Nejnovější video z 1. července ukazuje, že nedaleko Berlína už se zase čile buduje Gigatovárna Tesla.
Stavba první fáze figatovárny Berlín má trvat zhruba rok, začít vyrábět má už v červenci 2021. Následně ale budou probíhat další konstrukční práce.
foto: Tobias Lindh
foto: Tobias Lindh
Podle nejnovějších dokumentů z německé agentury dpa bude Tesla Gigatovárna Berlín zaměstnávat 10 500 lidí. Původní odhady hovořily až o 12 000 zaměstnancích.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla odhalila nové podrobnosti o Gigatovárně Berlín
Továrna bude fungovat ve třech směnách po 3000 až 3500 zaměstnancích. Ti by měli vyrábět až 500 000 aut ročně. Pro začátek by ale mělo stačit asi 150 000.
Prvním vyráběným elektromobilem bude převratná evropská verze Tesla Model Y. Posléze by se měl přidat také elektromobil Tesla Model 3.
Teslarati
žluťáci už si vosvojili amerikánskou technologiji, jako
žluťáci už si vosvojili amerikánskou technologiji, jako doma soudluzi 😉 ta už se nevrátí :))
https://youtu.be/Xdezch_dIqY
14.července Opakováno Piper Sandler Nadváha 939 $ → 2322
14.července Opakováno Piper Sandler Nadváha 939 $ → 2322 $ kupídebýlkupí je potřeba si urvat vodhuby kšeftákům na platy americkým milijardářům aby měli ešče víc :)))
Tak snad už to bude jenom
Tak snad už to bude jenom lepší.
https://insideevs.com/features/433821/model-y-video-warns-not-buy-one/
Sory ale u auta za 60 táců mě napadá jen slovo … Nechápu jak tohle může projít kontrolou.
No a kdy bylo to auto vyrobeno? Pokud to bylo během
No a kdy bylo to auto vyrobeno? Pokud to bylo během Coronaviru, jakože to tak vypadá, tak o tom jsme se už bavili, takže nevím proč to pořád vytahujete.
kontrolní otázka soudluhu : vodevřeš si fpřípadě
kontrolní otázka soudluhu : vodevřeš si fpřípadě haváryje zadní dveše TMX co? uzvedneš krovky?? :)))
Chcete snad říct, že během koronakrize se kvalita může
Chcete snad říct, že během koronakrize se kvalita může snížit? Vodárny mohou dodávat otrávenou vodu, ČEZ místo 230 V dodávat třeba 140 V?
Mě, jako zákazníka, to opravdu nezajímá. Já když za něco zaplatím, tak chci stále očekávanou kvalitu, bez ohledu na nějaké podmínky. Proč mám za své stejné peníze dostat méně, než někdo jiný jen proto, že on si objednal o půl roku dříve? Tohle je fakt na palici.
Mě fascinuje, jak Tesla fans neustále omlouvají chyby a přehmaty, které by u jiných automobilek dávno zvedlo vlnu pozdvižení. Takže je naprosto jedno, kdy to auto bylo vyrobeno, je to zmetek a Tesla má pořád co dohánět. Tečka.
Zkuste si přečíst knihu Kola(Arthur Hailey) je to starší,
Zkuste si přečíst knihu Kola(Arthur Hailey) je to starší, ale pochybuji, že by se něco zásadního změnilo v kvalifikaci dělníků v US automobilkách.
Znám, četl jsem tu knihu už jako dítě. Nedělám si
Znám, četl jsem tu knihu už jako dítě. Nedělám si iluze, ono je to všude stejný. Je to jen o kontrole, která to pustí dál nebo ne.
Nicméně i kdyby to vyrobil dement s IQ houpacího koně, tak to furt nemění nic na tom, že je to zmetek a umět si to přiznat.
Jde o to, že pojem kvalita je v USA, Evropě nebo japonsku
Jde o to, že pojem kvalita je v USA, Evropě nebo japonsku odlišný.Američani berou auto mnohem víc jako spotřební zboží(neřeší spáry, měkčené plasty atd), a tesla se za těch pár let co dělá větší serie postupně zlepšuje, a jestli se dostane na evropský nebo japonský standart je otázka, uvidíme jak na tom budou auta z Berlína.
Je to proto, že auta jsou v USA oproti Evropě levná.
Je to proto, že auta jsou v USA oproti Evropě levná.
Mám US auto a vždy platilo, že důležitý je motor, aby
Mám US auto a vždy platilo, že důležitý je motor, aby vydržel, ostatní je naprosto podružné a musí to být levné. V 70 tých letech stál nejluxusnější sériový Cadillac 17 tis. USD a nejluxusnější Mercedes 45 tis. USD. Americká auta na silnici plavala jak na vodě, kvalita zpracování celkem úděsná, jediný důležitý požadavek byl velký výkon a rychlost, mám pocit, že se to dodnes moc nezměnilo. Stejně jako první Apple počítač byl vyrobený v dřevěné krabici 🙂
Jo souhlas spotřební zboží viz níže.
