V posledním čtvrtletí letošního roku přiváží domácí automobilka Škoda AUTO celý balík produktových novinek a inovací. Jedná se o technologie MirrorLink umožňující zobrazování aplikací chytrých telefonů na obrazovce vozu, a opačně fungující technologie SmartGate.
foto: Škoda Auto
TISKOVÁ ZPRÁVA
Už 11. listopadu 2014 startuje v České republice oficiálně prodej nového modelu Škoda Fabia, tedy jen několik týdnů po oficiální světové premiéře na pařížském autosalonu počátkem října.
Tento kompletně nově vyvinutý malý vůz imponuje designem, špičkovou technikou, v minulosti vyhrazenou spíše pro automobily vyšších tříd, vyšší funkčností a spotřebou, která je až o 17 % nižší než u předchozí generace. Třešničkou na dortu je propojení modelu Fabia s chytrým telefonem pomocí technologií MirrorLink a SmartGate.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Paříž 2014: nová Škoda Fabia Combi se představuje
Autosalon Paříž 2014: nová Škoda Fabia jako hatchback a kombi
Škoda Auto oslavuje zahájení výroby nové generace vozu Škoda Fabia
Vedle modelu Fabia dostane nově, v rámci modelové péče, funkci MirrorLinkTM, pomocí níž se aplikace chytrého telefonu dají přenášet na infotainmentovou obrazovku, i Škoda Yeti.
Technika je založená na nejnovější generaci takzvané modulární stavebnice (MIB) a pro Škoda Yeti obsahuje dva nové infotainmentové systémy – Bolero a Amundsen.
Tyto nové systémy lze pomocí USB kabelu snadno spojit s chytrým telefonem. Poté se aplikace telefonu, které mají certifikaci pro MirrorLinkTM, zobrazí na obrazovce infotainmentového systému.
Velmi užitečná je i nová funkcionalita SmartGate. Je k dispozici pro model Škoda Fabia a od listopadu letošního roku také pro modely Škoda Yeti, Octavia a Rapid/Rapid Spaceback.
Pomocí technologie SmartGate lze v určitých aplikacích na chytrém telefonu zobrazovat, ukládat a mobilně využívat takové údaje o vozidle, jako např. spotřeba, průměrná rychlost a další informace pro každou jednotlivou jízdu. Přenos dat je bezdrátový, pomocí WiFi.
opět placená reklama
opět placená reklama vpasovaná mezi jinak celkem pěkné články? raději dále nekomentuju…
Ano uchylujeme se k reklamě
Ano uchylujeme se k reklamě nesouvisející s Hybridem. Přínosnějším sdělením by bylo. Škoda-Auto zvyšuje výrobu CNG vozidel a elektromobilu v základní nabídce o dvacet procent! To by bylo hodno článku na Hybridu.cz
No nevím, školy nemám,
No nevím, školy nemám, ale zvýšení z nuly o dvacet procent by asi moc nebylo k chlubení.
Nebo mi snad něco uniklo a Škoda vyrábí a prodává elektromobily? A dokonce v základní nabídce?
S TÍM SOUHLASÍM,TO JE
S TÍM SOUHLASÍM,TO JE PRAVDA. Ale bylo by to krásné pokud by to byla pravda, a zájemce o Škodovku by si mohl vybrat mezi elektromobilem, CNGmobilem,benzínem,naftou nebo vodíkem i v těch dvaceti procentech. Ale o tom se na Hybridu s předstihem nedočteme.
12.10.2014 Hybrid.cz ZASPAL
12.10.2014 Hybrid.cz ZASPAL – Příslib hybridního Superbu od roku 2015-17, oznámili šefové škodovky s předvedením na Evropských autosalonech v roce 2015. To je pravá zpráva která má byt aktuální na Hybridu.cz
Netuším, proč by se
Netuším, proč by se musely zveřejňovat plané sliby.
A jako obvykle – relevantní odkaz na zdroj by čistě náhodou nebyl?
EDIT: (udělej si sám)
tisková zpráva
EDIT2:
ještě
jeden
a
další
odkaz.