Díky aplikaci nebo RFID kartě Škoda Powerpass lze využívat více než 260 000 dobíjecích bodů v téměř všech evropských zemích v jedné z největších dobíjecích sítí v Evropě.
Její součástí jsou také rychlodobíjecí stanice sítě Ionity, která se neustále rozšiřuje. Vyúčtování probíhá měsíčně a aplikace umožňuje uživatelům kdykoli pohodlně sledovat všechny procesy a náklady na nabíjení či spravovat vlastní Škoda iV Wallbox.
Výlet z Prahy do Ostravy nebo Salzburgu? Řidiči vozu Škoda Enyaq iV se mohou spolehnout na dojezd více než 520 kilometrů v režimu WLTP a využít stávající síť dobíjecích stanic po celé trase. Dokonce ani obzvláště dlouhé cesty po Evropě, jako například z Vídně do Amsterdamu, z Berlína do Nice nebo z Florencie do Kodaně, již nevyžadují podrobné plánování předem.
Nabití baterie během 15minutové přestávky na kávu obvykle stačí na ujetí potřebné vzdálenosti k dalšímu dobíjecímu bodu. Aplikace PowerPass zná nejvhodnější nabíjecí zastávky pro plánovanou trasu.
Řidiči elektrických vozů Škoda iV mohou díky službě PowerPass snadno využívat největší síť rychlého dobíjení v Evropě s více než 2000 dobíjecími místy, která spolu s dalšími veřejnými dobíjecími stanicemi nabízí celkem přes 260 000 dobíjecích bodů. Podobně jako speciální on-line mobilní služby Škoda Connect a Škoda iV Wallbox, je i tato služba součástí ekosystému Škoda iV, který automobilka zavádí souběžně s elektrifikací své modelové palety.
Powerpass umožňuje prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu nebo jediné RFID karty (RFID: Radio Frequency Identification) pohodlné a nekomplikované dobíjení. Kromě veřejných rychlodobíjecích míst celoevropské nabíjecí sítě IONITY, na jejímž rozšiřování se podílí i Škoda Auto a koncern Volkswagen, zahrnuje tato síť také mnoho dalších veřejných dobíjecích míst jiných provozovatelů.
Ani na cestách do zahraničí se nemusí uživatel starat o různé typy přístupů nebo karet. Namísto individuálního postupu u každého dobíjecího místa probíhá zpracování prostřednictvím služby POWERPASS centrálně za transparentní tržní cenu (střídavý proud, stejnosměrný proud, IONITY) a je uvedené v měsíčním vyúčtování, které poskytuje přehled o procesech dobíjení a nákladech.
Aktivace RFID karty prostřednictvím aplikace
Kartu RFID, kterou může uživatel Powerpass použít k bezkontaktní identifikaci na dobíjecí stanici i bez chytrého telefonu, zasílá společnost Elli zdarma poštou. Předtím je vyžadována pouze jednoduchá instalace aplikace a registrace zvoleného tarifu. Zákazník si následně může kartu objednat a připojit ji ke svému účtu.
V aplikaci je pak možné si kdykoli nechat zobrazit aktivovaný tarifní model, aktuální ceny nabíjení, registrované karty a historii nabíjecích procesů. Kromě toho lze aplikaci použít také pro správu nabíjení v domácnosti prostřednictvím Škoda iV Wallboxu, pokud tento podporuje vzdálený přístup a aktivaci nabíjecích procesů prostřednictvím karet RFID.
zdroj: tisková zpráva
Apple bude rozbiehat predaj aut v momente ked zacne Tesla predavat viac aut ako VW alebo Toyota a.k.a. rok 2026 😉
Hlavně by Škodovka mohla trochu taky přiložit ruku k dílu, v MB veřejné nabíječky neustále obsypané testovacími Enyaqy.
A ono bez těch nabíječek se ta elektromobilita jaksi moc neposune.
Před dvěma týdny v MB u McDonalds dva Enyaqy s testovací značkou. Ještě, že mi šťáva stačila až domů.
Zkuste to bez drátů, milý Motýle.
Zkuste to bez Adblue 😂
A?
Jeden bit ve firmwaru a je vyřešeno. Ty nemáš pro svoje auta ECU soft?
Tesla a Leaf nepotrebuji podvodny soft jako vase smradlavy spalovaky.
Zase jen PR kecy..
258 000 Level I a par level II…