Společnost Toyota Motor Corporation prodala za prvních devět měsíců letošního roku celosvětově 7,61 milionu automobilů značek Toyota a Lexus a udržela si pozici jednoznačného lídra automobilového trhu. Vyplývá to z údajů serveru Focus2Move.com, který sleduje a zkoumá údaje o registracích a prodejích osobních automobilů ve 159 zemích světa.
Toyota si mezi automobilovými značkami udržuje dominantní postavení již více než deset let. Od ledna do září se celosvětově prodalo 6,6 milionu vozů Toyota, což představuje náskok o 3,1 milionu vozů za druhým Volkswagenem, následují Hyundai a Kia.
Popularitu vozů japonské značky dokonale ilustruje seznam deseti nejoblíbenějších modelů na světě, v němž se objevily hned čtyři vozy Toyota.
Na prvním místě je Corolla s prodejem 809 492 vozů, která je také jediným klasickým kompaktem v první desítce. Do první trojky se pak díky růstu prodejů o 13,1 procenta na 738 769 kusů dostalo SUV Toyota RAV4.
Na osmém místě se umístila Toyota Camry. Do konce září se celosvětově prodalo 419 593 kusů tohoto modelu, jehož nejnovější provedení debutovalo na trhu letos. Camry je jedinou klasickou limuzínou střední třídy v tomto žebříčku. První desítku uzavírá pick-up Hilux s 385 657 prodanými vozy.
zdroj: tisková zpráva
Volkswagen baví – „Rodinu ID designově přepracujeme na tradiční tvary, vrátíme mechanické ovládací prvky a interiér výrazně zkvalitníme, aby působil hodnotnějším dojmem.“
Přeloženo – ID jsou hnusné jak německá prdel, ovládání navrhoval idiot pro idioty a interiér z papundeklové krabice je to nejlacinější, co na smeťáku sehnali. Prostě německá Tesla.
Kdo ID zkritizoval, byl okřikován, jak nechápe pokrok. Tak teď to máte černý na bílým přímo od Volkswagenu.
Tak ještě vyhoďte tu půltunu baterek na proud z australského uhlí, dejte tam čtyřválcové hybridy, ano ty mild hybridy, které VW ostouzel a teď poníženě křečovitě rychle dokončuje, a ono se to zase bude prodávat.
Stálo to za to?
VW ma spolecne se SAIC vyvynuty seriovy hybrid, a je strasna skoda ze ho nikdy nezacali prodavat, v Cine to SAIC prodava jako plug-in hybridy a je to jedna z nejoblibenejsich motorizaci, koncernova hodne osekana 1,4 a ted i 1,5 ktere maji diky osekani a idelanim otackam emise splnujici i mnohem ppisnejsi emisni limity v Cine, tam slouzi ciste jako generator a v autech schazi treba i prevodovka, ac maj ty auta moznost nabijet, tak nabijet nepotrebujou, i v ciste hybridnim rezimu maj jzidni vlastnosti elektrik dane kategorie a spotrebu na urocni beznych hybridu
misto serioveho hybridu kterej SAIC vesele prodava, tak VW tlacilo posranej diesel, dobre jim tak kokotum, jen at si to ted pekne vyzerou naplno
Ses ani nepochlubyl jak dopadla kauza Superb. Uz jsi se konecne naucil ovladat vsechny knofliky? A co tvych 5 objednanych Alfa Romeo, uz vis ze nemaji cekaci dobu? Baron Prasil prestal vypravet a to je skoda. Vzdy to pobavi kdyz pise sve historky.
Superb obchodníka jsme vrátili. Smlouvu o operativním leasingu jsme ukončili dohodou bez sankcí pro opakující se závady a neschopnost Škoda Auto je odstranit. Poslední kapka byla, že obchodník nemohl z auta půl roku telefonovat. To je prostě nepřijatelné.
Alfy jsou objednané, teď nějak má přijít jediné Stelvio, to bylo hned. Ostatní dorazí nějak na jaře. Jo a Toyota zdražila LandCruisery o 200 tisíc.
To je tak zabavne cteni. Pokracujte v tom, mate literarni talent jako Rudolf Erich Raspe, autor originalu Baron Mühlhausen.
hxxps://www.hybrid.cz/nova-skoda-superb-plug-in-hybrid-zvladne-100-km-elektricky/
Asi už máš sklerózu…
Posledni tvuj komentar byl, ze me dekujes za radu a preposles kolegovi. Proc myslis ze ja mam sklerozu. Nejsi to nahodou zrovna ty?!
Vetsina problemu s komunikaci telefonu s periferii spociva na strane telefonu, ze nepodporuje standardni specifikaci bluetooth v nejnovejsi verzi. Kdysi jsem koupil chytre hodinky a ty se obcas sparovaly s mobilem ale vetsinou byl error. Kdyz jsem si koupil novy mobil s nejnovejsi verzi BT, tak najednou vse fungovalo jak na dratku. Tak jsi mel vyhodit zastaraly mobil a nemusel si vracet Superba.
V odkazované diskuzi máš jasně napsáno, v čem byla chyba. Za Škoda Auto jsme problém zdarma zanalyzovali, vše zdokumentovali a požádali o opravu, leč trvalo půl roku, než indický programátor opravil v kódu hodnotu jednoho bajtu.
Tady vůbec nejde o nějaký jeden mobil. S koncernem jsem skončil, protože míra chyb, nechopnosti je řešit, kvalita a celkový jejich přístup k produktu dosáhl nesnesitelné úrovně. To není o jedné chybě. Chyby se stávají. To je o postupujícím vnitřním rozkladu koncernu, jehož každý další model auta je horší, než předchozí. Pro nás to už dál prostě nešlo. A nebudeme jediní, to se můžeš spolehnout.
Ty Alfa Romeo maji byt potrestani pro zamestnance? Proc takova krutost?
Interiér Alfa Giulia hxxps://medias.fcacanada.ca/specs/alfaromeo/giulia/year-2024/media/images/mozaic/2024-design-mosaic-07-staringly-stylish_9523f4a991b952fa1ed085c46e252266-2000×1000.jpg
Interiér Tesla Model 3
hxxps://wallpaperaccess.com/full/2334249.jpg
Opravdu není nutné nic dodávat.
Kupovat auto podle palubky je fakt ulet. Jinak ten tvuj odkaz nefunguje. Alfa Romeo uz zkrachovala?