TIP: Elektrokolo Gogobest GF600 pro každé dobrodružství

Elektrokolo Gogobest GF600 překvapí lehkým hliníkovým rámem a elektromotorem s výkonem 1000 W.

Mimo veřejné cesty je elektrokolo Gogobest GF600 schopné díky 1000W tichému bezkartáčovému elektromotoru vyvinout rychlost až 40 km/h. Hliníkovým rám mu dává dostatek pevnosti pro jezdce až o max. hmotnosti 200 kg. Doporučená výška jezdců je 165 – 190 cm. Má samozřejmě nastavitelnou výšku sedla a je velmi vhodné zdaleka nejen pro dojíždění do práce.

Energii zajišťuje baterie o kapacitě 13 Ah (48 V, složená z článků 18650). Baterii lze snadno vytáhnout a nabíjet třeba v bytě. Naplno se nabije během 5-6 hodin. V čistě elektrickém režimu vystačí na ujetí až 45 km, v režimu příšlapu může fungovat až 110 km. Jezdec má k dispozici 5″ LCD displej, který přehledně zobrazuje stav nabití baterie, aktuální rychlost, ujeté kilometry atd.

Gogobest GF600 na první pohled zaujme tlustými pneumatikami 26″ x 4,0″. K dispozici je také 7stupňová převodovka Shimano TX50-7R umožňují jízdu bez námahy v nejrůznějších terénech, včetně písku, pláže, hor a sněhu. Mechanická kotoučová brzda zkracuje brzdnou dráhu. Přední odpružení si hravě poradí i s ostřejším terénem.

Elektrokolo Gogobest GF600 se aktuálně prodává za slevněnou cenu od 1329,99 eur vč. DPH. Kolo je možné objednat z evropského skladu.

zdroj: placená inzerce

15 komentářů u “TIP: Elektrokolo Gogobest GF600 pro každé dobrodružství”

  1. Hledám elektropohybovadlo, které může na silnici i na cyklostezku, dá se postavit na parkoviště před obchod, ale aby už bylo takové, abych se nebál, že mi ho ukradne desetiletý grázlík a aby to jelo po silnici tak šedesátkou.

    Když tohle kolo (a všechny ostatní kola taky) dáte z očí, tak vám ho do deseti minut někdo ukradne nebo z něj minimálně něco urve.

    Takže sice za to kolo nemůže, ale je mi naprd.

    1. Šedesátkou vám nepojede žádné elektrokolo které je v EU schválené pro provoz na silnici. Leda tak někde v horách z hodně prudkého padáku.

      A tady přinejmenším nemáte pravdu: “ Když tohle kolo (a všechny ostatní kola taky) dáte z očí, tak vám ho do deseti minut někdo ukradne nebo z něj minimálně něco urve.“ Už celá léta nejen já minimálně jednou denně parkuji některé ze svých kol u supermarketů v Praze a okolí, a nikdy se nám z nich nic neztratilo (párkrát jsem ho i zapomněl zamknout, a to v člověku dost hrkne, když se po čtvrthodině vrátí ke svému nezamčenému kolu za 180k 😁)

      1. Koukám, že to má Tesla zajímavě SW pořešené. Pokud je zapnutý autopilot, tak jsou nuceně zapnuté i autom. dálková světla. A co je horší, taky autom. stěrače, které ale podle Bjorna nefungují a stalo sa mu, že stíraly a stíraly, i když bylo sucho. A ty autom. stěrače jsou nuceně zapnuté (nelze vypnout) i při zapnutém adapt. tempomatu. To je velmi zvláštní logika. Ono… pokud by fungovaly dobře, tak OK. No a to autom. přepínání dálkových světel nemá ani cenu komentovat, to je úplně špatně, bohužel 🙁

    1. Hezký počin. Připomíná mi to Dana Přibáně a jeho dobrodružství cestou necestou s jeho žlutými trabanty. Podobné silnice a i terény a i do podobné nadmořské výšky se dostal, v Jižní Americe v Andách. Akorát teda, neměl takové pohodlné spaní a i cestovní rychlost byla podstatně nižší 🙂

Napsat komentář