Elektrokolo Gogobest GF600 překvapí lehkým hliníkovým rámem a elektromotorem s výkonem 1000 W.
Mimo veřejné cesty je elektrokolo Gogobest GF600 schopné díky 1000W tichému bezkartáčovému elektromotoru vyvinout rychlost až 40 km/h. Hliníkovým rám mu dává dostatek pevnosti pro jezdce až o max. hmotnosti 200 kg. Doporučená výška jezdců je 165 – 190 cm. Má samozřejmě nastavitelnou výšku sedla a je velmi vhodné zdaleka nejen pro dojíždění do práce.
Energii zajišťuje baterie o kapacitě 13 Ah (48 V, složená z článků 18650). Baterii lze snadno vytáhnout a nabíjet třeba v bytě. Naplno se nabije během 5-6 hodin. V čistě elektrickém režimu vystačí na ujetí až 45 km, v režimu příšlapu může fungovat až 110 km. Jezdec má k dispozici 5″ LCD displej, který přehledně zobrazuje stav nabití baterie, aktuální rychlost, ujeté kilometry atd.
Gogobest GF600 na první pohled zaujme tlustými pneumatikami 26″ x 4,0″. K dispozici je také 7stupňová převodovka Shimano TX50-7R umožňují jízdu bez námahy v nejrůznějších terénech, včetně písku, pláže, hor a sněhu. Mechanická kotoučová brzda zkracuje brzdnou dráhu. Přední odpružení si hravě poradí i s ostřejším terénem.
Elektrokolo Gogobest GF600 se aktuálně prodává za slevněnou cenu od 1329,99 eur vč. DPH. Kolo je možné objednat z evropského skladu.
zdroj: placená inzerce
Hledám elektropohybovadlo, které může na silnici i na cyklostezku, dá se postavit na parkoviště před obchod, ale aby už bylo takové, abych se nebál, že mi ho ukradne desetiletý grázlík a aby to jelo po silnici tak šedesátkou.
Když tohle kolo (a všechny ostatní kola taky) dáte z očí, tak vám ho do deseti minut někdo ukradne nebo z něj minimálně něco urve.
Takže sice za to kolo nemůže, ale je mi naprd.
V Japonsku používají samolepku v barvě a tvaru ptačího hovna na sedlo 😆
Toto je to pravé! To nikdo neodnese.😉
https://www.youtube.com/watch?v=8NX7btiWLa0&t=73s
Šedesátkou vám nepojede žádné elektrokolo které je v EU schválené pro provoz na silnici. Leda tak někde v horách z hodně prudkého padáku.
A tady přinejmenším nemáte pravdu: “ Když tohle kolo (a všechny ostatní kola taky) dáte z očí, tak vám ho do deseti minut někdo ukradne nebo z něj minimálně něco urve.“ Už celá léta nejen já minimálně jednou denně parkuji některé ze svých kol u supermarketů v Praze a okolí, a nikdy se nám z nich nic neztratilo (párkrát jsem ho i zapomněl zamknout, a to v člověku dost hrkne, když se po čtvrthodině vrátí ke svému nezamčenému kolu za 180k 😁)
https://www.hybrid.cz/pozor-na-nelegalni-elektrokola-prekracuji-maximalni-rychlost-i-vykon-motoru/
BYD zacne pristi rok prodavat sve tri elektromodely v Japonsku.
Když už tady propagujete takové věci, tak aspoň nepište, že je to elektrokolo. Někdo by na to mohl naletět, zaplatit tučnou pokutu, a v krajním případě i přijít o ridičák. Z hlediska českých zákonů to není elektrokolo, ale elektromotocykl.
S Teslou X a Y k Mount Everestu do 5200 m.n.m.
youtu.be/Z_XO3chFvl0
Nejvyse polozeny Tesla Supercharger v 4300 m.n.m.
Parada. Posledni video od Bjorna uz takova parada neni. Tesla neni schopna poradne vcas tlumit dalkova svetla. A je toho tam vic. Propad.
Doslova pise ze Tesla vision sucks: www youtube com/watch?v=Wi0kmshoVDk
Koukám, že to má Tesla zajímavě SW pořešené. Pokud je zapnutý autopilot, tak jsou nuceně zapnuté i autom. dálková světla. A co je horší, taky autom. stěrače, které ale podle Bjorna nefungují a stalo sa mu, že stíraly a stíraly, i když bylo sucho. A ty autom. stěrače jsou nuceně zapnuté (nelze vypnout) i při zapnutém adapt. tempomatu. To je velmi zvláštní logika. Ono… pokud by fungovaly dobře, tak OK. No a to autom. přepínání dálkových světel nemá ani cenu komentovat, to je úplně špatně, bohužel 🙁
Komentář pod videem od majitele T3:
„!00%, my M3 2021 is the exact same, I’ve had many cars with AHB and none as bad as the M3, other than an old Jag from over a decade ago when the feature first appeared. The M3 by moderns standards is crap.“
A není jediný…
Hezký počin. Připomíná mi to Dana Přibáně a jeho dobrodružství cestou necestou s jeho žlutými trabanty. Podobné silnice a i terény a i do podobné nadmořské výšky se dostal, v Jižní Americe v Andách. Akorát teda, neměl takové pohodlné spaní a i cestovní rychlost byla podstatně nižší 🙂
On už hybrid patří pod aliexpress? Nebo proč je tu reklama na zboží z toho čínského shopu?
Není poprvé… a masírují i jiné weby. No jo, prachy nesmrdí.
Přitom takový odpad, myšleno to „elektrokolo“.
Staci kouknout na konec clanku. zdroj: Placena inzerce