Servisní síť pro osobní i užitková vozidla Volkswagen se rozrostla o Servisní centrum Škoda Auto v Kosmonosích.
Síť autorizovaných servisů značek Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy se rozrostla o Servisní centrum Škoda Auto v Kosmonosích u Mladé Boleslavi. Servisní zařízení nabízí komplexní služby majitelům klasických i elektrických vozidel. „Jsme rádi, že Mladá Boleslav, sídlo tradiční české automobilky, rozšiřuje naši síť 87 partnerů pro osobní vozy Volkswagen a 85 pro Volkswagen Užitkové vozy,“ říká Jan Hurt, generální ředitel společnosti Porsche Česká republika, která je mj. dovozcem těchto značek. „Až dosud totiž museli majitelé vozů Volkswagen využívat servisy v okolních městech. Kvalitní servisní síť je přitom důležitá nejen kvůli službám zákazníkům v oblasti After Sales, ale podporuje také prodej nových vozů.“
Nové servisní centrum zajišťuje odborný servis s velkými zkušenostmi ve všech obvyklých oblastech, včetně servisu elektrických vozidel a jejich baterií. „V rámci koncernových synergií nám dávalo smysl umožnit v našem servisním centru v Kosmonosích také servis vozů značek Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy. Možnost servisu otevíráme všem zájemcům a zároveň zde budeme provádět servisní úkony na našich interních užitkových vozech značky Volkswagen,“ říká Stanislav Pekař, vedoucí After Sales ve Škoda Auto.
Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy primárně používat originální, výrobcem otestované náhradní díly.
V neposlední řadě také pravidelně absolvovat kontrolu výrobce na kvalitu servisních služeb, kdy se ověřuje a hodnotí dodržování opravárenských postupů a také úroveň chování servisu k zákazníkovi. Samozřejmostí je stoprocentní dvouletá záruka na všechny provedené práce i všechny Originální díly Volkswagen, které byly použity při opravě. U některých dílů je záruka dokonce delší.
zdroj: tisková zpráva
Čísla za první pololetí 2022 – registrace vozidel v ČR klesly v porovnání s rokem 2018 o 30-40%, prodeje nových vozidel o 50-60% a prodeje Škody Auto se zmenšily na zanedbatelných 5 tisíc vozidel měsíčně.
Automobilový průmysl se dostal do stavu, kdy by obnova stávajícího vozového parku osobních vozidel registrovaných v ČR trvala 35-50 let.
Podíl elektromobilů stále nestoupá a jejich prodeje a tržní podíl není schopen překonat okrajovou záležitost, jakou je pohon na LPG.
Neni problem. I Emil Tupec vi ze elektromobilita ma budoucnost. A vasimi prispevky na foru ji nezastavite. Jen blazen by si myslel ze na to nebude mit vliv pandemie a Putinova svinska valka. Ale jen piste, alespon je zabava.
Čísla mluví jasně – automobil se stářím 1-4 roky bude v nejbližích 2-3 letech vlastnit maximálně cca 30 tisíc domácností.
Průměrné stáří všech osobních vozidel v ČR vzroste nad 20 let.
To je ta budoucnost?
A jak přesně to souvisí s elektromobilitou, když ty sám tvrdíš, že je v ČR jen okrajovou záležitostí??
elektrickevozy cz/clanky/volkswagen-rozjizdi-novy-byznys-investuje-do-nej-neuveritelny-balik-penez
Vas se asi ptat nebudou. 🙂
Diky korone a ruskemu diktatorovi to nebude jednoduchy ale podari se to. A verte tomu kdyz to rika Emil Tupec.