Bugatti Veyron je motoristickou legendou. Jenže všechno jednou končí a zdá se, že i éra Veyronu se blíží svému neúprosnému konci. Elektrický pohon totiž dokáže divy, jak na novém videu názorně předvádí „miliónový“ elektromobil Rimac Concept_One.
Vozů Bugatti Veyron bylo vyrobeno pouze asi 500 kusů. Jeden z nich dovezl William Pembroke ze spolku Wilton Classic Supercar do Chorvatska do sídla společnosti Rimac Automobili. Aby tam mohl změřit síly s elektrickým supersportem Rimac Concept_One.
Elektromobil měl zejména v prvních desetinách sekund nad Veyronem jasnou převahu a ani později neztrácel. Obě strany ale připustily, že svůj vliv měly i teploty kolem -5 °C, a rozhodli se proto, že celou akci zopakují v létě.
Souhlasím, se Chironem by
Souhlasím, se Chironem by to byla jiná káva. A ostatně v elektromobilitě o podobné výstřelky myslím primárně nejde. Elektromobilita potřebuje auto v kombi se 45 kWh baterií za cenu do 600000,- s daní. Klidně Golfa. Pak jim lidé urvou ruce.
jj. presne tak. Jeste
jj. presne tak. Jeste kouknete ve full HD na celou obrazovku na cas cca 0:37-0:41. Nevim zda se mi to nezda a nebo je to pohyb kamery pri nerovnosti na silnicni ci pri razeni veyronu, ale v tomto case se zda jak kdyz se rimac nejak tak divne zavlni. Spis to ale prisuzuji vyse napsanemu, nez ze by mel problem se stabilizaci – aerodynamikou.
Chyba – „Jenže všechno
Chyba – „Jenže všechno jednou končí a zdá se, že i éra Veyronu se blíží svému neúprosnému konci“
Nelze sronávat starší model s novinkou. To by jste mohli postavit proti Rimacu rovnou EB110, svého času nejryhlejší vůz světa.
Zavádějící článek. Rimac bude dobré auto, ale proč kvůli němu hanit Veyron? kdyby tam namísto Veyronu jel Chiron, dost možná by to dopadlo jinak. Pardon, ale tohlemě trochu nadzvedává ze židle. Bez Chironu to prostě není souboj titánů.
No to je ale komické, Rimac
No to je ale komické, Rimac One není žádná letošní novinka, ale auto z roku 2014 a za druhý ho nikdy vyrábět nebudou protože jde jen o technologický demonstrátor.
Tady jde hlavně vo to, že se srovnává super kára od skoro největšího světovýho autokoncernu do který nahulákal spousty prachů a garážovej šop mladýho chorvata kterej vzniknul skoro předevčírem, ale ještě před pár roky se vyptával na EV makers fóru jaký je nejlepší napětí baterky pro elektroauta a když zaklepal na dveře dodavatelů autodílů tak se mu vysmáli 😀
VW a jeho hrubě nevydělečný Bugatti projekt z kterého udělal svůj let na Měsíc, kde nová sada speciálně vyvinutých gum od Mišelína stojí myslím pouhých 400 000 kč a hošík co vyhrával olympiády mladých vědátorů a hrál si s baterkama a volítaným bávem.
Rimac vs 918 Spyder ;D
https://youtu.be/RQQwOI5qoJw