Tesla zachraňuje japonské rychlovlaky, na ósackém nádraží postavila svůj Powerpack

Tesla pronikla se svými bateriovými úložnými systémy Powerpack také do Japonska. V Ósace zajišťuje pohotovostní zálohu pro vlaky.

Systém Tesla Powerpack nainstalovala Tesla na nádraží v Ósace během dvou dnů. Jeden vlak dokáže pohánět po dobu až 30 minut.
foto: Tesla

Železniční doprava je pro Japonsko páteří celého dopravního systému. Vlaky tam nejezdí na minutu, ale na sekundu přesně. Smrtelné nehody na kolejích prakticky neexistují.

Aby si Japonsko tento primát udrželo, neustále svou železnici inovuje. Kintetsu, železniční dopravce v Ósace, aktuálně na tamním nádraží nechal instalovat 42 baterií Tesla Powerpack.

V případě výpadku proudu v rozvodné síti poskytnou tyto baterie dostatek energie k tomu, aby mohly vlaky bezpečně dojet do nejbližší stanice. Zároveň pomohou snižovat energetické nároky v době energetické špičky.

11 komentářů u “Tesla zachraňuje japonské rychlovlaky, na ósackém nádraží postavila svůj Powerpack”

        1. Milý anonyme, akumulátory samy o sobě opravdu nejsou
          Milý anonyme, akumulátory samy o sobě opravdu nejsou elektronika, stejně jako třeba trolejové vedení či jistič.
          Až bude řeč třeba o polovodičových usměrňovačích pro měnírnu, pak ani nepípnu, to bude silová elektronika…

    1. No ty Tesla články jsou napůl Panasonic 😉
      A vůbec Japonci

      No ty Tesla články jsou napůl Panasonic 😉

      A vůbec Japonci už nevyráběj moc TV a monitorovejch panelů. Všechno je to Čína, Tajwan a Korea. Např Sony TV maj čínský 4K panely jako kdejaká čínká televize, jen to ověšej vlastní eletronikou a softwarem a prodávaj to po světě několikrát dráž. Při nástupu 4K TV to bylo 10x dráž než v Číně, kde TV byla v obchodech o 2 roky dřiv než na západě.

Napsat komentář