci a nebudou EV torpedovat.
ako sa prejaví na koncerne pád škodovky na polovicu v dôsledku sankcií
Skodovka musela kvuli valce a odchodu z ruzzacka odepsat mimoradne fabriku kterou jim ruzzaci neopravnene ukradli. Je to jednorazova ztrata a nebude se opakovat. Tak dulezity ruzzacky trh neni aby se to zasadne promitlo do hospodareni. A do koncernu uz vubec. Jen ruzzomil se muze radovat z kradeze ceskeho majetku.
Skodovka jeste platila mzdy tem ruzzackym grazlum i kdyz nic nedelali. Meli je nechat hladovet.
Prej českého majetku 😳😁😂
Skoda auto a.s. je ceska firma. Majitel muze byt kdokoliv, ale porad to zustava ceska firma.
Je to tak.
v svätom zápale ste prišli o zásadnú správu!
Autá musia ísť bokom. Brusel čoskoro predstaví ambicióznu Európsku deklaráciu o cyklistike
https://standard.sk/332278/auta-musia-ist-bokom-brusel-coskoro-predstavi-ambicioznu-europsku-deklaraciu-o-cyklistike/
takže debili čo sa lepilik vozovkedosiahlisvoje
Tak prý volali ze Škodovky, že za dva týdny dodají Superba. Už se na ten KLENOT a výstavní skříň za milion a půl moc těšíme.
Na zapůjčené oktávce se podařilo za rok a půl natočit 85 tisíc km. Parádní kšeft 😀
No vidíš to. Za to jsi mohl mít 3 lidové EV od VW. To je ten výfuk dnes tak drahý?
Tím, že představím pár čáranic na papíru někoho předběhnu?
A cena 600 tis ve spojení s lidovým je úsměvné.
Ty si take pocmarany sasek. Vcera na live presentation byl fyzicky pritomny a dokonce prijel s vlastnim pohonem.
Když si mákneš, tak za rok si na to vyděláš a ještě ti zbyde na bublifuck,
…a prichádzajú i elektromobily na báze sodíkových článkov…
https://www.thebrighterside.news/post/automaker-produces-the-world-s-first-sodium-ion-battery-electric-vehicle
CATL v jedne prezentaci uvadel, ze v tomto roce spusti seriovou vyrobu sodikovych clanku. Pravda je, ze cena lithia vystrelila vysoko, takze sodik by byl fajn. Ovsem radeji do ulozist, nez do aut. alespon zatim.
Jako je fakt, že v reklamě a s tím leasingem bez úroků to nevypadá až tak špatně. Čas ukáže.
hxxps://www.youtube.com/watch?v=KMkrn5ZSJ6U
No vida, konečně první skutečně „lidový“ elektromobil. A moc se mi líbí. Asi ho koupím ženě. Škoda jen, že na něj budeme muset čekat až do roku 2025.
Proč tak složitě? Kvůli majetku? Snad jste lidi, tak jí prostě řekni, že už s ní nechceš být. A nemusíš ji hned rafinovaně vraždit.
Tak nejak jsem z prezentace vyslysel, ze se bude vyrabet i takova Skoda a Seat. Trojcata se maji vyrabet ve stejne tovarne ve Spanelsku. Tak uvidime zda bude Skodovka lacinejsi nez VW nebo Seat.
A pro nektere zde zdrcujici zprava, vzadu tutove bubnove brzdy.
Tady je krátce vidět i koncept s logem Škodovky. Na zadní kola není moc vidět, ale z celkového vzezření tipuju, že tam bubny jsou.
hxxps://www.youtube.com/watch?v=KMkrn5ZSJ6U
😀 Tak hlavně jestli taky bude ve výbavě ten panzerfaust na Russáky. To by potom Škodovka mohla začít tohle vyrábět a prodávat na Ukrajině namísto tanků.
Ja bych vsude nastrazil flasky s metylalkoholem a ruzzaci by to chlastali az do uplne tmy.
Prodávat? 😀 Ukrajina byla nejchudší zemí Evropy. Před válkou. I to Fáčko tam byl pro většinu lidí luxus. Teď se propadli na úroveň Somálska. Budou z nich buď otroci, nebo nejchudší z nejchudších. Každopádně dalších sto let nic nekoupí.
Az se Ukrajina ocisti o tech ruzzkych sr@cek a bude tam klid, prodela Ukrajina podobny ekonomicky vyvoj jako SRN po WW2. Cely svet pomuze Ukrajine napravit ty zverstva co tam nejhnusnejsi narod na svete ruzzaci udelal. Ukrajina bude soucasti EU i NATO a ruzzaci budou hnit pod zemi. A 100 let po ruzzacich budou lide plivat jako po zrudach.
Leo:Realita bude, že si ji „celý svět“ rozebere ve výprodeji, tedy to co ještě není prodané, zjistěte si kolik, a kdo vlastní např. ornou půdu.Protože prachy, co, nesmrdí, a zadarmo nikdo nic nedává, zvláště v době ekonomické krize.
Leo doplnění:::6. 11. 2019
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj dal vládě úkol zrušit moratorium na prodej zemědělské půdy. Doporučují to i mezinárodní ekonomické instituce, podle nichž taková změna zvedne HDP o jedno až dvě procenta. Část Ukrajinců však proti plánu protestuje. Bojí se, že zahraniční kapitál je připraví o živobytí, nebo že jim vysoce kvalitní ornici odvezou cizinci.Rozhoduje se o osudu téměř 400 tisíc kilometrů čtverečních zemědělské půdy, což je rozloha odpovídající skoro pětinásobku Česka.
Jj, při ceně 2,5Kč za metr si deset hektarů v podkarpatí taky koupím 😀
ruzzakum a pribuznym zrudam se nic neprodava.
škodofka prišla opustením ruského trhu o polovicu zisku.
to SS si strč,,,
ukrajine dochádzajú vojeci, mladí sú neskúsení a odmietajú bojovať. opakujem ukrajjinci.