U Máchova jezera jsou nové nabíječky

Český výrobce Olife Energy nainstaloval nabíjecí stanice s platebním terminálem v rekreačním areálu u Máchova jezera, které jsou pohodlným řešením pro uživatele elektromobilů i okolních ubytovacích zařízení. 

Zelenobílé nabíjecí stanice Olife Energy jsou nyní nově umístěny i v areálu hotelu Port u Máchova jezera. Celkem dvě stanice se čtyřmi nabíjecími výstupy jsou vybavené platebním terminálem, který lze využít bez jakékoli registrace. Platbu na bezobslužném platebním terminálu Self/4000 lze snadno provést platební kartou a to i bezkontaktní či formou NFC plateb. 

„Nabíjecí stanice jsme do hotelu Port dodali společně s interním systémem Olife Energy Cloud, který zajišťuje komplexní přehled o tom, co se s nabíjecí stanici děje. Pro účely hotelu Port bylo potřeba dodat komplexní řešení, které zahrnovalo i platební možnosti přímo u nabíjecí stanice. Spolupráci se společností SONET a jejich integraci platební technologie do našich nabíjecích stanic považujeme za velmi pozitivní krok ke zvýšení uživatelského komfortu. Zpětná vazba od našeho zákazníka je toho jasným důkazem,“ říká Miroslav Vejman, předseda představenstva společnosti Olife Energy. 

Celý systém nabíjení a plateb funguje na platformě pro vzdálený monitoring a správu nabíjecích stanic pro elektromobily Olife Energy Cloud. Jedná se o vlastní systém společnosti Olife Energy, který je dodáván s nabíjecími stanicemi. Platforma poskytuje vzdálený přístup ke stanici, přehled o celkové vydané energii a informace o stavu stanice s možností vzdálené diagnostiky. Právě díky tomuto systému bylo možné napojit platební řešení společnosti SONET.

„Hotel Port hledal snadné a pohodlné řešení pro elektromobilisty, které by nijak nezatížilo pracovníky recepce hotelu. V tomto ohledu jsme maximálně spokojeni. Naši hosté si mohou v klidu a bez problémů dobít své elektromobily a přímo u stojanu na bezobslužném platebním terminálu zaplatit. Hotel následně dostane platbu přímo na účet a veškeré podklady pro účetnictví. Nabíjecí stanice Olife Energy s integrovaným bezobslužným platebním řešením od SONETu můžeme jedině doporučit,“ uvedl Viktor Šedivý, předseda představenstva Regata Čechy, a.s.

Toto řešení je pohodlné a efektivní i pro provozovatele, který je vlastníkem nabíjecích stanic i terminálů. Terminál je pak propojen s bankovním účtem provozovatele, na který je připsána každá platba za nabití elektromobilu. Výhodou také je, že data o nabíjení jsou automaticky exportována do účetnictví provozovatele.

zdroj: tisková zpráva

23 komentářů u “U Máchova jezera jsou nové nabíječky”

  1. BMW investuje $1,7B neboli 1.700.000.000 dolarů do výroby elektromobilů vUsa. Od 2030 bude vyrábět min 6 plně elektrizovaných vozů 450k ročně
    $1B do 30tiletý autodebilky Spartanburg Jižní Karolína přestavba na elektromobilku 😉
    $700.000 do baterkárny Woodruff japónci Envision AESC 40 GWh ročně
    https://www.investicniweb.cz/bmw-investuje-17-miliardy-dolaru-do-vyroby-elektromobilu-v-usa

  2. No vida jak si umíme poradit.
    „EU díky sluneční a větrné energii ušetřila 11 miliard eur z dovozu plynu. Obnovitelné zdroje energie umožnily EU od začátku války na Ukrajině vyhnout se dovozu fosilního plynu za 99 miliard eur, což je díky rekordnímu růstu větrné a solární energie o 11 miliard eur více než loni. Podle údajů od března 2022 produkovala solární a větrná energie čtvrtinu elektřiny v EU, čímž se vyhnula dovozu 70 miliard krychlových metrů plynu.“

