Tesla Model 3 – vyrobeno přes 20 000 kusů, auto se ukázalo i v Pekingu
Podle agentury Bloomberg již celková výroba elektromobilu Tesla Model 3 překročila 20 000 kusů. Tesla také aktuálně novinku ukázala na autosalonu v Pekingu.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Podle agentury Bloomberg již celková výroba elektromobilu Tesla Model 3 překročila 20 000 kusů. Tesla také aktuálně novinku ukázala na autosalonu v Pekingu.
Tesla nedělá reklamy, ale marketing rozhodně ano. Jeho součástí jsou třeba návodná videa – tentokrát k elektromobilu Tesla Model 3.
Tesla oznámila, že v krátké době už podruhé přerušila výrobu elektromobilu Tesla Model 3. Důvodem je zlepšení automatizace.
Tesla aktuálně potvrdila 2000 vyrobených elektromobilů Model 3 za týden. Elon Musk už na Twitteru extrapoluje na 5000 týdně do července, kdy by měla začít z pásu sjíždět také AWD verze.
Tesla zveřejnila čísla za první čtvrtletí letošního roku. Vyrobila 34 494 elektromobilů, z toho 9766 vozů Tesla Model 3.
Za poslední měsíc se akcie společnosti Tesla propadly o více než čtvrtinu. Vinu na tom nese i nezvládnutá výroba elektromobilu Tesla Model 3.
Mluvčí automobilky Tesla potvrdil magazínu Bloomberg, že ve dnech 20.-24. února byly výrobní linky pro Tesla Model 3 v továrně ve Fremontu i Gigafactory 1 pozastaveny.
Na konci ledna si nejmenovaná evropská automobilka přivezla do Evropy první kusy elektromobilu Tesla Model 3. Süddeutsche Zeitung hlásí, že její inženýři jsou z auta nadšeni.
Nissan si je jistý, že jeho nová generace elektromobilu Leaf se bude prodávat lépe, než Tesla Model 3. Je levnější a především snadno dostupná.
Tesla sice aktuálně s posledními finančími výsledky potvrdila plán navýšení výroby elektromobilu Tesla Model 3 na 2500 v 1. čtvrtletí a 5000 ve 2. čtvrtletí, ale zároveň odsunula dodávky základní verze auta.
Včerejší úspěšný start Falcon Heavy s elektromobilem Tesla Roadster na palubě dnes trochu kalí nejnovější finanční výsledky.
Magazín Roadshow otestoval elektromobil Tesla Model 3. Auto je podle něj „téměř perfektní“, jediným zásadním nedostatkem je složité ovládání přes dotykový displej.
Německé automobilky mají plné ruce práce s rozebíráním („reverzním inženýrstvím“) amerických elektromobilů. Nejnověji se to týká Tesla Model 3.