Jo souhlas spotřební zboží viz níže.
Samozřejmě že může. Tesla najížděla novou linku. To je
Samozřejmě že může. Tesla najížděla novou linku. To je doba, kdy linka jede pomalu a zaučují se nezkušení lidé a extra se dbá na konrtolu. Jenomže zrovna v tu dobu musela Tesla z nařízení hygieniků fungovat několik týdnů pouze se 30 procenty zaměstnanců a koncem kvartálu honili čísla, aby nebyli ve ztrátě. Takže ano, může.
Ne, nemůže. Normální automobilka takovéto auto nepustí
Ne, nemůže. Normální automobilka takovéto auto nepustí dál a sešrotuje ho. Ještě jsem neviděl, že by třeba Škodovka dodala auto s popraskaným lakem se zdůvodněním, že lakovna se teprve zajíždí a auto předala zákazníkovi, že je vše v pořádku.
By mě fakt zajímalo, když byste si za své peníze chtěl koupit Teslu a oni by Vám dodali napůl smontované auto, že černoši u linky zrovna stávkovali „Black live matters“ a že tady máte to auto, tak zda byste byl spokojen, že to je vlastně v pořádku, že na snížení kvality v době nepokojů mají vlastně právo.
Ano může, ať už si pod normální automobilkou
Ano může, ať už si pod normální automobilkou představíš co chceš, prostě se Tesla rozhodla že pojede dále, protože by zase byli stovky miliónů dolarů ve ztrátě a problém prostě přehodili na servis. Což je mimochodem běžný postup při najíždění linky u VŠECH automobilek. Můžu ti tady poslat desítky odkazů se závadami ostatních značek, ale tebe to stejně nezajímá. Prostě jak nechceš riskovat, že dostaneš šmejd, tak nekupuj první kusy z linky. Zvláště ty, vyrobené během epidemie.
Mimochodem, žádné auta se nešrotujou, ale jdou normálně do opravy. Vážně si myslíš že automobilky šrotujou auta kvůli defektům?
Je to jedno, proboha. Tak nesešrotují, ale opraví. To je
Je to jedno, proboha. Tak nesešrotují, ale opraví. To je fuk. Prostě to takovéto auto se nemá dostat až k zákazníkovi. Tečka. Tyhle debaty, kdy někdo obhajuje něčí zmetkovitost jenom proto, že je do značky zamilovanej nikam nevedou.
Jdu něco dělat. Přeji hezký zbytek dne.
S tím, že tesla musí zabrať a zlepšiť kvalitu sa dá
S tím, že tesla musí zabrať a zlepšiť kvalitu sa dá súhlasiť, ale zas až tak čierno (no možno kúsok viac čierne ako biele, ale len mierne 🙂 by som to nevidel.
Pri tesle totiž pri každom nedostatku ľudia vyrobia 10min video na YouTube. Pri ostatných značkách je toho podľa mňa zanedbateľné množstvo zverejňované. A „noviny“ tiež radi spomínajú každý problém pri tesle. Určite to pritiahne viac ľudí = viac zobrazení = viac reklamy. 🙂
Tiež mám nejaké „jednotkové“ prípady, čo prešli kontrolami a predsa sa nezachytili (no ten druhý zachytili, ale nie vďaka kontrole kvality) a neskončili na youtube.
Na služobnom peugeote nám po pár dňoch pri otváraní takmer odpadli zadné dvere.
Kia prešla všetkými kontrolami a až posledný človek čo auto videl odspodu (nerobil výstupnú kontrolu a hneď potom išlo auto na distribučné parkovisko) si všimol, že rameno riadenia má šrób a žiadnu matku.
Zrovna škodovku bych jako příklad neuváděl,Romster
Zrovna škodovku bych jako příklad neuváděl,Romster prodávali s vadnýmy airbagy a nechtěli dělat svolávačku, teprve potom co to Adac hodně rozmáznul tak to spustili, a mám dojem, že pouze při garančkách.
