Toyota jakožto pionýr hybridních pohonů má k elektromobilitě vskutku komplikovaný vztah. Aktuálně ohlásila plug-in hybridní verzi oblíbeného SUV RAV4.
foto: Toyota
Toyota na to jde tak nějak opačně. Připomeňme si, že už v květnu 2012 automobilky Toyota a Tesla představily elektromobil RAV4 EV. Do roku 2014 se ale vyrobilo pouze 2500 kusů. Pak výroba skončila.
NEPŘEHLÉDNĚTE VIDEO: jak funguje a jezdí elektrické SUV Toyota RAV4 EV
Teď Toyota ohlásila, že na autosalonu v Los Angeles 20. listopadu 2019 představí novou verzi RAV4 PHEV, která se stane nejvýkonnější verzí oblíbeného SUV/crossoveru.
Dosud nejvýkonnější je přitom hybridní verze Toyota RAV4 Hybrid s max. výkonem 163 kW. Nová plug-in hybridní verze půjde na trh už v letech 2020/2021.
RAV4 je na pendrek, neprošlo losým testem. Jak na tom bude
RAV4 je na pendrek, neprošlo losým testem. Jak na tom bude PHEV verze.
https://teknikensvarld.se/toyota-rav4-fails-the-moose-test-the-car-shows-dangerous-behavior/
v roce 2019 ?? dost pozdě soudluzi ;))
v roce 2019 ?? dost pozdě soudluzi ;))
KONEČNĚ !
KONEČNĚ !
Konečně budeš mít menší kufr a težkej zadek.
Konečně budeš mít menší kufr a težkej zadek.
To už mám teď u klasického Hybridu, takže teď to aspoň
To už mám teď u klasického Hybridu, takže teď to aspoň budu moct manželce píchnout do zásuvky.
Ta baterka je o dost větší.
Ta baterka je o dost větší.
Aspon priznive ovlivnuje teziste a rozlozeni hmotnosti mezi
Aspon priznive ovlivnuje teziste a rozlozeni hmotnosti mezi napravami, takze se auto lip chova v zatackach 😉
Ta baterie velmi pravděpodobně není mezi nápravami, ale v
Ta baterie velmi pravděpodobně není mezi nápravami, ale v kufru, takže to bude naopak nepříznivé. Proto jsem taky psal že
„Konečně budeš mít menší kufr a težkej zadek.“ 😉
Viz rozdíl mezi Priusem HEV a PHEV.
No prave – rozdil mezi Priusem HEV a PHEV je ten, ze PHEV ma
No prave – rozdil mezi Priusem HEV a PHEV je ten, ze PHEV ma diky vetsi baterce ulozene v kufru rozlozeni vahy 50:50 – metu vsech zavodnich aut 🙂
Důkaz?
Důkaz?
Pardon, je to 55:45 ve prospech predku, popletl jsem si cisla.
Pardon, je to 55:45 ve prospech predku, popletl jsem si cisla. https://youtu.be/_GEwxjpH6ZQ?t=1100
Díky. A jak je to s výškou težistě, není tam větší
Díky. A jak je to s výškou težistě, není tam větší kymácivost?
Nemyslim. Z osobni zkusenosti vim, ze PHEV zvlada zatacky
Nemyslim. Z osobni zkusenosti vim, ze PHEV zvlada zatacky mnohem lepe nez klasicky hybrid (i kdyz uznavam, ze porovnavam jine generace)
Asi Toyota ohlasila? 🙂
Ale jinak dobra zprava.
Asi Toyota ohlasila? 🙂
Ale jinak dobra zprava.
Tak kdyby ho představila Tesla, byl by to dobrý
Tak kdyby ho představila Tesla, byl by to dobrý marketingový tah a la Jobs představuje nejnovější Nokii. Tak jsem zvědavý, co to bude mít za baterku.
Šotka jsme zahnali, díky.
Šotka jsme zahnali, díky.