    1. nikdy jsem nepochopil to halo kolem nabíječek. elektřina je všude, v každém domě, a tak budou časem i nabíječky. není nic jednoduššího. jenom jsou potřeba ty EVcka 🙂 a ano, je to trochu slepice nebo vejce, ale teď je to spíše cena a schopnost vyrábět Ev. a cena surovin to je asi největší brzda výroby baterií

      1. Pokud cena nespadne na uroven neluxusnich spalovaku a doba dobiti baterie rekneme z 10%-90% nebude maximalne 10 minut, lidi to masove jako prvni auto do rodiny kupovat nebudou. A muzete se certit jak chcete. Vetsina z vas co tato auta vlastni (nerikam ze vsichni) bud podnika nebo ma nadprumerne prijmy. Tady je to nadherny pripad socialni bubliny ale kdyz vykoukneme ven tak jen zirame. I v takovem Nemecku je zatim EV na silnicich zoufale malo.

        1. Kdy jste naposledy byl v DE, ze tohle tvrdite. Rekl bych, ze nova auta bez E v spz uz neuvidite. Elektroaut tu jezdi mraky. Model 3 je tu na kazdem rohu.
          Moje jedine auto je elektroauto. Maximalne mi to vyhovuje.
          Dojizdeni do prace 25 km tam a 25 km z5. Do Ceska cca 900km jezdim co 3 tydny (cesta trva i snabijenim 11.5h se spalovakem jsem to jezdil za 10h uspora na jedne ceste aktualne 100Eur).
          I pres pomerne vysoky najezd bych uz spalovaci auto nekoupil.
          Celkove mam na aute najeto 70k km (dohromady 202k). Auto ma dojezd pri 100% 398km kdyz jsem ho pred 2 lety kupoval to bylo 402. Vse funguje jako kdyz jsem ojete auto kupoval. Nemenil bych.

            1. Urcite vydzi. Zastropovani povede k tunelovani statu stejne to budete muset zaplatit na danich. U firem se to da celkem dobre kontrolovat. Energie byly a i porad jsou levne. Lidi musi zacit s energiemi nakladat s rozumem. Chovat se usporne. Pokud se ceny nezmeni vetsina lidi nezmeni zpusob zivota. Budou dal zit v neefektivnich domech nakupovat drahou elektrinu. Chovat se rozezrane nevystupovat z komfortnich zon… Bouzel nekteri to pociti vic jini min. Uzivat si zivot je jedna vec, ale chovat se dlouhodobe rozezrane je proste spatne.

              1. Proti zateplovani domu bezi uz minimalne 20 let skryta kampan vsemoznych pseudoznalcu. Pry je to neefektivni, neekologicke nezdrave a podobne zvasty. Stoji za tim stejna mafie jako za propagandou proti EV a uplne stejna sorta pitomcu jim tleska. ruzzak nema jinou obzivu nez cerpat dinosauri hovna ze zeme a prodavat je zavislakum. Omezovani spotreby zkazenych hoven je jejich jedina zachrana. Omezme spotrebu ruzzkych sracek a ruzzacky teror se vyresi automaticky.

        2. Cena EV spadne, az dojde k nasyceni trhu. Zatim prevazuje poptavka nad nabidkou. Baterie stoji 150 USD/kWh, tj. pro 60kWh 9000 USD. Zbytek auta je z principu levnejsi spalovak, takze neni zadny duvod, aby byl EV drazsi. Jen musi dojit k nastartovani produkcnich retezcu, vcetne tezby surovin. Lithium je ted kurevsky drahe. Ono se to v tomto desetileti usadi. Automobilky to uz konecne pochopily, jedine snad krome Toyoty. Az budou EV skladem bez cekani, cena zacne padat. To je dnes uz nezvratny proces.

Napsat komentář