Děkuju. Líp bych to nenapsal. Tady v Japonsku jsou občas
Děkuju. Líp bych to nenapsal. Tady v Japonsku jsou občas vidět i americký auta ale nikdy jsem si nevšiml takových problémů. Možná že je pro zdejší trh speciálně kontrolují. Nějaký mezery no budiž ale třeba ty nezarovnany světla. To jako vážně? Ono klidně může být i tahle závadovost jeden z důvodu proč se Tesly prodávají v Japonsku zoufale málo. A to si tu Musk věřil. Taky Tesla neudává zdejší prodeje, podle mě zbabělost. Japonci když kupují drahé zboží tak čekají špičkovou kvalitu. Všem kteří jsou na mě naštvaní chci říct že zatím Teslu kupovat nechci takže mi to osobně je celkem jedno ale pokud budou takovýhle nedodělky prodávat, tak budou mít v budoucnosti problém. Tesla fans se vyčerpají a co potom. Zrovna tak kritizuji ostatní. Třeba Leaf má panely srovnány ale bez TMS baterie je to auto nevhodný na dlouhý cesty. Znovu jen podotýkám že Tesle přeji úspěch. A chápu že vyrábět auta není opravdu jednoduché. Nakonec jestli uspějí nerozhodnu já ale trh a regulátoři.
Taky v diskuzi pod článkem Teslu málokdo obhajuje.
Sakra nějak se nám ty teslí nešvary rozmáhají. https://youtu.be/Lz53mOsvO7w
Že by to bylo tím že Tesla brzdy téměř nepoužívá? Možná únava z nedostatku práce.
Přestěhováno pod japončíkův výkřik…. To malé „j“
Přestěhováno pod japončíkův výkřik…. To malé „j“ jest schválně.
To klidne maly bejt muze, ja jsem Cech. Ale i toho Cecha
To klidne maly bejt muze, ja jsem Cech. Ale i toho Cecha napiste klidne malym pismenem. Kdyz vam to udela dobre….
jen 10.500 votroků? a to jako pomůže když kvůli
jen 10.500 votroků? a to jako pomůže když kvůli zavlečenému invaznímu druhu pojde ten původní, evropský :))
https://archiv.ihned.cz/c1-66777720-automobilky-chystaji-v-evrope-masivni-propousteni-o-praci-prijdou-az-stovky-tisic-lidi
Proc otroku? On tam nekdo bude pracovat z donuceni?
Koukam ze
Proc otroku? On tam nekdo bude pracovat z donuceni?
Koukam ze dlazdicovi a honzalovi roste konkurence.
Mně si neber do huby, japonská držko. Kdybys nebyl
Mně si neber do huby, japonská držko. Kdybys nebyl megatupoň věděl bys, že Cipís je svého času Franta Koudel a jeho „soudluzi..“
Pozor na ban.
Pozor na ban.
tvl už ses byl někdy podívat u ílona na dílně? to není
tvl už ses byl někdy podívat u ílona na dílně? to není žádný leháro, ale právě navopak, oproti tomu je všáde ještě socik-vodbory-pohoda 😉
On tam nekdo bude pracovat z donuceni?
On tam nekdo bude pracovat z donuceni?
Tebe v práci platí za leháro?
Tebe v práci platí za leháro?
užs dělal někdy votročinu fkraválu 3 směny nanohou za
užs dělal někdy votročinu fkraválu 3 směny nanohou za vejplatu fakcijích s bičem za zadkem?? neváhej! berlín na tebe čeká!! 100.000 propuštěných zevropských autodebilek na celých 3.000 možná 3,5 ílondá votroků do berlina to není žádný čóromórovle, jedinečná příležitost ;))
PS: jen si nejsem jist jesi ty kraksny pak budou na ulici ftom davu dostatečně bezpečný… ;))
Jsem Koudelko nedočetl ani tu tvojí první větu, protože
Jsem Koudelko nedočetl ani tu tvojí první větu, protože píšeš jak retard a dál se s tebou nebudu zabývat.
hele JanHus taky trpěl vod germánských katolíků když
hele JanHus taky trpěl vod germánských katolíků když osvobozoval český lid a zaváděl ěšžčřžýáíé :)) tak se na to vybodni a táhni do ameriky a už se nevracej jo dik nemáš zač :))
Se ti zase sekla poloosa v palici, co?
Se ti zase sekla poloosa v palici, co?
hele posledně poloosu sem to stáhnul z 380 na 180 tak mě
hele posledně poloosu sem to stáhnul z 380 na 180 tak mě moc nerozčiluj jo 😉
Asi prijdou o praci kvuli prestehovani evropskych automobilek
Asi prijdou o praci kvuli prestehovani evropskych automobilek do Ciny. Viz BMW ix3. Tem by meli lidi zmalovat cifernik.
No tak vraj podľa zverejnených dokumentov je plán (stále)
No tak vraj podľa zverejnených dokumentov je plán (stále) zamestnať až 12000 ľudí.
Tuto zobrali z rozsahu 3000-3500/zmena len to horné číslo, vynásobili 3 a majú výsledok 10500.
https://twitter.com/tobilindh/status/1282758567846653953